Jij denkt dat erover is nagedacht?Maar we weten nu nog steeds niet wat de gedachten erachter is?
Sorry, @DeepblueTonijn 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij denkt dat erover is nagedacht?Maar we weten nu nog steeds niet wat de gedachten erachter is?

lekkere plek maatNa de zomer ook weer onder het naald, naam van mijn zoon op mijn buik (thuglife style)
ja bah bah hoor ik jullie denken![]()
PauperstyleNa de zomer ook weer onder het naald, naam van mijn zoon op mijn buik (thuglife style)
Maar waarom dan zo zichtbaar? Ieder zijn keuze natuurlijk maar zo net boven je hand is best wel gewaagd.De flauwe grapjes zijn we wel gewend hier
Is voor de paps, die al zijn hele leven de ladder op en af gaat .. (lees: glazenwasser)
Voor de rest het gat, is een leuke illusie.
De flauwe grapjes zijn we wel gewend hier
Is voor de paps, die al zijn hele leven de ladder op en af gaat .. (lees: glazenwasser)
Denk dat iedereen een ander idee heeft van gewaagdMaar waarom dan zo zichtbaar? Ieder zijn keuze natuurlijk maar zo net boven je hand is best wel gewaagd.

Maar jij hebt al meerdere

De lat ligt hier toch blijkbaar niet meer zo hoog.Na de zomer ook weer onder het naald, naam van mijn zoon op mijn buik (thuglife style)
De lat ligt hier toch blijkbaar niet meer zo hoog.
Beetje marginaal als je geboortenaam niet Tupac is.
Gelukkig zet je ze voor jezelf.Of voor je zoon?Ieder zijn ding toch, vind die van jou ook t*ring lelijkGelukkig zet je ze voor jezelf.
Ik vind t ziek. Hopelijk zit er een ‘i’ in de naam dat je zo n kogel kan gebruiken zoals tupacNa de zomer ook weer onder het naald, naam van mijn zoon op mijn buik (thuglife style)

Je vader is glazenwasser en daarom heb je een lader in een gat?De flauwe grapjes zijn we wel gewend hier
Ik ben al verziekt

Ik ben blij voor je dat hij geen boekhouder is.De flauwe grapjes zijn we wel gewend hier
Was gisteren een van de eerste om Een tattoo te mogen zetten bij de shop. Ruim 4 maanden gewacht ivm corona![]()
van de zomer waarschijnlijk een sleeve om de onderarm laten zetten nog. We kijken nog