AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Een tattoo wordt in één sessie vaker met alcohol gereinigd dan dat een gemiddeld mens op een hele dag z'n handen wast.

Na ongeveer 60 uur tatoeren weet ik wel een klein beetje hoe t gaat :roflol:

Dat klopt. Ik zit zelf behoorlijk ook onder de tattoos. Alcohol wordt idd veel gebruikt maar niet continue, kunnen evt corona aerosolen niet toch in een "wond binnendringen"?

Dat klopt. Ik zit zelf behoorlijk ook onder de tattoos. Alcohol wordt idd veel gebruikt maar niet continue, kunnen evt corona aerosolen niet toch in een "wond binnendringen"?
Ik denk dat we te weinig over het virus weten om hier een duidelijk antwoord op te geven.

Als jij na een tattoosessie het virus oploopt, hoe weet je dat je dat bij de tattooshop hebt opgelopen en niet onderweg ernaartoe? Of er vandaan? Of toen je in de supermarkt liep de dag ervoor?

20200611_144346901_iOS.jpg
20200611_144353460_iOS.jpg

Een clown met een biljartbal als hoedje? Wat is de betekenis hiervan?
Zou het een cover-up zijn. :scratch: uhmmmmm.
En het is geen biljartbal maar een poolbal om precies te zijn de "eight-ball"

Ik dacht, leg je het even uit. Schijnbaar gaat je pinda niet verder dan primaire gedachtes. :kiss:

Zou het een cover-up zijn. :scratch: uhmmmmm.
En het is geen biljartbal maar een poolbal om precies te zijn de "eight-ball"

Ik dacht, leg je het even uit. Schijnbaar gaat je pinda niet verder dan primaire gedachtes. :kiss:

Ja kan ook wel zien dat het een zwarte knikker op een clown is. Wat moet het voorstellen?

Ja kan ook wel zien dat het een zwarte knikker op een clown is. Wat moet het voorstellen?
Uhhhh misschien is het nog niet af. :dunno:
Nog twee sessies te gaan voor de totale cover-up en nog 4 of 5 voor de complete sleeve.
En waarom moet er een betekenis zijn? Gewoon iets mooi vinden is goed genoeg toch. ;)

Uhhhh misschien is het nog niet af. :dunno:
Nog twee sessies te gaan voor de totale cover-up en nog 4 of 5 voor de complete sleeve.
En waarom moet er een betekenis zijn? Gewoon iets mooi vinden is goed genoeg toch. ;)

Ron niet zo op je pikje getrapt zijn. Je post een foto van je plaatje en ik vraag of het een betekenis heeft. Vind je zelf niet dat het een aparte keus is? Vandaar dat ik vroeg of er iets achter zit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

Ron niet zo op je pikje getrapt zijn. Je post een foto van je plaatje en ik vraag of het een betekenis heeft. Vind je zelf niet dat het een aparte keus is? Vandaar dat ik vroeg of er iets achter zit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Je blijft maar doorvragen naar iets wat er niet is. Nul betekenis.
En nee ik vind het zelf geen aparte keuze anders was het niet mijn keuze.
En niet in het minst voel ik me op mijn pikje getrapt.
Ik leg je uit dat het een cover-up is maar dat blijft op e.o.a. manier niet bij je hangen.
Vind ik ook wel weer aandoenlijk.

Voor het eindresultaat zal je geduld moeten hebben. Juli de 2e sessie en augustus de 3e sessie van de cover-up.
Daarna nog enkele sessie voor een volledige sleeve.
Eindresultaat verwacht ik half 2021.

Een tattoo wordt in één sessie vaker met alcohol gereinigd dan dat een gemiddeld mens op een hele dag z'n handen wast.

Na ongeveer 60 uur tatoeren weet ik wel een klein beetje hoe t gaat :roflol:
Dus feitelijk heb ik een tattoo verslaving als ik dit goed lees.

Ik sta nog steeds op de wachtlijst, maar met corona is het een tikje uitgelopen :|

Terug
Naar boven