- Waardering
- 11.483
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Als er ergens hygiënisch wordt gewerkt dan is het wel in een tattooshop.Is dat niet link ivm corona? een tattoo is in feite een open wond.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er ergens hygiënisch wordt gewerkt dan is het wel in een tattooshop.Is dat niet link ivm corona? een tattoo is in feite een open wond.
Als er ergens hygiënisch wordt gewerkt dan is het wel in een tattooshop.
Een tattoo wordt in één sessie vaker met alcohol gereinigd dan dat een gemiddeld mens op een hele dag z'n handen wast.

Anders kunnen ze hun zaak sluiten.
Een tattoo wordt in één sessie vaker met alcohol gereinigd dan dat een gemiddeld mens op een hele dag z'n handen wast.
Na ongeveer 60 uur tatoeren weet ik wel een klein beetje hoe t gaat![]()
Ik denk dat we te weinig over het virus weten om hier een duidelijk antwoord op te geven.Dat klopt. Ik zit zelf behoorlijk ook onder de tattoos. Alcohol wordt idd veel gebruikt maar niet continue, kunnen evt corona aerosolen niet toch in een "wond binnendringen"?
Een clown met een biljartbal als hoedje? Wat is de betekenis hiervan?
Zou het een cover-up zijn.Een clown met een biljartbal als hoedje? Wat is de betekenis hiervan?
uhmmmmm.
Zou het een cover-up zijn.uhmmmmm.
En het is geen biljartbal maar een poolbal om precies te zijn de "eight-ball"
Ik dacht, leg je het even uit. Schijnbaar gaat je pinda niet verder dan primaire gedachtes.![]()
Uhhhh misschien is het nog niet af.Ja kan ook wel zien dat het een zwarte knikker op een clown is. Wat moet het voorstellen?

Uhhhh misschien is het nog niet af.
Nog twee sessies te gaan voor de totale cover-up en nog 4 of 5 voor de complete sleeve.
En waarom moet er een betekenis zijn? Gewoon iets mooi vinden is goed genoeg toch.![]()
Je blijft maar doorvragen naar iets wat er niet is. Nul betekenis.Ron niet zo op je pikje getrapt zijn. Je post een foto van je plaatje en ik vraag of het een betekenis heeft. Vind je zelf niet dat het een aparte keus is? Vandaar dat ik vroeg of er iets achter zit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Dus feitelijk heb ik een tattoo verslaving als ik dit goed lees.Een tattoo wordt in één sessie vaker met alcohol gereinigd dan dat een gemiddeld mens op een hele dag z'n handen wast.
Na ongeveer 60 uur tatoeren weet ik wel een klein beetje hoe t gaat![]()
Als je altijd een nieuwe wilt welDus feitelijk heb ik een tattoo verslaving als ik dit goed lees.

Ik wil er nog eentje.
Wat is de betekenis van een gans op je rug?