MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Nog wel tevreden met wat je hebt of dat ook niet?
 
spijt is een groot woord maar als ik het had kunnen terugdraaien was ik nooit aan tatoeages begonnen
Mijn eerste tattoo heb ik laten zwart kleuren :o
 
indien voor mij bestemd ,ik gedoog ze maar mooi vind ik ze allang niet meer



dat wil ik soms met mijn eerste ook doen ,gemaakt door een z.g.n top artiest ,wat een flop :roflol:
Valt het nog te coveren?
 
heb ik nagevraagd , moet eerst gaan laseren voor het gecoverd kan worden
Volledig weglaseren of dusdanig een paar sessies zodat het makkelijker te coveren is?

Ik zit in hetzelfde schuitje met m'n linkerbovenarm namelijk. Ik heb coverwerk voorbij zien komen waarvan ik echt verbaast ben wat er nog mee gedaan kon worden, en dat geeft mij met m'n linkerarm goede hoop :p
 
dit ,

de rest van mij tattoos gedoog ik ,maar deze is net een ontplofte palmboom ,ugly as fuck
zelfde, heb een grote volledig zwart ingekleurde pegasus op mijn rug die ik weg wil, maar zie heel fel op tegen de laser-sessie voor zo een groot vlak (en het geld is er ook gewoon niet voor) mja
 
Sanca Saxon als ik nou een tatoeage op mijn reet zet, mag ik dan wel foto's posten hier?
 
Je blijft maar doorvragen naar iets wat er niet is. Nul betekenis.
En nee ik vind het zelf geen aparte keuze anders was het niet mijn keuze.
En niet in het minst voel ik me op mijn pikje getrapt.
Ik leg je uit dat het een cover-up is maar dat blijft op e.o.a. manier niet bij je hangen.
Vind ik ook wel weer aandoenlijk.

Voor het eindresultaat zal je geduld moeten hebben. Juli de 2e sessie en augustus de 3e sessie van de cover-up.
Daarna nog enkele sessie voor een volledige sleeve.
Eindresultaat verwacht ik half 2021.

Wat ben je toch een huilebalk. Maar leuke clown en mooi bloemetje hoor, cute!
 
spijt is een groot woord maar als ik het had kunnen terugdraaien was ik nooit aan tatoeages begonnen
Waarom? Is toch een deel van je leven en een herinnering aan hoe je op dat moment was? (Tenzij de artiest een kneus was die het verneukt heeft)
 
Vergis-inkt
Gijs Haarhuis (29), lezer op Bonaire: ,,Mijn zusje wilde haar eerste tattoo zetten en het leek haar wel grappig om Wally achter haar oor te laten zetten. Wally is een stripfiguur uit de serie Where’s Wally? waar mijn zusje en ik fan van waren. Haar voorwaarde was dat ik er ook één moest laten zetten. Ik heb een afspraak gemaakt en onderging dezelfde dag nog een inkt-sessie.’’


,Toen ik hem liet zien aan mijn zusje, begon ze keihard te lachen. ‘Sukkel’, zei ze, ‘ik maakte maar een grapje!’ Het was niet mijn eerste tattoo, maar wel degene waar ik het minst over heb nagedacht. Al tijdens het tatoeëren vroeg ik me af wat me bezielde. Maar ja, ik had zoiets van: Ach, wie ziet dat nou? Niet wetende dat ik naar Bonaire zou verhuizen, waar ik veel duik en met ontbloot bovenlijf rondloop.’’
:roflol:

:wave:

(plaatje werkte niet)
 
Back
Naar boven