AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Vet! Waar gezet als ik vragen mag?
Hoe pijnlijk was je scheenbeen?
 
Rob Deut. Scheenbeen was vergeleken bij het laatste uur ontspannen. Maar wel pijnlijk. Knieholte en zijkant knie en vanaf daar omhoog binnenkant been was echt doorbijten. Had spierpijn van het aanspannen van alles. Eigenlijk is mijn ervaring dat been gewoon niet cool is op de quad en kuit na. Vond het zijstuk beter te doen, terwijl ik daar het meeste tegenop zag.
 
Laatst bewerkt:
Aha. Rob is wel een goede en bekende artiest. Ik heb nu twee tattoo's op de voorkant van mijn bovenbenen en die vielen me erg mee. Ik zie wel tegen de rest van mijn benen op.
 
Gewoon de afspraak maken, dan staat het vast :)
 
Bekijk bijlage 500765
Eindelijk een plaatje gevonden waar ik naar opzoek was. Dit. De roos mag trouwens wel iets realistischer en groter in verhouding tot de speelkaarten. Veel ruimte om later mooie dingen omheen te zetten :thumbs:
Mooie foto, ook met een bepaalde boodschap of idee? Of hou je gewoon van klaverjassen
 
Gewoon maandelijks geld opzij leggen. Hoogstwaarschijnlijk is over 4 weken mijn laatste afspraak. Maar ben al een aantal jaar bezig om een half body suit te realiseren.
 
Nice. Hier nog 3,5 weken wachten, dan forever klaar. Vooral benieuwd naar hoeveel pijn sommige plekken gaan doen en wat er bij gefreestyled wordt.
 
Forever klaar? Neej joh, vast niet. Over een paar maanden begin je te twijfelen. Of je rug, of je andere arm, of je been ...
 
Ik vind een half body sleeve wel gaaf. Dan kan je ook nog zien hoe de helft zonder tattoo er uit ziet. Kan hooguit nog dingen als oksel of voet doen, maar dat vind ik niet veel toevoegen.
 
Xoxo
 

Bijlagen

  • 0B592D84-E5FB-489B-BB4A-7909C51BD28B.jpeg
    0B592D84-E5FB-489B-BB4A-7909C51BD28B.jpeg
    124,9 KB · Weergaven: 129
ik vind wel bruut!
 
Thanks! Hij moet nog helen dus er zit nu nog kleurverschil in maar heel tevreden mee ja.
zou je eens foto kunnen maken. zonder het licht dat erop schijnt.

en binnen kant arm heb je ook gedaan? rondom sleeve?
 
Back
Naar boven