Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zou je eens foto kunnen maken. zonder het licht dat erop schijnt.

en binnen kant arm heb je ook gedaan? rondom sleeve?
Is moeilijk op de foto te krijgen maar speciaal voor jou:
 

Bijlagen

  • 1545E816-EC2F-4E51-84F8-0A84FB948D4F.jpeg
    1545E816-EC2F-4E51-84F8-0A84FB948D4F.jpeg
    99,7 KB · Weergaven: 143
  • B140FB44-9F13-4F87-9DB5-52C34C2E8E52.jpeg
    B140FB44-9F13-4F87-9DB5-52C34C2E8E52.jpeg
    111,7 KB · Weergaven: 141
  • C1F60323-BAED-4EE3-97FC-3C472E47CF4C.jpeg
    C1F60323-BAED-4EE3-97FC-3C472E47CF4C.jpeg
    103,5 KB · Weergaven: 138
Bruut hoor! Persoonlijk had het van mij wat zwarter gemogen, minder lijnwerk. Maar de groote is lekker, genoeg om indrukwekkend te zijn. En hij volgt perfect de lichaamslijnen. Vooral ook dat je zulke grote armen en schouders hebt. Legt er nog meer nadruk op.
 
Bruut hoor! Persoonlijk had het van mij wat zwarter gemogen, minder lijnwerk. Maar de groote is lekker, genoeg om indrukwekkend te zijn. En hij volgt perfect de lichaamslijnen. Vooral ook dat je zulke grote armen en schouders hebt. Legt er nog meer nadruk op.
Thanks! Inderdaad smaak, ik wilde juist niet zoveel zwart.
 
Wanneer borst en schouderblad?
 
Ja dat kan. Als je een beetje goede borstspieren hebt vind ik zoiets als wat the rock heeft wel echt stoer.
 
Cool! Waar laat je hem zetten? Juli is wel een eindje weg nog.
 
Cool! Waar laat je hem zetten? Juli is wel een eindje weg nog.
Tattoo 66, is inderdaad een heel eindje weg! Hij zat helemaal vol geboekt tot dan, opzich wel een positief teken 😛
 
Wat een klets, is best een simpele tattoo. Geloof er niks van dat hij tot juli vol zit.
 
Wat een klets, is best een simpele tattoo. Geloof er niks van dat hij tot juli vol zit.
Heeft niets met de complexiteit van een tattoo te maken.

Je kan echter idd moeilijk inschatten of een tattooshop ècht vol zit.

Je moet het zo zien: je wilt als tattooshop je inkomen dekken en vooruit plannen. Als je in januari al genoeg afspraken hebt staan om financieel rond te komen, dan worden afspraken "alvast" in februari en maart gezet om zo je inkomen/financieel rond komen vooruit te plannen. Ondanks dat je nog plekjes hebt in januari.

Aan de andere kant, tattooshops zijn wel een paar maanden dicht geweest vanwege Corona en hebben vaak een flinke inhaalslag te verwerken.
 
Wat een klets, is best een simpele tattoo. Geloof er niks van dat hij tot juli vol zit.
Al is het niet zo, kan er zelf weinig aan veranderen
 
Heeft niets met de complexiteit van een tattoo te maken.

Je kan echter idd moeilijk inschatten of een tattooshop ècht vol zit.

Je moet het zo zien: je wilt als tattooshop je inkomen dekken en vooruit plannen. Als je in januari al genoeg afspraken hebt staan om financieel rond te komen, dan worden afspraken "alvast" in februari en maart gezet om zo je inkomen/financieel rond komen vooruit te plannen. Ondanks dat je nog plekjes hebt in januari.

Aan de andere kant, tattooshops zijn wel een paar maanden dicht geweest vanwege Corona en hebben vaak een flinke inhaalslag te verwerken.
Zit wat in inderdaad. Ik bekeek het meer vanuit de complexiteit zoals je al zei, maar snap wat je bedoelt.
 
Back
Naar boven