MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Even aan random vraag die in mij opkwam net.

Als je een oude, bestaande tattoo laat bijkleuren, doet het dan net zo veel pijn of juist helemaal geen pijn of maar een klein beetje pijn? Hoe zit dat?

Zelfde

Screenshot_20201113_140212.jpg

Laatste tatoeage was mijn knie. Daar word je niet bepaald vrolijk van.

Ik wil het niet weten ... hier moet de knie nog.

Screenshot_20201113_140212.jpg

Laatste tatoeage was mijn knie. Daar word je niet bepaald vrolijk van.
Vet! Ik ben na de zomer begonnen met traditionele tattoos op mijn benen. Tot nu toe valt het qua pijn allemaal mee. Halverwege december gaat mijn eerste knie eraan. Ik ben blij als het achter de rug is.

Vet! Ik ben na de zomer begonnen met traditionele tattoos op mijn benen. Tot nu toe valt het qua pijn allemaal mee. Halverwege december gaat mijn eerste knie eraan. Ik ben blij als het achter de rug is.
Even een paar uurtjes op je tanden bijten voor een heel leven aan schoonheid :).

Screenshot_20201115_212207_com.android.gallery3d.jpg

Tof!

Nice. Ik hoef nog maar een klein stukje en alleen lijnwerk. Half uurtje zal het wel rond zijn.

20201029_214010.jpg

^ Is jouw been toch? Of is het een arm... mooi!

Ik heb geen tatoeages maar wil wel een tweede gaatje in mijn linkeroor.

Net een mailtje gekregen. Dinsdag 8 december, over 3 weekjes al :)

Knie, onderrug en buik. Hoop dat het in 1 sessie lukt, maar betwijfel het.

Eerste knie is klaar. Ik had me op het ergste voorbereid en met die gedachte in mijn achterhoofd viel het wel mee.

Bijlagen

• 20201126_153418.jpg
    20201126_153418.jpg
    116,8 KB · Weergaven: 152
Pinguins op mijn onderrug

Bijlagen

• Pinguins.jpg
    Pinguins.jpg
    119,7 KB · Weergaven: 114
Werd je op een dag wakker met het verlangen een papegaai op je been te zetten of hoe ging dat?

Lastig uit te leggen hoe dat gaat. Maar het komt wel ongeveer op je opmerking neer.

Alleen bij mij gaat er dan nog een tijd overheen om te bedenken of het een bevlieging is of ik het echt gaaf vind. Wanneer ik dan z'n maand of 4/5 met dit idee loop maak ik een afspraak en dan duurt het nog minimaal 3 maanden.

Goeie roos.

Een papegaai op je been. Dit staat ook nog op mijn verlanglijstje 😍.

Waar ga je naar toe voor je tatoeages.
Het relaxte met dit soort tattoo's dat je niet gebonden bent aan één artiest. Ik heb nu tattoos van o.a. Tattoo Joris (Amsterdam), Tattoo Ben (Groningen), MaxMelo (Amsterdam) een aantal van Stay Classy in Schiedam (Hans, Ernst, Robin). Binnenkort nog een afspraak bij Robert van Cleansolid.

Het relaxte met dit soort tattoo's dat je niet gebonden bent aan één artiest. Ik heb nu tattoos van o.a. Tattoo Joris (Amsterdam), Tattoo Ben (Groningen), MaxMelo (Amsterdam) een aantal van Stay Classy in Schiedam (Hans, Ernst, Robin). Binnenkort nog een afspraak bij Robert van Cleansolid.

True. Maar maar voor gaaf spul ben je wel gebonden aan een aantal. Ik ga zelf altijd naar Robert van Clean solid. Zie dat je daar ook binnenkort naar toe mag.

Joris en Ben volg ik ook al een tijdje zetten ook strakke tattoages. Van Stay Classy zou ik graag nog bij Hans gaan. Lijkt mij ook een prima kerel die gaaf spul zet.

Terug
Naar boven