- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
A.k.a myostatin bull
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
A.k.a myostatin bull
Vet! Ik ben na de zomer begonnen met traditionele tattoos op mijn benen. Tot nu toe valt het qua pijn allemaal mee. Halverwege december gaat mijn eerste knie eraan. Ik ben blij als het achter de rug is.![]()
Laatste tatoeage was mijn knie. Daar word je niet bepaald vrolijk van.
Even een paar uurtjes op je tanden bijten voor een heel leven aan schoonheidVet! Ik ben na de zomer begonnen met traditionele tattoos op mijn benen. Tot nu toe valt het qua pijn allemaal mee. Halverwege december gaat mijn eerste knie eraan. Ik ben blij als het achter de rug is.
.Nice. Ik hoef nog maar een klein stukje en alleen lijnwerk. Half uurtje zal het wel rond zijn.
![]()
Goeie roos.Eerste knie is klaar. Ik had me op het ergste voorbereid en met die gedachte in mijn achterhoofd viel het wel mee.
Goeie roos.
Een papegaai op je been. Dit staat ook nog op mijn verlanglijstje 😍.
Waar ga je naar toe voor je tatoeages.
Werd je op een dag wakker met het verlangen een papegaai op je been te zetten of hoe ging dat?
Het relaxte met dit soort tattoo's dat je niet gebonden bent aan één artiest. Ik heb nu tattoos van o.a. Tattoo Joris (Amsterdam), Tattoo Ben (Groningen), MaxMelo (Amsterdam) een aantal van Stay Classy in Schiedam (Hans, Ernst, Robin). Binnenkort nog een afspraak bij Robert van Cleansolid.Goeie roos.
Een papegaai op je been. Dit staat ook nog op mijn verlanglijstje 😍.
Waar ga je naar toe voor je tatoeages.
Het relaxte met dit soort tattoo's dat je niet gebonden bent aan één artiest. Ik heb nu tattoos van o.a. Tattoo Joris (Amsterdam), Tattoo Ben (Groningen), MaxMelo (Amsterdam) een aantal van Stay Classy in Schiedam (Hans, Ernst, Robin). Binnenkort nog een afspraak bij Robert van Cleansolid.