Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Hans is echt een toffe gast idd. Heb je nog een paar goede namen om te volgen en evt wat te laten zetten?
 
Hans is echt een toffe gast idd. Heb je nog een paar goede namen om te volgen en evt wat te laten zetten?

Ik zou Taco Joe gaan volgen. Gast uit Maleisië met een Nederlandse vrouw. Komt 1a2 keer per jaar naar Nederland en zet dan een paar tattoages bij Cleansolid en Tattoo Ben.

Jij heeft bij mij een vrouwelijke indiaan op mijn been gezet volledig freehand en rete strak.
 
Goed nieuws: Taco Joe gaat een beetje afhankelijk van het verloop van de Coronapandemie (verwachting is zomer 2021) emigreren naar Nederland en gaat dan bij Ben in de zaak aan het werk.
 
Even aan random vraag die in mij opkwam net.

Als je een oude, bestaande tattoo laat bijkleuren, doet het dan net zo veel pijn of juist helemaal geen pijn of maar een klein beetje pijn? Hoe zit dat?
Een tatoeage laten weglaseren is pas echt leuk
 
IMG-20201208-WA0002~2.jpg


IMG-20201208-WA0007~2.jpg


Ik had verwacht dat de lies pijnlijk zou zijn, maar de buik was erger. Moest heel erg op rustig ademen naar de borst en niet teveel aanspannen als de naald erin ging focussen, anders beweegt je buik teveel. En de knie bleek ook niet leuk. Maar na 4,5 uurtjes was het dan eindelijk klaar. Overall waren knie, buik en binnenkant bovenbeen het ergste, oftewel de laatste 3 sessies.
 
Bekijk bijlage 515340

Bekijk bijlage 515341

Ik had verwacht dat de lies pijnlijk zou zijn, maar de buik was erger. Moest heel erg op rustig ademen naar de borst en niet teveel aanspannen als de naald erin ging focussen, anders beweegt je buik teveel. En de knie bleek ook niet leuk. Maar na 4,5 uurtjes was het dan eindelijk klaar. Overall waren knie, buik en binnenkant bovenbeen het ergste, oftewel de laatste 3 sessies.
Je bent op de helft!
 
Schattig klein pielemansje
 
Wow! Vet hoor! Daar zitten flink wat uurtjes werk in! Heb je nog het idee om de andere helft ook te gaan doen of ben je er wel klaar mee?
 
Valt mee. 30 uur totaal. Het idee was een half body suit zonder arm. Ik denk dat ik wel bij dat idee blijf. Ben er nu in ieder geval ff klaar mee. Heb nu wel echt respect voor hele suits, laat staan full color.
 
AH in de VS... Asshole 🤭
 
Back
Naar boven