- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Daar sluit ik mij bij aan. Meeste jongens die voor mij werken zitten op 1 na helemaal vol . Zegt namelijk niks over je kwaliteiten als werknemer.Volgens mij heb ik weleens wat gelezen over het verband tussen tatoeages en impulsiviteit.
In het verlengde daarvan vrouwen die klaagden dat ze meenden omdat ze tatoeages hadden mannen hen beschouwden als "makkelijk".
Een kennis vroeg mij eens te kijken wat ik van een cv vond, van een vrouw die op de foto de tatoeage op haar schouder toonde. Men verwacht blijkbaar dat ik daar een heel sterke (negatieve) mening over heb.
Of dat wel representatief was enzo. Mijn reactie was dat ze er keurig uitzag, de tatoeage op een plek zat die makkelijk is af te dekken, ze daar in ieder geval eerlijk over is en dat ik eerder vragen zou stelllen over haar lijst van korte betrekkingen, steeds net de lengte van een tijdelijk contract, nergens lang genoeg voor vast. Het was duidelijk een andere tijd, tegenwoordig zou ik zeggen: wees blij dat je iemand vinden kan die Nederlands spreekt en relevante ervaring heeft.
Maar ze missen allemaal wel een paar schroeven zowel in positieve als negatieve zin ( rekenen ik mijzelf ook toe btw ) .
Baseer het ook op het feit dat ziekteverzuim onder mijn booizz eigenlijk nooit voor fysieke dingen is .