AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Wat is dit voor een kleuter Topic geworden....??

Rekken tattoos uit? Vervagen kleuren? Hoe denk je erover over over 30 jaar? Wat kost een tattoo? Hoe lang duurt het? Doet het pijn? Wat vind mama ervan? Wat vind papa ervan? Zijn papa en mama niet boos?

Kinderen, je neemt een tattoo omdat je het wilt, niet omdat het een trend of modeshit is... Niet omdat papa en mama het willen...

En fok dat over 30 / 40 of 80 jaar, TRIESTE argumenten ooit... Alles verandert in je leven, smaak, trends, meningen, soms tijdelijk soms blijvend, who cares?? Mensen die daar al zielig over beginnen te doen, "Ga weg en praat of bemoei je er niet mee, tattoos zijn NIETS voor jou"

Haha neem je pilletje goos :D

ah nice, wat voor kleuren gaat ie krijgen dan?

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 15:29 ----------

en hoelang duurt eigenlijk het algehele proces om zo'n sleeve te krijgen? zit er zelf niet aan te denken
om er 1 te nemen maar wel benieuwd.
m.b.t. hoelang je per keer er moet zitten en hoe vaak je moet terug komen..

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 15:29 ----------

wat vind je moeder ervan trouwens ha

Geheel zwart, alleen nog veel meer tekens en betekenissen wat er in komt, en de tussenlijntjes worden ook zwart ingekleurd. Mijn vader had verschillende tattoo's waaronder 1 met mijn naam erbij dus ik denk dat ze dat wel leuk vind. :P

Rekken tattoos uit? Vervagen kleuren? Hoe denk je erover over over 30 jaar? Wat kost een tattoo? Hoe lang duurt het? Doet het pijn? Wat vind mama ervan? Wat vind papa ervan? Zijn papa en mama niet boos?

Kinderen, je neemt een tattoo omdat je het wilt, niet omdat het een trend of modeshit is... Niet omdat papa en mama het willen...

En fok dat over 30 / 40 of 80 jaar, TRIESTE argumenten ooit... Alles verandert in je leven, smaak, trends, meningen, soms tijdelijk soms blijvend, who cares?? Mensen die daar al zielig over beginnen te doen, "Ga weg en praat of bemoei je er niet mee, tattoos zijn NIETS voor jou"

Haha,exactly!

Echt he.. Kan je net zo beginnen over trainen..
Wat als ik over 30 jaar stop met trainen en kom je dan snel aan? Gaan je spieren dan weg?
Blabla.

Anyhow. Afspraak voor in december -> februari gemaakt.
Zal het maar aan de hand met foto's min of meer uitleggen.

Bamboo op m'n rug.
wjtGryu.jpg

Panda op m'n chest
qiLnv9T.jpg

Leg sleeve over de natuur in oosterse stijl
mSAm9jI.jpg

Enjoi logo op m'n andere been, boven m'n enkel. Haters gonna hate.
wMOnvx0.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voorderest vind ik Polynesian ook prachtig, maar helaas is het meer iets om te bewonderen en niet iets dat op mijn lichaam thuishoort omdat het helaas niet bij me past.

@lloyd
Je stiefpa bij ROb Deut geweest?

Voorderest vind ik Polynesian ook prachtig, maar helaas is het meer iets om te bewonderen en niet iets dat op mijn lichaam thuishoort omdat het helaas niet bij me past.

Heb je een oosterse achtergrond? En word die sleeve in kleur?

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 14:11 ----------

@Lloyd
Je stiefpa bij ROb Deut geweest?

volgens mij wel man, was volgens mij in ijmuiden ofzo die kant op. Waren 2 vestigingen en wachttijden van meer dan een half jaar

Word inderdaad in kleur, de panda en bamboo ook trouwens.
Maar niet in velle opvallende kleuren, maar meer in doffe, vale kleuren zoals de leg sleeve.
Oosterse achtergrond not so much, mijn stamboom is erg focked op.
Heb familie uit thailand, japan, zweden, suriname, niger, duitsland, nederland..
M'n opa is zweeds, en m'n andera opa was surinaams.. #yolo
Elke generatie voor mij trouwt er weer eentje met een ander ras.
Ik moet maar met een pool trouwen, die hebben we er nog niet tussen.

volgens mij wel man, was volgens mij in ijmuiden ofzo die kant op. Waren 2 vestigingen en wachttijden van meer dan een half jaar

Zal ongetwijfeld dan bij rob deut z'n zaakje zijn. Die stijl van die lui daar is niet te missen hahaha.

MentaalLOOS. Mijn vraag betreft niks qua kleuters? Is toch meer iets waar ik al jaren lang vraag naar heb. De meeste nemen een Tattoo omdat het een trend is, zie tribals enz. Of debiele Tattoo's als deze omdat een tattoo hebben ''cool'' is en ze niet weten wat ze willen:

Een buffe gozer gezien met ''Mama'' op zijn borst in het zwembad gezien een paar jaar geleden.

Op facebook een wijf gezien met ''Epilepsie'' op haar onderarm ????????????

Iets debiels als dit:

2uztpog.jpg

Zit je dat te neuqen, moet je elke keer aan der moeder denken ???

Of je eigen naam op je onderarm laten tatoeëren :o

Awesome tattoo:

predator_tattoo_by_jakleb-d49kxie.jpg

Op facebook een wijf gezien met ''Epilepsie'' op haar onderarm ????????????
Of je eigen naam op je onderarm laten tatoeëren :o

Ik ken inderdaad lui die hun eigen naam op de onderarm getattooeerd hebben..
Dat vind ik ook echt om te janken, als ik in een tattooshop zou werken zou ik dat ook gewoon niet zetten.

Epilepsie op haar onderarm kan echter wel een betekenis hebben, maar wat er mis is met een tattoo over familie snap ik niet. Een tramp stamp is sowieso schijtlelijk, maargoed.

Zelf heb ik ook tijden zitten denken om iets zoals dit te nemen, op ongeveer dezelfde plek.

En daar heb ik dan natuurlijk een hele goede, lange, achterliggende reden voor, dus begrijp absoluut niet wat daar mis aan is?

Word inderdaad in kleur, de panda en bamboo ook trouwens.
Maar niet in velle opvallende kleuren, maar meer in doffe, vale kleuren zoals de leg sleeve.
Oosterse achtergrond not so much, mijn stamboom is erg focked op.
Heb familie uit thailand, japan, zweden, suriname, niger, duitsland, nederland..
M'n opa is zweeds, en m'n andera opa was surinaams.. #yolo
Elke generatie voor mij trouwt er weer eentje met een ander ras.
Ik moet maar met een pool trouwen, die hebben we er nog niet tussen.

Zal ongetwijfeld dan bij rob deut z'n zaakje zijn. Die stijl van die lui daar is niet te missen hahaha.

Vind die bamboo echt geweldig trouwens

Ik ken inderdaad lui die hun eigen naam op de onderarm getattooeerd hebben..
Dat vind ik ook echt om te janken, als ik in een tattooshop zou werken zou ik dat ook gewoon niet zetten.

Epilepsie op haar onderarm kan echter wel een betekenis hebben, maar wat er mis is met een tattoo over familie snap ik niet. Een tramp stamp is sowieso schijtlelijk, maargoed.

Zelf heb ik ook tijden zitten denken om iets zoals dit te nemen, op ongeveer dezelfde plek.

En daar heb ik dan natuurlijk een hele goede, lange, achterliggende reden voor, dus begrijp absoluut niet wat daar mis aan is?

Als jij daar een reden voor hebt prima, maar ik vind het niks voor als tatoeage. Dat is iets wat je voor jezelf houd en niet waar je graag mee rond loopt/showt. Ik vind het fijn dat men haar of zijn moeder waardeert, maar een tatoeage gaat weer net iets te ver vind ik. Meningen verschillen en het ligt er maar net aan wat de reden is! Don't get me wrong hoor, respect dat je die beslissing neemt :).

Mooi kijk eens naar mijn arm! EPILEPSIE! Hiermee leef ik, net zoals vele anderen mensen in de wereld, maar ik ben er zo trots op! Het is niks speciaals ofzo en zeker geen tatoeage waard xD. Lijkt me sterk dat hier een passende reden achter zit.

Ik ga wel een tattoo nemen met heel groot erin: ik heb een gehoorprobleem.
Die laat ik in mijn nek zetten zodat iedereen in mijn oor gaat schreeuwen :)

he, was altijd iemand op school op de middelbare met een vervelend hoog stemmetje die altijd tegen mij zei op bijna onhoorbare wijze:

He lloyd! ppen word je doof he?!

Was altijd hilarisch als ik dan: ''he wat zeg je'' zei

Zeer happy mee. Krijg er leuke reacties op.. zelfs op straat van onbekende..
Wil graag op verder werken naar misschien een halve sleeve. Maar daar moet ik nog even heel goed over nadenken.

Zou ik persoonlijk niet doen, dan gaat het unieke ervan verloren :) .

ben je iig wel origineel ;D tenzij meer mensen t nu gaan doen..

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 14:53 ----------

wat voor stijl is het precies dan? niet echt te zien door die magnetronfolie..
eigen ontwerp of werd t maar wat? :D

Is polynesisch (polynesian)

Ikzelf heb 31 okt. mijn eerste 4uur (vd 24 uur) gepland staan voor deze (sort of):

polynesian13.jpg

Laatst bewerkt:
Is polynesisch (polynesian)

Ikzelf heb 31 okt. mijn eerste 4uur (vd 24 uur) gepland staan voor deze (sort of):

polynesian13.jpg

vette stijl hoor imo ;D. Reden dat je voor deze hebt gekozen? je zit er volgens mij al aardig onder,
heb je al iets soortgelijks of wordt dit de eerste in deze stijl?

Terug
Naar boven