Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is polynesisch (polynesian)
Ikzelf heb 31 okt. mijn eerste 4uur (vd 24 uur) gepland staan voor deze (sort of):
![]()
vette stijl hoor imo ;D. Reden dat je voor deze hebt gekozen? je zit er volgens mij al aardig onder,
heb je al iets soortgelijks of wordt dit de eerste in deze stijl?
zeker vet man, als ik ooit een tattoo zou nemen zou het ook zoiets worden.
wel irritant dat je een sleeve niet met je shirt kan bedekken

zeker vet man, als ik ooit een tattoo zou nemen zou het ook zoiets worden.
wel irritant dat je een sleeve niet met je shirt kan bedekken
Vind trouwens dat de board artiest van Landyachtz echt heel veel tattoo-waardige designs maakt.
[Link niet meer beschikbaar]
Als je ergens een aanval krijgt zien mensen meteen dat je er bekent mee bent = minder paniek
Als je ergens een aanval krijgt zien mensen meteen dat je er bekent mee bent = minder paniek
vind er niks doms aan

vind er niks doms aan

Is polynesisch (polynesian)
Ikzelf heb 31 okt. mijn eerste 4uur (vd 24 uur) gepland staan voor deze (sort of):
![]()
Echt vette tattoo man!! Sonny Bill Williams heeft ook zo'n nice sleeve!
Klopt. Je mag al serieuze armen hebben om een mooie biceps te hebben met zo'n sleeve. Maar zet je er iemand naast zonder sleeve en een kleinere biceps dan zal degene zonder sleeve er toch beter uit zien.Dit ziet er echt ziek uit. Ik denk wel dat het wat van je definitie wegneemt, niet?
Hier hou ik dan weer niet van, kleur vind ik minder en het beestje heeft geen mooie uitstraling. Erg slecht getekend ook.. is een kat toch?