AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

28b8tcl.jpg

Human stupidity is infinite.

prcwx.jpg

Laatst bewerkt:
Sterke engels skills

Is polynesisch (polynesian)

Ikzelf heb 31 okt. mijn eerste 4uur (vd 24 uur) gepland staan voor deze (sort of):

polynesian13.jpg

zeker vet man, als ik ooit een tattoo zou nemen zou het ook zoiets worden.
wel irritant dat je een sleeve niet met je shirt kan bedekken

vette stijl hoor imo ;D. Reden dat je voor deze hebt gekozen? je zit er volgens mij al aardig onder,
heb je al iets soortgelijks of wordt dit de eerste in deze stijl?

Het wordt de eerste in deze stijl maar de band die er nu al staat wordt erin verwerkt.

De reden?,.. eigenlijk niets specifieks buiten dat ik het heel mooi/gaaf vind, én doordat je het niet vaak ziet.
Met alle respect, Japanse sleeve vind ik heel mooi maar zie je voortaan zo vaak (denk aan de karpes e.d.)

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 11:28 ----------

zeker vet man, als ik ooit een tattoo zou nemen zou het ook zoiets worden.
wel irritant dat je een sleeve niet met je shirt kan bedekken

idd, dat zal voor mijn werk soms misschien ook nadelig zijn. Echter doordat hij hoger dan de pols al stopt is het nog wel mogelijk om m met lange mouwen te verbergen :D

Vind trouwens dat de board artiest van Landyachtz echt heel veel tattoo-waardige designs maakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

23 oktober :)

Als je ergens een aanval krijgt zien mensen meteen dat je er bekent mee bent = minder paniek

vind er niks doms aan

haha zo had ik het niet eens bekeken, maar ja dat had ook op een stukje karton om je nek gekund :D
wel mooi design qua letters verder hoor!

Als je ergens een aanval krijgt zien mensen meteen dat je er bekent mee bent = minder paniek

vind er niks doms aan

Als er iemand op,de grond ligt met stuiptrekkingen, bekijk ik ook eerst altijd effe de tattoo van desbetreffend persoon :roflol:

Dit ziet er echt ziek uit. Ik denk wel dat het wat van je definitie wegneemt, niet?
Klopt. Je mag al serieuze armen hebben om een mooie biceps te hebben met zo'n sleeve. Maar zet je er iemand naast zonder sleeve en een kleinere biceps dan zal degene zonder sleeve er toch beter uit zien.

25 september heb ik afspraak voor maori/polynesian op mijn borst. Kan niet wachten! Wil daarna ook schouder tot helft bovenarm.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven