Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier hou ik dan weer niet van, kleur vind ik minder en het beestje heeft geen mooie uitstraling. Erg slecht getekend ook.. is een kat toch?
was nog in het 'niet serieuze' gedeelte van dit topic. Ik vind hem ook niet mooi en het is inderdaad een kat (grumpy cat)Haha dit is niet eens serieuswas nog in het 'niet serieuze' gedeelte van dit topic. Ik vind hem ook niet mooi en het is inderdaad een kat (grumpy cat)

of juist veel mensen die gewoon dronken zichzelf eronder zetten?
Een goede shop, zet niks terwijl de klant dronken is.

nooit echt verder van gekomen, maar dat komt nog.Dit inderdaad, ik zet zelf nooit een tattoo als ik bezopen ben, simpelweg omdat ik gewoon nog weet wat ik doe als ik bezopen ben
Mijn tattoo had wel een betekenis, heeft nog steeds, maar is nog niet afnooit echt verder van gekomen, maar dat komt nog.
Dit inderdaad, ik zet zelf nooit een tattoo als ik bezopen ben, simpelweg omdat ik gewoon nog weet wat ik doe als ik bezopen ben
Mijn tattoo had wel een betekenis, heeft nog steeds, maar is nog niet afnooit echt verder van gekomen, maar dat komt nog.
Nee heeft/had omdat t nog wel een betekenis heeft (ooit ketting gehad van mn ma, ze leeft nog gewoon, maar omdat het mn ma is gewoon haha) maar ik gewoon nog niet heb kunnen afmaken. Als het af is, is de betekenis van de ketting ook compleet (hoop/geloof/liefde) ik heb nu alleen 'liefde' op mn enkel.
---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 21:39 ----------
Klein zwart hartje op mn enkel.
Vraagje tussendoor; is er een verband tussen verbranden door de zon en tattoo. Ik was verbrand maar waar de tattoo zit is het extra pijnlijk en rood (alleen niet op de tattoo maar rondom)

op die manier, je had het dus gewoon vaag neergezet![]()

Nee heeft/had omdat t nog wel een betekenis heeft (ooit ketting gehad van mn ma, ze leeft nog gewoon, maar omdat het mn ma is gewoon haha) maar ik gewoon nog niet heb kunnen afmaken. Als het af is, is de betekenis van de ketting ook compleet (hoop/geloof/liefde) ik heb nu alleen 'liefde' op mn enkel.
---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 21:39 ----------
Klein zwart hartje op mn enkel.
Vraagje tussendoor; is er een verband tussen verbranden door de zon en tattoo. Ik was verbrand maar waar de tattoo zit is het extra pijnlijk en rood (alleen niet op de tattoo maar rondom)
Zelf geen last van. Na 6 weken is het volledig hersteld en is het net zo dik als gewone huid.
Haha nee verbranding door de zon, heb de tattoo al eventjes, maar door de zon is mn enkel (waar de tattoo zit) oa verbrand, is dat gewoon toeval of moet ik tattoo toch extra verzorgen? Nee toch?

Gewoon heel je.lichaam beter insmeren met hoge factor![]()

Ja dat weet ik.
Antwoord op mijn vraag is dus: het is toeval dat rondom je tattoo meer verbrand is dan de rest.
Oke thanks![]()