XXL Nutrition

Het trainingslog van: MichaelSmink

Bezoekers in topic

Borrel28

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 mei 2008
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Dat je 2 sporten doet. Het is het een of het ander. Waterpolo lijkt me een vrij intensieve sport waarbij je veel uithoudingsvermogen nodig hebt. Kan je dat goed combineren?

TheNose

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2005
Dat je 2 sporten doet. Het is het een of het ander. Waterpolo lijkt me een vrij intensieve sport waarbij je veel uithoudingsvermogen nodig hebt. Kan je dat goed combineren?

Ja waarom niet? ???

@Keranos: Ik vind het ook fijn om Schmink af te zeiken maar dan moet het wel ergens over gaan. Jij daarentegen bent alleen maar uit het niets aan het flamen wat alleen maar weer je leeftijd eer aan doet.

Ano_1993

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 jan 2008

Ja dat gaat erg goed. Op dinsdag en vrijdag train ik met waterpolo. Dus maandag, woensdag en zaterdag BB. Het is zeker niet het een of het ander. Ga geen keuze maken. Vind beide erg leuk. En is bovendien goed voor mijn conditie, wat ik tijdens de gymlessen op school ook kan gebruiken, en met andere dingen. Snap ez vous??

btw. ik ga eten.

Borrel28

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 mei 2008
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Jahzeker snap ik je sjminkie. Vreet maar veel, want je gaat zo weer veel verbranden :P.

huntelaar

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2008
Merkt je ook dat BB (KT eigenlijk...) je snaller maakt enzo? Meer schotkracht, sneller zwemmen?

Ano_1993

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 jan 2008
Jahzeker snap ik je sjminkie. Vreet maar veel, want je gaat zo weer veel verbranden :P.

Oke gelukkig;) Haha idd:P

Merkt je ook dat BB (KT eigenlijk...) je snaller maakt enzo? Meer schotkracht, sneller zwemmen?

Zwemmen gaat klote;) had 10 weken niet gezwommen, was allemaal behoorlijk stijf geworden, in vergelijking met een paar maanden geleden. Ik schiet wel een stuk harder. Ook is het makkelijker om in een fysiek gevecht de baas te zijn zegmaar.

IronWarfare

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2007
Lengte
1m83
Massa
110kg
weer rellen zonder mij :mad:

JvR90

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2007
Lengte
1m90
Massa
90kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IronWarfare

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2007
Lengte
1m83
Massa
110kg
loop die jongen z'n log niet te vernken..

vietje

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
17 feb 2008
als je jullie toch spammen. Kun je gewoon bij mij spammen. Dan lijkt mij log teminste nog spannend.

Ano_1993

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 jan 2008
als je jullie toch spammen. Kun je gewoon bij mij spammen. Dan lijkt mij log teminste nog spannend.

Heb je een log? dan gaan we in jouw log rellen.

IronWarfare

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2007
Lengte
1m83
Massa
110kg
MichaelShrink was nog origineel (al is dat onterecht, deze jongen groeit juist), alles wat daar op lijkt is dat niet meer..

óf met wat beters komen, óf zwijg gewoon.

Ano_1993

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 jan 2008
Damn, heb geen zin meer in Billstar. Heb zin in wat meer isolatie. De hele tijd dezelfde oefeningen (DL, SQ, BP en BOR) beginnen mij te vervelen. Is het essentieel om die 10 weken Billstar vol te houden. Of is het niet zo erg als je na circa 5 weken er mee ophoud.

Hier wat resultaten voor 5 weken Billstar (de vooruitgang in KG's):
BP: 13KG
SQ: 10KG
DL: 22KG
ROW: 18KG

Stel ik zou stoppen met Billstar, dan heb ik uiteraard een ander schema nodig. Wat raden jullie me aan?

Naar boven