XXL Nutrition

Het trainingslog van: MichaelSmink

Bezoekers in dit topic

Bolle rug= rug vernken.
 
Gebruik dat eerste woord niet, aub :(

Waarom denk je dat ik hem cursief, vetgedrukt en onderstreept heb gebruikt? Ik weet dat je die ziekte haat. Daarom scheld ik ermee. Als jij ophoud met van die k*topmerkingen maken, dan stop ik ermee met kanker schelden.
 
Of je gaat er gewoon niet op in?
 
Keranos waar blijven jou filmpjes?
 
Die deadlift ziet er goed uit kwa techniek geloof ik. Maar bor doe je te zwaar, want je krijgt hem niet tegen je borst/onderbuik en dat is wel de bedoeling. Dus minder gewicht nemen en hele reps maken.
 
Die deadlift ziet er goed uit kwa techniek geloof ik. Maar bor doe je te zwaar, want je krijgt hem niet tegen je borst/onderbuik en dat is wel de bedoeling. Dus minder gewicht nemen en hele reps maken.

Klopt BOR is te zwaar. Voortaan pak ik idd minder gewicht;)
 
Perfecte techniek die deadlift kerel;)! En zoals de rest al zei BOR wat lichter doen. Zo heel verkeerd vind ik je techniek van de BOR nog niet trouwens. Alleen wel wat meer naar de borst trekken en misschien wat langzamere beweging maken
 
Perfecte techniek die deadlift kerel;)! En zoals de rest al zei BOR wat lichter doen. Zo heel verkeerd vind ik je techniek van de BOR nog niet trouwens. Alleen wel wat meer naar de borst trekken en misschien wat langzamere beweging maken

Haha bedankt man. Had gedacht dat beide technieken barslecht waren aangezien ik nooit ben geholpen door begeleiders ofzo. Gelukkig voer ik de oefeningen vrij goed uit.
Aan die BOR ga ik werken;) Binnenkort 70KG BOR zónder smokkel en cheaten:D
 
Waarom denk je dat ik hem cursief, vetgedrukt en onderstreept heb gebruikt? Ik weet dat je die ziekte haat. Daarom scheld ik ermee. Als jij ophoud met van die k*topmerkingen maken, dan stop ik ermee met kanker schelden.

Het hoort gewoon niet om met zulke dingen te schelden...
 
Het hoort gewoon niet om met zulke dingen te schelden...
Ben ik met je eens. Maar als jullie nou es minder met elkaar zouden bemoeien en meer eten zou je (nog) meer gains maken.

Grow huge muscles, not a huge postcount.


:D
 
Reet naar achteren, voorover buigen geen bolle rug en goed doortrekken naar borst

Row elke rep vanaf de grond en trek de bar naar je (boven)buik, niet je borst. Een beetje cheat met een row is prima als het maar geen halve deadlift wordt.
 
Back
Naar boven