XXL Nutrition

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Ja de nr1 Benjamin Reineta sprong er wel bovenuit hij was rond en vol. Echter niet zo droog en hard als de nr2 en 3. Ik denk zelf dat de jury iets te veel onder de indruk was. Hij is niet lang is een klein mannetje met de massa van een groot iemand. Ik moet eerlijk zeggen dat veel mensen onder de indruk waren daarvan. Dit in combinatie met de verlichting zoals die was maakt hem nr1. Op de JBC waar de lampen echt fel waren was de shape van Anthony niet te omzeilen en daar was Anthony zelfs nog een stuk droger en harder. Met die shape had hij de massa van Benjamin van de kaart geveegd. Dus al met al verwacht ik een mooie revenge strijd op het NK

Dat bedoel ik ook met 1 lijn trekken..
In dat geval had Wim (master) weer de overal moeten pakken. Hier speelde meer en de shape van nr 1 was echt niet verbeterd tov 2wk terug, Sorry..

Klopt shape was niet verbeterd inderdaad. Is soms heel raar wat de jury doet. Want niemand weet nu wat ze zoeken is dat massa of mooie lijnen en een goede shape. Het signaal dat ze afgeven is steeds anders

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.344
Hier paar foto's van de fotograaf afgelopen zondag!
vindt vooral de Most muscular bruuttttt :)

406412144.jpg

406412141.jpg

406412143.jpg

406412142.jpg

406412145.jpg

Zooo vette pics

Mooie foto's man stond er zeker goed hard bij.

Shape is belangrijker dan KGs. Ik sta liever kneiterhard dan soft en voller.
No easy outs!!

Ben 27 by the way man ;)
12 juli word ik 28.

Impressive! Maar dat is al vaker gezegd haha :p

En die nummer 1 heeft meer massa maar jij ziet er beter uit :D

Strepen op je traps...Bruut man.

• #2.350
Gaan we voor de laatste keer! Wederom one day out!
Morgen NK, maar nu eerst ladennnn!! Mmmm <3

Succes morgen!

Is het de nummer 1 of de nummer 2 die een Belg was, en daardoor uiteindelijk toch niet gekwalificeerd is voor morgen?

Gaan we voor de laatste keer! Wederom one day out!
Morgen NK, maar nu eerst ladennnn!! Mmmm <3

Succes buddy. En als ik je een tip mag geven.
De bandje die je krijgt van de bond hoef je niet om te doen hoor. Zorg er voor dat je het bij je hebt als je van en naar de backstage wilt.
Is zonde man als je mooi ingebruind en onstage staat en zo'n lelijk bandje om doet.
Succes en ik ga voor je juichen.

Succes morgen!

• #2.354
Succes buddy. En als ik je een tip mag geven.
De bandje die je krijgt van de bond hoef je niet om te doen hoor. Zorg er voor dat je het bij je hebt als je van en naar de backstage wilt.
Is zonde man als je mooi ingebruind en onstage staat en zo'n lelijk bandje om doet.
Succes en ik ga voor je juichen.

Ok thanks Ibo!! Zal hem aflaten in that case!
Ga mn best voor je doen morgen! Ben met experimentele load bezig, dus kijken hoe het uitpakt.
Proberen, leren en daarop voortbouwen ;)

Succes!

Wederom succes voor de wedstrijd. Hoop dat je als 1ste eindigt!

Jezus wat een poses man, snoeihard

• #2.358
Voor de mensen die volgen, ben een experimentele load aan het doen.
Risky wellicht voor een NK, maar vindt al fantastisch daar te mogen staan!
Tot nu toe altijd safe gedaan en wilde nu eens iets anders proberen, ga niet vertellen wat.
Is samengesteld door mij en Ray :p

Maar wil toch even meedelen dat AT THIS POINT, mijn benen bijvoorbeeld op zn hardst zijn tot nu toe!!
Ben benieuwd naar wat de rest van de dag brengt qua ontwikkeling van shape!

Experimenteren, leren en daarop verder gaan is mijn style ;)
Tijd voor mn nxt meal!

Succes en eet ze!

We willen natuurlijk wel een aantal wedstrijd pica's zien :)

Terug
Naar boven