Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed bezig, maar waarom een ijsmuts op? Ben je kaal?

Haha neej niet kaal. Ben beetje grieperig dus mn haar is helemaal ****ed up. Kd8 nuanceer et even met mn gstar mutsie
@ Little daddy: Thanx kerel, hoeveel cycles doet er niet toe,Niet veel in ieder geval. Dosis was ook niet denderend hoog. Momenteel zit ik bijna 5weken op 500 Test E en 400mg Tren E.
Ben net 25.
Sides die ik tot nu toe heb ondervonden:
- is wat moeilijker slapen (word vaak wakker).
- Vettige huid
- Weleens opgezette klieren gehad achter mn tepel (rechts) maar daar had ik nolva voor.
- Ook voel je dat je prostaat wordt aangedaan soms tijdens een kuur aangezien ik VAAK moet plassen.
- Vorige keer dak Tren had gebruikt werd ik snachts wakker helemaal bezweet.
- Hier en daar paar puistjes, GELUKKIG niet ernstig bij mij.
Naja dat heb ik dus zelf ervaren tot nu toe

nice je werkt toch nog redelijk wat kh weg en blijft mooi droog super!!!Ik ben hele jaar door wel strikt inderdaad over het algemeen. Keer zak chips of patatje kan geen kwaad hoor.
Mn voeding is laatste tijd:
meal 1: 0,4l melk, brinta/bambix en 2 grote maatscheppen Whey en eetlepel olijfolie.
meal 2: 3 sneden volkoren brood, met 7eieren (2 hele, rest alleen eiwit)
meal 3: Weighgainer met 0,3l melk + appel
meal 4: (na trainen) 0,4l water + 40/50gr whey+ dextrose
meal 5: (uur na post w/o shake) Rijst met 300gr kip,OF 250gr zalmfilet met soms wat groente.
meal 6: blik tonijn met appel en handje noten
meal 7: 500gr magere kwark

Idem hier.haha kle**lijer nice bovenkant borst , lukt mij niet om hem te krijgen![]()