XXL Nutrition

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Jij hebt echt een mooi fysiek man!
 
Thanx peepz :D

Ik ben er zelf nog lang niet tevreden mee..
Dat vind ik echt een nadeel aan fitness/bodybuilding, op een gegeven moment zit
je er zover in, dat je je eigen fysiek niet meer goed ziet.

In de spiegel vind je jezelf klein enzo, heb je zin in lekker patatje of dikke zak lays,laat je het staan!!
ow ow ow debielen zijn we ook. :P
 
netjes man, en 67cm benen is toch niet zo klein? ik heb maar 60 :(
 
ziet er goed uit hoor trick. zit je nu nog steeds in je kuur of ben je net klaar?

wat is trouwens je lengte?
 
Thanx man. Zit nu in de laatste 3 weken.
Sta nu al ongeveer 2,5 week stil qua gains helaas..

Mn lengte staat in mijn stats. (1m78/1m80)
 
Laatst bewerkt:
komt goed kerel, misschien eens je voedingsschema omgooien om nog extra kilo's te pakken....
 
Zeker net fysiek ben benieuwd hoe je er nu bij staat.Keep up the good work!
 
Mooie fysiek man ! Ben erg benieuwd naar de huidige shape :D
 
Dat weleens gekuurd hoe moeten we dat lezen? Hierboven lees ik dat je momenteel in een kuur zit?? Niet om te haten hoor, je fysiek is erg goed, maar meer om de beginners hier een eerlijk beeld te geven. ;)

Nogmaals, brute vooruitgang! :thumbup:
 
Bruut man! :cool:



Maar even over het kuurgedeelte, aangezien jij aangeeft dat je al eens hebt gekuurd.

Dan valt het mij op dat bij de mensen die al eens hebben gekuurd de borst erg dicht tegen elkaar staat, is het dan een juiste opmerking om te zeggen dat als mensen dat hebben, dat ze al eens hebben gekuurd?
(Ook i.v.m. het feit dat de epiphysair schijven dichtgroeien)

Of is het gewoon genetisch, en is het bij ieder mens verschillend?


P.S. is gewoon even een vraag tussendoor, wil je ook helemaal niet bashen of het topic verpesten etc. gewoon een vraag tussendoor.
 
Bruut man! :cool:



Maar even over het kuurgedeelte, aangezien jij aangeeft dat je al eens hebt gekuurd.

Dan valt het mij op dat bij de mensen die al eens hebben gekuurd de borst erg dicht tegen elkaar staat, is het dan een juiste opmerking om te zeggen dat als mensen dat hebben, dat ze al eens hebben gekuurd?
(Ook i.v.m. het feit dat de epiphysair schijven dichtgroeien)

Of is het gewoon genetisch, en is het bij ieder mens verschillend?


P.S. is gewoon even een vraag tussendoor, wil je ook helemaal niet bashen of het topic verpesten etc. gewoon een vraag tussendoor.


mensen die kuren hebben meestal meer massa dan naturals.

meer massa is dikkere (binnenkant) borst > lijkt alsof ze dichter tegen elkaar staan maar dat is helemaal niet zo want de aanhechtingen zijn genetisch bepaald.

Ik ken ook pro's waarbij de aanhechtingen vrij ver uit elkaar staan.
 
Netjes man !

Ook vette tattoo op je abs :)
 
nette fysiek man en ook mooie foto's ui fotostudio
 
Wederom bedankt iedereen voor jullie complimenten! :)
Kdoe mn best ervoor in ieder geval!

Om de beginners een realistisch beeld te geven is heel simpel:

Wat uiterlijk bepaald voor vrouwen (tijdschriften, modellen, posters ect), is bodybuilding ook bij mannen. Uiterlijk is jammer genoeg iets dat vooral laatste tijd steeds belangrijker word in de maatschappij.
Dit beeld word deels bepaald door de pro's die je ziet. Daardoor lijk je zowieso al minder groot..
Wat de lat al meteen hoger legt.

Door beeld van prof bodybuilder fysieken blijven wij continue aan het trainen en eten, en JA we gebruiken ook steroiden om ons droomfysiek te bereiken. Kijk naar feiten en dan kom je gewoonweg tot de conclusie dat je zo'n fysiek NOOIT zult halen zonder kuren.
ONMOGELIJK!!

Dit is net zo naief als mensen die denken dat je door een "prikkie" breed word.
NEE! Kuren is een bewuste keuze om je VERANTWOORD dichterbij je doel te brengen.
Dit vraagd om nog MEER eten, nog HARDER trainen en NOG BETER RUSTEN!

Steroiden kun je NAAR MIJN MENING verantwoord gebruiken, indien je mentaliteit daar
ook naar is. Niet van die breezahboys die even snel breed willen worden en de spuit erin rammen. Maar mensen die het een lifestyle maken. Die naar behoren eten, trainen en slapen en een fysiek na streven.
Dit niet in zo'n kort mogelijke tijd, maar zich ervan bewust zijn dat het een jarenplan is.

Naja dit is in het kort mijn visie.. Nogmaals bedankt voor jullie positieve reacties kerels (en dames :P!)
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig man, ook nog foto van benen? :)
 
netjes heur
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven