Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wederom bedankt iedereen voor jullie complimenten!
Kdoe mn best ervoor in ieder geval!
Wat mn kuur verleden betreft, via de search optie zul je wellicht wat tegenkomen.
maar om jullie dat te besparen zal ik het hier zetten.
1e kuurtje, winny only (als dit tot een kuur gerekend mag worden..) 6 weken
2e kuurtje, Dianabol/Test E/ Trenbolone E/ 10weken
3e kuurtje, Test E/ Deca (deze kuur gedaan om van schouderblessure af te komen,is ook gelukt!)
Huidige kuur: Test E/Dianabol/Trenbolone E
Om de beginners een realistisch beeld te geven is heel simpel:
Wat uiterlijk bepaald voor vrouwen (tijdschriften, modellen, posters ect), is bodybuilding ook bij mannen. Uiterlijk is jammer genoeg iets dat vooral laatste tijd steeds belangrijker word in de maatschappij.
Dit beeld word deels bepaald door de pro's die je ziet. Daardoor lijk je zowieso al minder groot..
Wat de lat al meteen hoger legt.
Door beeld van prof bodybuilder fysieken blijven wij continue aan het trainen en eten, en JA we gebruiken ook steroiden om ons droomfysiek te bereiken. Kijk naar feiten en dan kom je gewoonweg tot de conclusie dat je zo'n fysiek NOOIT zult halen zonder kuren.
ONMOGELIJK!!
Dit is net zo naief als mensen die denken dat je door een "prikkie" breed word.
NEE! Kuren is een bewuste keuze om je VERANTWOORD dichterbij je doel te brengen.
Dit vraagd om nog MEER eten, nog HARDER trainen en NOG BETER RUSTEN!
Steroiden kun je NAAR MIJN MENING verantwoord gebruiken, indien je mentaliteit daar
ook naar is. Niet van die breezahboys die even snel breed willen worden en de spuit erin rammen. Maar mensen die het een lifestyle maken. Die naar behoren eten, trainen en slapen en een fysiek na streven.
Dit niet in zo'n kort mogelijke tijd, maar zich ervan bewust zijn dat het een jarenplan is.
Naja dit is in het kort mijn visie.. Nogmaals bedankt voor jullie positieve reacties kerels (en dames!)

Dus de laatste rep was eigenlijk een 100kg bench?@Tielie: Wat is er mis mee dan? Hij hielp me vrijwel niet. De laatste rep mayb 30% ofzo.
Dus de laatste rep was eigenlijk een 100kg bench?
Spotters spotten anders heten ze wel curlers..

big respect 
@Tielie: Wat is er mis mee dan? Hij hielp me vrijwel niet. De laatste rep mayb 30% ofzo.