AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

@Jezit hij had het tegen de ts... LOL

Wederom bedankt iedereen voor jullie complimenten! :)
Kdoe mn best ervoor in ieder geval!

Wat mn kuur verleden betreft, via de search optie zul je wellicht wat tegenkomen.
maar om jullie dat te besparen zal ik het hier zetten.

1e kuurtje, winny only (als dit tot een kuur gerekend mag worden..) 6 weken
2e kuurtje, Dianabol/Test E/ Trenbolone E/ 10weken
3e kuurtje, Test E/ Deca (deze kuur gedaan om van schouderblessure af te komen,is ook gelukt!)
Huidige kuur: Test E/Dianabol/Trenbolone E

Om de beginners een realistisch beeld te geven is heel simpel:

Wat uiterlijk bepaald voor vrouwen (tijdschriften, modellen, posters ect), is bodybuilding ook bij mannen. Uiterlijk is jammer genoeg iets dat vooral laatste tijd steeds belangrijker word in de maatschappij.
Dit beeld word deels bepaald door de pro's die je ziet. Daardoor lijk je zowieso al minder groot..
Wat de lat al meteen hoger legt.

Door beeld van prof bodybuilder fysieken blijven wij continue aan het trainen en eten, en JA we gebruiken ook steroiden om ons droomfysiek te bereiken. Kijk naar feiten en dan kom je gewoonweg tot de conclusie dat je zo'n fysiek NOOIT zult halen zonder kuren.
ONMOGELIJK!!

Dit is net zo naief als mensen die denken dat je door een "prikkie" breed word.
NEE! Kuren is een bewuste keuze om je VERANTWOORD dichterbij je doel te brengen.
Dit vraagd om nog MEER eten, nog HARDER trainen en NOG BETER RUSTEN!

Steroiden kun je NAAR MIJN MENING verantwoord gebruiken, indien je mentaliteit daar
ook naar is. Niet van die breezahboys die even snel breed willen worden en de spuit erin rammen. Maar mensen die het een lifestyle maken. Die naar behoren eten, trainen en slapen en een fysiek na streven.
Dit niet in zo'n kort mogelijke tijd, maar zich ervan bewust zijn dat het een jarenplan is.

Naja dit is in het kort mijn visie.. Nogmaals bedankt voor jullie positieve reacties kerels (en dames :P!)

sorry dat ik dit moet zeggen maar ik vind je niet erg groot ondanks je al 3 x gekuurt hebt en ik snap dit niet helemaal :

Door beeld van prof bodybuilder fysieken blijven wij continue aan het trainen en eten, en JA we gebruiken ook steroiden om ons droomfysiek te bereiken. Kijk naar feiten en dan kom je gewoonweg tot de conclusie dat je zo'n fysiek NOOIT zult halen zonder kuren.
ONMOGELIJK!!

bedoel je hier mee dat je niet groot kan worden zonder te kuren? want dat is de groooootste bullshit dat ik ooit heb gehoort

hoi

Je kan wel natural groot worden maar dat duurt heel wat langer en vereist dus veel geduld en dedicatie. Respect voor je fysiek!

edit

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ey peeps,

Het is misschien beetje offtopic, maar ik heb hier even een filmpje van mn 150kg benchpress :P
Whuahah dat ventje op de bankground die je hoord is mn broertje. Die ging toen mee, maar hij durfde niet achter die 150kg te staan dus vroeg ik et even aan de dansleraar daar.

Ik heb eventueel ook een recente foto van mij op 94kg. Maar die is voor een Graffiti muur gephotoshopped.
Aan mij is niets veranderd, mensen interesse in die foto of is die niet relevant?
Khoor et wel
Greetz

Dat is vooruitgang...

Thanx :D

laat die foto maar zien

ik vind dit dus echt 1 van de mooiste fysieken die ik hier heb gezien..

goeie row!

even serieus: Zeg de volgende keer tegen je spotter dat ie z'n werk beter doet.

@Tielie: Wat is er mis mee dan? Hij hielp me vrijwel niet. De laatste rep mayb 30% ofzo.

Bij deze hier de 94kg foto.
Hij staat ookal op de eerste pagina nu.

(Het is geen bb foto, maar 1 genomen voor de lol @ school. Zonder pomp na training ofzo) Die van 86,5 was genomen na zware training.

Deze is in de studio gemaakt op school.Heb hem voor een graffiti achtergrond gezet.
Aan mijzelf is nix veranderd behalve dat ik vrijstaand gemaakt ben om em voor een andere
background te zetten

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Verschil (T.o.v die van 86,5kg) Mijn borst die is voller hier en mn armen zijn ook voller en boller.

Die bench is echt netjes! Foto's zien er ook supernetjes uit, voor velen misschien wel een droomfysiek..

neej man! Ik train nu 4,5jaar. Ik eet goed, maar cker niet zoals het zou moeten zijn.
Heb zoals eerder gezegd wel paar kuurtjes gedaan.

Is echt geen droomfysiek haha :P Maar thanx man

Wat wil je met je post zeggen?

Als hij bij de laatste rep een beetje meebeweegt om de set af te maken, maakt het hem een curler?

beetje slap gelul..

ik vind het een droomfysiek!

Dus de laatste rep was eigenlijk een 100kg bench?

Spotters spotten anders heten ze wel curlers..

jonge je moet niet haten... iedereen zijn eigen manier van trainen zolang diegene die bencht geen problemen met een dergelijke spotter heeft, moet jij je ook niet druk maken... i.i.g. een zeer goede fysiek die van 86 vond ik er persoonlijk beter uitzien maar heb ook andere doelen dan BB... ook een zeer nette bench 5x 150 sodeju zeg :D:D:D big respect :eek:

@Tielie: Wat is er mis mee dan? Hij hielp me vrijwel niet. De laatste rep mayb 30% ofzo.

Zolang je het zelf weet is het goed. Maar vaak zeggen zulke spotters: 'ik deed niks!' En al deden ze maar 5 kilo op het eind van de rep, je weet nooit of je het compleet zelf deed. Beter houdt ie z'n handen thuis totdat hij ziet dat je het niet meer aankunt.

Verder natuurlijk een dikke bench, respect :)

Terug
Naar boven