MuscleMeat

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

je lijkt wel een prof

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
'Lijkt' zo haha! Bedankt voor de complimenten everybody! :)

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 11:49 ----------

Wil stiekem de JBC doen next week. Maar heb nog beginner twijfel haha.. Kan tot zondag inschrijven maar heb nog geen posing routine..

NOGMAALS IEDEREEN BEDANKT!!

dit lijkt idd pro niveau, prachtige fysiek! Heb je ambities om nog een stap verder te gaan, in de richting van een pro card?

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 11:53 ----------

'Lijkt' zo haha! Bedankt voor de complimenten everybody! :)

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 11:49 ----------

Wil stiekem de JBC doen next week. Maar heb nog beginner twijfel haha.. Kan tot zondag inschrijven maar heb nog geen posing routine..

NOGMAALS IEDEREEN BEDANKT!!

gewoon doen! zou echt zonde zijn om de shape waar jij nu in zit niet te tonen, pose routine kan je in 1 dag leren als je het echt wilt.

Bizar fysiek, ik voel me klein en nietig en ben nu naar de gym aan het rennen :D

Sick shit bro!;)

woooooow..

Nice Nice..
blijft het streeffysiek!!

wedstrijd zeker gaan doen man! je kunt het!

jealous...en dat zeg ik niet vaak! ziet er echt goed uit

En heb je je nog ingeschreven??:)

Zou je of jullie zeggen dat Trickster een genetisch voordeel heeft?
Trickster is echt een voorbeeld lichaam voor me, maar ik ben maar 1m70 en wil weten of de 'average joe' ook zo'n fysiek kan bereiken mits perfecte training, voeding, rust. (& AAS)

De reden dat ik het vraag is omdat ik een vaag beeld heb tot waar een natty kan gaan, aangezien er constant word over gelogen..

Zou je of jullie zeggen dat Trickster een genetisch voordeel heeft?
Trickster is echt een voorbeeld lichaam voor me, maar ik ben maar 1m70 en wil weten of de 'average joe' ook zo'n fysiek kan bereiken mits perfecte training, voeding, rust. (& AAS)

De reden dat ik het vraag is omdat ik een vaag beeld heb tot waar een natty kan gaan, aangezien er constant word over gelogen..
not sure if serious, dit kan je niet behalen zonder aas als je normaal strict eet en traint en juiced dan weer wel ;)

Er staat dan ook bij (&AAS), die laatste zin moet ik misschien aanpassen want die gaat nog veel fout geïnterperteerd worden.

Wil maar zeggen dat een fysiek a la Jay cutler voor de meeste hier onmogelijk is ongeacht hoeveel AAS je in iemand zijn lijf steekt, wou weten waar de grens ligt van een enkel genetisch voordeel afhankelijke fysiek.

Kun je echt trots op zijn, erg mooi lichaam, wel jammer dat je kuiten wat minder zijn. Verder niets dan respect. ;)

Er staat dan ook bij (&AAS), die laatste zin moet ik misschien aanpassen want die gaat nog veel fout geïnterperteerd worden.

Wil maar zeggen dat een fysiek a la Jay cutler voor de meeste hier onmogelijk is ongeacht hoeveel AAS je in iemand zijn lijf steekt, wou weten waar de grens ligt van een enkel genetisch voordeel afhankelijke fysiek.

Ja er staat &AAS, maar daaronder zeg je weer dat je je af vraagt hoe ver je natty kan komen. Maar zoals je ziet was hij voor die begon ook average, dit fysiek kan je wel bereiken ja met goede voeding, training, rust, AAS en een hoop geduld, doorzettingsvermogen en discipline.

dit is echt ziek nice

:bow2:

all that i can say

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.018
Thanx allemaal! Ik sta morgen on stage, heb het doorgezet!

Ik wil bij deze ook even mijn diepe respect uitspreken voor iedere wedstrijdbodybuilder, want dit is het moeilijkst wat ik ooit gedaan heb! Mentaal en fysiek is dit zo enorm zwaar! Ik weet niet of ik het nog een keer zal doen, weet namelijk NOG niet of het het waard is.

Depleten van ma-donderdmorgen, was chaggie hele dagen, als mensen tegen me praatte werd ik al geirriteerd, kracht weg, trillerig, slecht slapen. Laatste dagen drink ik 10L per dag! Laatste 2 dagen gedestilleerd water! Vandaag 14L!! tot 17uur, dan ist niets meer drinken! Komt mn strot uit dat gedrink en naar de plee iedere 15minuten!! Grrr

Morgen na de wedstrijd gaak helemaal APESHIT!! Heb snickers, frostiebars, rehydratatie sups, enz bij me. Ga gelijk naar de mcDrive en savonds all you can eat bij Sumo! Zal eens tijd worden godverrrrrr :D:D:D Hier zooooo ontzettend naar uitgekeken!!!!

Anyways, thanx voor jullie motivatie en complimenten. Goed om te horen aangezien jullie WEL weten wat erbij komt kijken.
Ik doe het oprecht niet voor een goede plaatsing, weet niet eens of dat mogelijk is met mn tattoos enz, gaat mij erom dat bodybuilding voor mij een diepere betekenis krijgt. Hoe kan je jezelf bodybuilder noemen als je nooit gebulkt en zo diep gecut hebt, met alle preps en wedstrijd als resultaat? Hoeveel mensen houden het uberhaubt vol?
Het is voor mij een levenservaring en verrijking van mijn sport/hobby en leefstijl.

Anyways, ill keep you posted. Pics volgen natuurlijk nog!
Greets!!

Laatst bewerkt:
Success bro ben erg benieuwd!

Succes!

Terug
Naar boven