anafitness
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

'Lijkt' zo haha! Bedankt voor de complimenten everybody!
---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 11:49 ----------
Wil stiekem de JBC doen next week. Maar heb nog beginner twijfel haha.. Kan tot zondag inschrijven maar heb nog geen posing routine..
NOGMAALS IEDEREEN BEDANKT!!
not sure if serious, dit kan je niet behalen zonder aas als je normaal strict eet en traint en juiced dan weer welZou je of jullie zeggen dat Trickster een genetisch voordeel heeft?
Trickster is echt een voorbeeld lichaam voor me, maar ik ben maar 1m70 en wil weten of de 'average joe' ook zo'n fysiek kan bereiken mits perfecte training, voeding, rust. (& AAS)
De reden dat ik het vraag is omdat ik een vaag beeld heb tot waar een natty kan gaan, aangezien er constant word over gelogen..

Er staat dan ook bij (&AAS), die laatste zin moet ik misschien aanpassen want die gaat nog veel fout geïnterperteerd worden.
Wil maar zeggen dat een fysiek a la Jay cutler voor de meeste hier onmogelijk is ongeacht hoeveel AAS je in iemand zijn lijf steekt, wou weten waar de grens ligt van een enkel genetisch voordeel afhankelijke fysiek.

Hier zooooo ontzettend naar uitgekeken!!!!