GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er zeer goed uit. Ik hoop dit ooit te gaan bereiken in mijn leven.
No offence, maar heb je middeltjes o.i.d. gebruikt? Ik ben een leek op dat gebied maar vraag me gewoon af of je dit met zwaar trainen en goed eten kan bereiken?
Wat denk je zelf , desalniettemin knappe prestatie.
Als je het topic doorleest weet je dat hij enkele kuurtjes heeft gedaan.
Maar zijn fysiek is wel 1 van de beste op dit forum.
En wat voor kuurtjes zijn dat?no shit sherlock omdat vele hier niet kuren en niet liften en mensen die kuren zijn meestal de supahdudes die strak willen staan voor de zomerAls je het topic doorleest weet je dat hij enkele kuurtjes heeft gedaan.
Maar zijn fysiek is wel 1 van de beste op dit forum.
no shit sherlock omdat vele hier niet kuren en niet liften en mensen die kuren zijn meestal de supahdudes die strak willen staan voor de zomer
.Niet iedereen kan even dedicated zijn é.
@ Panzer, geen idee meer, is ondertussen toch al paar maand geleden dat ik het volledig doorlezen had. Maar maakt ook niet zoveel uit, zonder goede voeding, geen goed fysiek.
Kuren is toch geen voeding? En zijn kuren gewoon anabolen of....?(correct me if i'm wrong)
Ziet er zeer goed uit. Ik hoop dit ooit te gaan bereiken in mijn leven.
No offence, maar heb je middeltjes o.i.d. gebruikt? Ik ben een leek op dat gebied maar vraag me gewoon af of je dit met zwaar trainen en goed eten kan bereiken?
Kuren is toch geen voeding? En zijn kuren gewoon anabolen of....?(correct me if i'm wrong)

Jbc is C-Klasse heeft geen D-klasse en zoiezo valt hij in de C-klasse D-klasse zou die overal winner worden door alleen maar relaxed erbij te staan