XXL Nutrition

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Succes man, ben benieuwd!

vette shit :D succes al heb je da niet nodig :p

Succes man, niet dat het mijn ding is maar ik heb ook diepe respect voor atleten op het podium, ook van dichtbij gezien hoe zwaar de weken voor de wedstrijd zijn. (moet er niet aan denken :P)

succes en respect.

zwaar veel respect, echt super man. Geniet er van morgen!

Ziet er zeer goed uit. Ik hoop dit ooit te gaan bereiken in mijn leven.

No offence, maar heb je middeltjes o.i.d. gebruikt? Ik ben een leek op dat gebied maar vraag me gewoon af of je dit met zwaar trainen en goed eten kan bereiken?

No offence, maar heb je middeltjes o.i.d. gebruikt? Ik ben een leek op dat gebied maar vraag me gewoon af of je dit met zwaar trainen en goed eten kan bereiken?

Wat denk je zelf , desalniettemin knappe prestatie.

Succes man!! Je gaat het zowiezo goed doen! Kan niet anders met zo'n fysiek ;)

Misschien een noobvraag, maar waarom moet je zoveel water drinken?

Als je het topic doorleest weet je dat hij enkele kuurtjes heeft gedaan.
Maar zijn fysiek is wel 1 van de beste op dit forum ;).

Als je het topic doorleest weet je dat hij enkele kuurtjes heeft gedaan.
Maar zijn fysiek is wel 1 van de beste op dit forum ;).
no shit sherlock omdat vele hier niet kuren en niet liften en mensen die kuren zijn meestal de supahdudes die strak willen staan voor de zomer

no shit sherlock omdat vele hier niet kuren en niet liften en mensen die kuren zijn meestal de supahdudes die strak willen staan voor de zomer

Niet iedereen kan even dedicated zijn é :D.

@ Panzer, geen idee meer, is ondertussen toch al paar maand geleden dat ik het volledig doorlezen had. Maar maakt ook niet zoveel uit, zonder goede voeding, geen goed fysiek.

Niet iedereen kan even dedicated zijn é :D.

@ Panzer, geen idee meer, is ondertussen toch al paar maand geleden dat ik het volledig doorlezen had. Maar maakt ook niet zoveel uit, zonder goede voeding, geen goed fysiek.

Kuren is toch geen voeding? En zijn kuren gewoon anabolen of....?(correct me if i'm wrong)

super dat je toch gekozen hebt mee te doen! helemaal top gaat je lukken morgen man! lekker knalluh op dat podium geniet er vooral van man vergeet dat niet geniet van die hele dag! en natuurlijk helemaal morgenavond genieten he:D succes bro!

Veel succes man, net fysiek heb je!

Kuren is toch geen voeding? En zijn kuren gewoon anabolen of....?(correct me if i'm wrong)

Ja, Trickster heeft al verschillende keren steroiden gebruikt hoor :)

d of c klasse?

Terug
Naar boven