Fitness Seller

Contest Log HIIT em hard

• Topic Starter Topic Starter
Week 1 - dag 3:
Tweede keer HIIT, wederom hele schema in een half uur afgewerkt, en wederom kapot.
Maar het voelt nog goed, en ik heb overduidelijk een betere conditie nodig.

Week 1 - dag 4:
CARDIO :treuren:
Wat vind ik hier geen zak aan, half uur hometrainer, voor de zekerheid netflix met 'drive to survive' aangezet., anders hou ik het echt geen half uur vol.
Heb uiteindelijk 15 minuten goed kunnen fietsen, maar toen was de koek toch wel echt op (weet niet of ik moe was of echt geen zin meer had of echt geen gevoel ineen bepaalde regio meer had) uiteindelijk toch maar op lage weerstand het half uur vol gemaakt. Kwam uit op 178 calorieën verbrand (ook geen idee of dit enigszins representatief is).

Zit nu sterk te twijfelen om een UB/LB HIIT schema te maken. Vind cardio als training gewoon echt niet leuk, en als ik iets niet leuk vind dan houd ik het ook niet vol.
Wat zouden jullie doen?

Week 1 - dag 5:
3e keer HIIT schema gedaan. Ondanks dat dit wel bevalt, besloten om een UB/LB HIIT schema te doen. Ik vind het fietsen gewoon saai en volgens mij verbrand ik meer tijdens HIIT dan fietsen.

Nieuwe schema (zal beginpost ook aanpassen):
1584945861927.png

Cardio is ook absoluut niet mijn ding...ik heb sinds een tijdje hiit interval bij mijn schema en dat gaat wel goed. Ik denk dat hiit wel makkelijker vol te houden is dan cardio (als je het laatste echt saai vindt).

Cardio is ook absoluut niet mijn ding...ik heb sinds een tijdje hiit interval bij mijn schema en dat gaat wel goed. Ik denk dat hiit wel makkelijker vol te houden is dan cardio (als je het laatste echt saai vindt).
Voorheen altijd alleen maar kracht gedaan, dus alles wat ik aan meer dan 5 herhalingen doe is al cardio:roflol:
Hoe heb jij de interval er aan toegevoegd?? Ik heb nu sowieso wel een fietsen erbij zitten.

Rondjes lopen met de hond en peuter heb ik trouwens niet in m'n schema zitten ;)

Voorheen altijd alleen maar kracht gedaan, dus alles wat ik aan meer dan 5 herhalingen doe is al cardio:roflol:
Hoe heb jij de interval er aan toegevoegd?? Ik heb nu sowieso wel een fietsen erbij zitten.

Rondjes lopen met de hond en peuter heb ik trouwens niet in m'n schema zitten ;)

Het moe worden van cardio geeft mij ook geen voldoening haha. Ik pak nu op de rustdagen een rondje door de wijk (2,8 km) en wissel sprint af met wandelen.

Peuter en hond zorgen ook voor cardio achtige beweging: ik heb enkel een puber in huis die zorgt voor hoofdpijn :roflol:

Ik ben cardio ergens onderweg stiekem leuk gaan vinden.

• Love
Waarderingen: BB_
Morgen toch echt een poging wagen. Heb toch soort van dipje.

ik word redelijk gek van het binnen zitten. Dus een mountainbike is nu denk ik wel een lekkere uitlaapklep. Toch wat anders als op je hometrainer zitten en netflix kijken

Week 2 - dag 1:
1585035725874.png

Circuit 1, bovenbenen naar de klote.
Circuit 2, D-L goed te doen maar wel kuiten naar de klote.
Circuit 3 zal in 1e schema, zeer pittig maar lekker om erbij te doen.

Ben benieuwd naar UB vandaag!

Het is ook lastig om thuis telkens een goede en afwisselende training bij elkaar te fantaseren. Ik struin ook heel het internet af voor inspiratie. Gelukkig komt het mooie weer eraan, ik vind buiten een stukje fietsen beter te harder dan binnen op de hometrainer zitten.

Het is ook lastig om thuis telkens een goede en afwisselende training bij elkaar te fantaseren. Ik struin ook heel het internet af voor inspiratie. Gelukkig komt het mooie weer eraan, ik vind buiten een stukje fietsen beter te harder dan binnen op de hometrainer zitten.
Normaal gesproken kan ik altijd wel 10 weken een schema volgen, en ik vind mijn homegym echt heerlijk (zeker in deze tijd). Maar het voelt wat raar allemaal.

Week 1 - dag 2:
Er stond eigenlijk een cardio dagje gepland, maar het was zo lekker weer gisteren dat ik maar een regenton heb geïnstalleerd.
Ook een soort van cardio.

Breaking news
Voor iedereen die niet meer naar zijn gym kan, bied ik mijn homegym tijdelijk aan (voor een kleine vergoeding).
Doordeweeks tussen 08:00 en 18:00 beschikbaar (in overleg), omgeving Breda. heb je interesse, graag even via privé bericht.
De ruimte:
20200318_092822.jpg
20200318_092846.jpg
Dit bericht had ik gewoon helemaal gemist. Omgeving Breda. :P
Wat een vette homegym. Heb je goed in geïnvesteerd.

• Like
Waarderingen: BB_
Week 2 - dag 2:
1585119392313.png

BP 40 kg, eitje set 1, ok set 2, kapot in set 3. Ga ik nog maar even niet verhogen.
Pull-down is wel goed te doen, die gaat iets omhoog.

2e circuit de side raises was ook kapotgaan, kreeg de laatste reps m'n armen niet meer omhoog.

Terug
Naar boven