- Waardering
- 795
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
Wie weet inspireer ik anderen wat wel dichter in de buurt is
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie weet inspireer ik anderen wat wel dichter in de buurt is

Voorheen altijd alleen maar kracht gedaan, dus alles wat ik aan meer dan 5 herhalingen doe is al cardioCardio is ook absoluut niet mijn ding...ik heb sinds een tijdje hiit interval bij mijn schema en dat gaat wel goed. Ik denk dat hiit wel makkelijker vol te houden is dan cardio (als je het laatste echt saai vindt).

Voorheen altijd alleen maar kracht gedaan, dus alles wat ik aan meer dan 5 herhalingen doe is al cardio
Hoe heb jij de interval er aan toegevoegd?? Ik heb nu sowieso wel een fietsen erbij zitten.
Rondjes lopen met de hond en peuter heb ik trouwens niet in m'n schema zitten![]()

Mijn mountainbike staat ook al een week buiten.Ik ben cardio ergens onderweg stiekem leuk gaan vinden.
Waar precies, dan ga ik daar ook eens zoekenIk ben cardio ergens onderweg stiekem leuk gaan vinden.
gaat ie ook nog ergens heen?
Ik moest em gister aan de kant zetten anders kwam ik niet bij de papiercontainer.Waar precies, dan ga ik daar ook eens zoeken
gaat ie ook nog ergens heen?
Niet handig als jij al een week binnen zit.
Normaal gesproken kan ik altijd wel 10 weken een schema volgen, en ik vind mijn homegym echt heerlijk (zeker in deze tijd). Maar het voelt wat raar allemaal.Het is ook lastig om thuis telkens een goede en afwisselende training bij elkaar te fantaseren. Ik struin ook heel het internet af voor inspiratie. Gelukkig komt het mooie weer eraan, ik vind buiten een stukje fietsen beter te harder dan binnen op de hometrainer zitten.
Dit bericht had ik gewoon helemaal gemist. Omgeving Breda.Week 1 - dag 2:
Er stond eigenlijk een cardio dagje gepland, maar het was zo lekker weer gisteren dat ik maar een regenton heb geïnstalleerd.
Ook een soort van cardio.
Breaking news
Voor iedereen die niet meer naar zijn gym kan, bied ik mijn homegym tijdelijk aan (voor een kleine vergoeding).
Doordeweeks tussen 08:00 en 18:00 beschikbaar (in overleg), omgeving Breda. heb je interesse, graag even via privé bericht.
De ruimte:
![]()
![]()

Haha kan gebeuren, ja zit wel wat geld in maar is het dubbel en dwars waard, zeker nu!Dit bericht had ik gewoon helemaal gemist. Omgeving Breda.
Wat een vette homegym. Heb je goed in geïnvesteerd.