Fitness Seller

Contest Log HIIT em hard

  • Topic starter SandJ
  • Startdatum
  • Reacties 175
  • Weergaven 22K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

Af en toe wat rust kan geen kwaad :) blokken van dat gewicht kunnen mee tellen als een strongman training :)
Goed punt! Ik tel hem mee! :D
 
Week 4 - dag 4:
1586499464166.png

Ging wel lekker, maar merk dat mn lichaam wat aan het tegensputteren is.
De 'strong man' training heeft er aardig ingehakt. Vandaag even aankijken wat ik ga doen. Misschien niks en dan even 4 dagen rust pakken.
 
Week 4 - dag 5:
Uiteindelijk vrijdag voor pasen toch nog even gaan sporten.
Van alles wat met armen gedaan. Daarna ook even gaan meten:
1586844038333.png

Op de juiste plekken omhoog en op de juiste plekken omlaag. Gaat dus de goede richting op.

Week 5 - dag 1:
Toch gaan sporten 2e paasdag.
1586844187090.png

Heb nog steeds wat last van me benen van vorige week. Dus 2e circuit rustig aan gedaan.
Ook nog even op de weegschaal gestaan na een weekend slechter eten en alcohol: plus 1 kg, die gaat er wel weer vanaf.

Daarnaast ook besloten om een break in de werkdag in te bouwen. Dus nu niet meer sporten na het werk maar tijdens lunchpauze.
 
Week 5 - dag 2:
1586951576921.png

Ging lekker, niks spannends verder te melden.
 
Week 5 - dag 3:
ben nu toch al aan het loggen:
1586951693829.png

Mezelf een schop onder me kont gegeven: Deadlift (55 -> 60), step-up & step-down (6 -> 10) verhoogd.
En moet zeggen, het ging eigenlijk best lekker. Merk dat ik nu steeds meer herhalingen aan kan zonder naar de getver te gaan.
 
Week 5 - dag 4:
1587038162355.png

Heel veel verhoogd!
  • Bench: 42,5 naar 45
  • Pull down: 32,5 naar 35
  • Biceps curl: 6 naar 10
  • incline dumbbell press: 10 naar 15
  • Tricpes extension: 2x6 naar 1x20
Lekkere training, weer wat naar de getver gegaan :D :wl:
 
Week 6 - dag 1:
1587394047879.png

Squat verhoogd van 42,5 naar 50 en DL van 60 naar 70!
Lekkere training, langzaamaan gewicht aan het verhogen, kijken waar ik op uitkom.

Afgelopen vrijdag uiteindelijk ook nog getraind maar had geen zin om te loggen. Lekker een beetje borst/biceps en rug/triceps gedaan.
 
Week 6 - dag 2:
1587471488571.png

En weer verhoogd!
  • Bench: 45 naar 50
  • Pull down: 35 naar 40
Ging kapot! Maar op een goede manier!
En dacht laat ik eens een foto delen.
20200421_123216.jpg
 
Week 6 - dag 3:
Zelfde training als maandag. Ging niet heel lekker, maar wel de training afgemaakt. Achteraf tevreden.
 
Week 6 - dag 4:
Zelfde training als dinsdag. Ging wederom niet echt lekker. Heb uiteindelijk geen buik meer gedaan.
Morgen hoop ik me wat beter te voelen en dan pak ik bovenlichaam nog even op een andere manier goed aan.
 
Week 7 - dag 1:
Vorige week vrijdag niks meer gedaan, het hele weekend lekker in de tuin gezeten en van de zon genoten (ook met iets teveel alcohol :cool: )

Maandag uiteraard ook niks gedaan en helaas te horen gekregen dat onze reis naar Bali niet doorgaat in juni :treuren:
Zat er wel aan te komen maar toch blijft het k*t.
Dus ik ga mezelf maar 'belonen' met een nieuwe bar (atx competition powerlifting bar) zodra ze weer beschikbaar zijn.

Vandaag geen zin in benen en heb lekker bovenlichaam gepakt (wat oorspronkelijk ook voor dinsdagen staat).
Liveset van SuperSizedKingsday op en gaan!
1588086661579.png
 
Week 7 - dag 2:
Net voordat ik ging trainen zat ik voor de 100ste x de website van Fitness Seller te refreshen, en ja hoor! De atx competition powerlifting bar is weer beschikbaar! Whoop Whoop :cheer:
Dus gelijk besteld en daarna gaan trainen.
1588159966757.png

Ging best lekker! Hoop agressie eruit van het niet doorgaan van de vakantie (en eigenlijk zo'n beetje alle leuke vooruitzichten).
 
Week 7 - dag 3:
Zelfde training als dinsdag. Niks noemenswaardigs.

Volgende week is de laatste week van dit schema, wil toch altijd wel iedere 8 weken wisselen van schema.
Ik zal dan ook voortgangsfoto's maken en metingen doen.
Nu kunnen er zeker nog wel een paar grammetjes vet vanaf en zit nu twijfelen wat voor schema ik hierna ga doen. Suggesties zijn welkom!
 
I'm in!
 
  • Love
Waarderingen: Onit
Alvast een kleine update qua schema.
Ik was dus een beetje klaar met mijn huidige schema. Een beetje op uit gekeken qua variatie. Dus een nieuw schema in elkaar geflanst.

Nog steeds HIIT UB/LB maar dan met verschillende oefeningen. Dus van ABAB naar ABCD (als het nog te begrijpen is zo) en een uitsmijter op de vrijdagen (E) lekker armen.
Ik ga het schema 4 weken doen, als er nog gains zijn dan ga ik door, anders zet ik weer een nieuw schema in elkaar.
Aan het einde van volgende week weer even meten.
1588498742796.png
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Week 8 - dag 1:
1588596550520.png

Front squat na de eerste set verlaagd van 40 naar 30kg. Moet er weer even inkomen.
Van vorige schema step up en down verlaagd van 2x10 naar 2x15 en dat was wel ff te merken.
En burpee's, waarom heb ik die er godsnaam ingedaan, begon weer als een malle te zweten. Ohja, iets met eindelijk weer buikspieren zien.

De nieuwe bar was wel echt hemels om mee te trainen!
 
Duidelijke schema's, top!
 
Week 8 - dag 2:
1588743042979.png

Ging een beetje stuk, niet alle reps van alle oefeningen voor elkaar gekregen. Dus dat is weer iets moois om naar toe te werken.
Sowieso gesport in de ochtend wat niet favoriet is. Rest van de dag aan het klussen geweest (allemaal van die klusjes die al jarenlang liggen), dus hoef nu eindelijk niet meer met een bouwlamp te trainen in m'n garage :cool:
 
Back
Naar boven