XXL Nutrition

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 71K
  • Volgers 66

Bezoekers in dit topic

Nee gewoon de verse Argentijnse Kipfilet. Als je geen verschil proeft dan zijn je kookskills waarschijnlijk ruk omdat je beide verneukt :roflol:
Of je hebt gewoon geen smaak. :p :roflol:

doet me denken aan spinazie met kip en een oliebol :D
 
Of je hebt gewoon geen smaak. :p :roflol:

doet me denken aan spinazie met kip en een oliebol :D

Dat strookt niet met zijn eetproblemen, dus hij moet wel smaak hebben :p Hij weet alleen niet wat lekkere malse kipfilet is denk ik :D
 
Dat strookt niet met zijn eetproblemen, dus hij moet wel smaak hebben :p Hij weet alleen niet wat lekkere malse kipfilet is denk ik :D
Hmmm.... lekkere kip.. kan ook op de BBQ met gegrilde groentjes... En voor Hilly wat rijst erbij. :D we weten wel wat lekker is he! ;)
 
Kan de kip in een plastic zakje in koud water laten ontdooien?
 
OMG jullie zijn gewoon adorable :p:heart:

Haha.. :P

Wat een heerlijk logje is dit ook! Ik voel de struggles gewoon helemaal..

Ik moet eerlijk bekennen dat er nooit zo vroeg in een cut struggles zijn geweest. Nu ga ik ook vrij hard op het moment met al die cardio.. en onze vakantie is al over 2,5 week natuurlijk.. dus maar even doorbikkelen :treuren:

Sluiten bij jullie de supermarkten om 16:00uur ofzo???

Je kan kip ook gewoon snel ontdooien hoor... Laat je niets wijsmaken HillR je kan die kip nog krijgen!!!!!

Oja? :dunno: En ga jij haar die dan geven? :eyebrow:



Nee maar once you go MM Kip is de rest niet meer te vreten :treuren:

Serieus..ik proef geen verschil...

Of bestellen jullie van die kant en klare blokjes?

Die kipfilet van MM in vergelijking met supermarkt kip is zoveel beter.. Zo mals.. Dan is alles uit de supermarkt taaie ellende. We proberen het af en toe wel eens als onze voorraad op is, maar dan laten we allebei de helft staan omdat het gewoon smerig is.

Nee gewoon de verse Argentijnse Kipfilet. Als je geen verschil proeft dan zijn je kookskills waarschijnlijk ruk omdat je beide verneukt :roflol:

Nu stop jij ook wel heel veel liefde in het maken van kipfilet.. :heart:

Dat en veel meer :eyebrow:

:roflol: snoep? chips?

And then you woke up :roflol:

:roflol:

Of je hebt gewoon geen smaak. :p :roflol:

doet me denken aan spinazie met kip en een oliebol :D

Iewww

Dat strookt niet met zijn eetproblemen, dus hij moet wel smaak hebben :p Hij weet alleen niet wat lekkere malse kipfilet is denk ik :D

Hmmm.... lekkere kip.. kan ook op de BBQ met gegrilde groentjes... En voor Hilly wat rijst erbij. :D we weten wel wat lekker is he! ;)

Ohhh stop the talk about food :treuren:

Kan de kip in een plastic zakje in koud water laten ontdooien?

Good idea! Zou prima moeten kunnen..

Uiteraard, dat komt allemaal wel goed hoor :p Ik mag haar graag een beetje plagen :$

noujaaaaaaaaaaa :treuren:

Dus we eten die rooie pastadinges met kokosmelk? HNNGGGG!! IS HET AL ZO VER?!

Meisjes plagen, kusjes vragen.........:p

:eyebrow:
 
Nee gewoon de verse Argentijnse Kipfilet. Als je geen verschil proeft dan zijn je kookskills waarschijnlijk ruk omdat je beide verneukt :roflol:
Wat denk jezelf..als vreetzak en na ruim weet ik hoeveel jaar kip preppen..

Ik koop zelf vaak oook die bij Musclemeat, maar moet zeggen dat de filets van mijn eerste bestelling veel beter zijn dan wat ik nu krijg. Er komt behoorlijk wat vocht af bij ontdooien..

Verder heeft de Jumbo bij ons in oudewater meerdere gradaties kipfilet en moet zeggen dat daar best prima kwaliteit bij zit. Idem voor de biefstuk..
 
Wat betreft ontdooien van MM kip uit de vriezer. Olivier vertelde me eens dat je dat gewoon zo zonbder zakje in water kan gooien om te ontdooien.
 
Wat denk jezelf..als vreetzak en na ruim weet ik hoeveel jaar kip preppen..

Ik koop zelf vaak oook die bij Musclemeat, maar moet zeggen dat de filets van mijn eerste bestelling veel beter zijn dan wat ik nu krijg. Er komt behoorlijk wat vocht af bij ontdooien..

Verder heeft de Jumbo bij ons in oudewater meerdere gradaties kipfilet en moet zeggen dat daar best prima kwaliteit bij zit. Idem voor de biefstuk..

Er zijn best supermarkten met prima vlees idd. Zeker het gerijpte is vaak van uitstekende malse kwaliteit. En wat je zegt over het vocht dat vrijkomt bij het ontdooien van de kip dat is inderdaad meer geworden met de tijd bij MM. Maar de malsheid is er wel nog steeds :cool: En daar kan geen supermarkt kip tegenop bij ons.
 
Er zijn best supermarkten met prima vlees idd. Zeker het gerijpte is vaak van uitstekende malse kwaliteit. En wat je zegt over het vocht dat vrijkomt bij het ontdooien van de kip dat is inderdaad meer geworden met de tijd bij MM. Maar de malsheid is er wel nog steeds :cool: En daar kan geen supermarkt kip tegenop bij ons.
Ik zou verhuizen:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ja ik bedoelde snoep en chips ja :bang:

:shrug:

Wat denk jezelf..als vreetzak en na ruim weet ik hoeveel jaar kip preppen..

Ik koop zelf vaak oook die bij Musclemeat, maar moet zeggen dat de filets van mijn eerste bestelling veel beter zijn dan wat ik nu krijg. Er komt behoorlijk wat vocht af bij ontdooien..

Verder heeft de Jumbo bij ons in oudewater meerdere gradaties kipfilet en moet zeggen dat daar best prima kwaliteit bij zit. Idem voor de biefstuk..

Dat is waar @ vocht.. vrij irritant.. maar de kwaliteit/smaak is nog wel altijd goed gelukkig. Soms zit er een wat minder stuk tussen, maarja dat houd je toch.

Wat betreft ontdooien van MM kip uit de vriezer. Olivier vertelde me eens dat je dat gewoon zo zonbder zakje in water kan gooien om te ontdooien.

Dat lijkt me zo ranzig!!

Er zijn best supermarkten met prima vlees idd. Zeker het gerijpte is vaak van uitstekende malse kwaliteit. En wat je zegt over het vocht dat vrijkomt bij het ontdooien van de kip dat is inderdaad meer geworden met de tijd bij MM. Maar de malsheid is er wel nog steeds :cool: En daar kan geen supermarkt kip tegenop bij ons.

:heart:

Ik zou verhuizen:roflol:

:roflol: Dan moet er wel heel wat meer mis zijn dan alleen slechte kip hahaha.

We hebben nu vrije uitloop scharrel kipfilet gekocht, uit Frankrijk.. ben benieuwd :D

Ik vond het erg lekker! :D

Moet wel kloten zijn. Kip hoort in een megahok het gestampt te zijn.

Precies! Ophokken en vetmesten die kippen!

:finger::finger::finger::finger:
 
TRAINING DONDERDAG

Jaaaaaaaaaaaaaa eindelijk weer trainen :thumbd:! Ik had echt een cutdag! Ik had helemaal geen zin om te trainen, de carbs waren volgens mij al verdampt voor het middaguur. Ik heb geprobeerd Pun op andere gedachten te brengen en de training over te slaan, gewoon lekker op de bank liggen, 13 reasons why kijken.. helaaaaaaaaaaaaaaas. Hij is onverbiddelijk. En uiteindelijk maar goed ook, anders wordt het natuurlijk niks met dit luie mens.

Komen we in de gym, is dat kreng praktisch leeg. Amper een mens te bekennen. Nou, dat deed m'n humeur ook niet goed (waarom is het nooit eens rustig wanneer ik superveel energie en zin heb), aangezien ik helemaal geen zin had om te supersetten, maarja, nu was er wel de kans voor. Heb ik lekker niet gedaan! :flipoff:

Dus, met een superlang gezicht met de training begonnen.

RDL
4x8x30

Hipthrusts
3x10x30

DB Curl
1x8x7
1x8x8
1x8x9

Kettlebell swings
3x10x16

Rope crunches
1x10x23
1x10x32
1x10x41
1x10x50

Benchdips
3x8

Glute pushdown in pullupmachine
1x8x32
1x8x39
1x8x45

Naarmate de training vorderde wel lekker een voldaan gevoel en toch ook wel m'n best gedaan.

En toen.................. TOEN WAS HET MOMENT DAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :burns:

IMG_20180524_194012.jpg


Toen waren alle zorgen weer vergeten, was het leven weer leuk en fijn, verdwenen de donkere wolken als sneeuw voor de zon.. Er kwam weer een lach op mijn gezicht en ik kwam weer tot leven. :emo:

Okayyyy, misschien een beetje overdreven allemaal, maar het cutleven gaat niet alleen maar over roosjes!!

Morgen meten en wegen, exciting!!! :bang:

Ennnn natuurlijk Emporium, lekker zweten met 29 graden in de volle zon :roflol: als dat m'n cut niet goed doet!?
 
Hoop voor je dat je na je festival weer de motivatie kan vinden om gewoon weer door te flammen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven