MuscleMeat

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Als kleine mensen moeten we elkaar toch een beetje steunen tussen al dat grote spieren geweld hier op het forum :lifter:

Vind ik ook :D

Excuus voor late quotes, in weekend zit ik op m'n tel en dan lukt het quoten nooit zo best.

Thanks! Wat balen dat je niks kunt doen, ook geen benen op machines ofzo? Chestpijn toch? Dat is zo'n nare pijn. Kan zo scherp zijn :( Beterschap!

Alles wat ik doe trekt daar tegen (zelfs het poetsen gisteren :eyes:) en ik merk de laatste dagen geen verbetering meer.
Dus denk dat ik ff moet doorzetten en gewoon eventjes totaal niks doen...
Maar ik supporter dubbel zo hard voor jou in de plaats! ;):D
Gaan met die fiets!! :cheer:

IN!

VOEDING GISTEREN
1 witte bol met 3 plakjes kipfilet
1 hamburger met wat satésaus
1 varkensfiletlapje met wat joppiesaus
5 stukjes stokbrood met kruidenboter / satesaus
Salade van sla/paprika/komkommer/tomaat/curry/slasaus/pasta/muscle meat kant en klare kipfilet +/- 200gr in totaal
75gram bavette met wat joppiesaus
2 hapjes magnum pink :heart: (Ik mocht natuurlijk geen hele, terwijl ieeeeeeeedereen een grote magnum zat te vreten. Ook 3x boze blikken werpen naar Pun hielp niet. Ik mocht ook al geen malibu. Was toch niet een ekte ekte bbq :( maar achteraf natuurlijk wel trots op het (opgelegde) doorzettingsvermogen, ook al ging ik met honger naar bed :roflol: Maar wel lief dus dat ik de laatste twee hapjes van Pun mocht :heart:)

Op zich niet heel slecht. Geen idee hoeveel kcal, te lui om in myfitnesspal in te voeren..

Ondanks Tiran Punjab best een prima bbq-lijst voor in de cut dacht ik zo!:)

• Topic Starter Topic Starter
CUT-LEVEN!:marvin:

Toch netjes dat jullie wel even naar de gym gegaan zijn! Jullie hadden het gewoon verdiend!

Ja toch! Dedication enzo :roflol:

Als kleine mensen moeten we elkaar toch een beetje steunen tussen al dat grote spieren geweld hier op het forum :lifter:

Haha precies! :D

Vind ik ook :D

Alles wat ik doe trekt daar tegen (zelfs het poetsen gisteren :eyes:) en ik merk de laatste dagen geen verbetering meer.
Dus denk dat ik ff moet doorzetten en gewoon eventjes totaal niks doen...
Maar ik supporter dubbel zo hard voor jou in de plaats! ;):D
Gaan met die fiets!! :cheer:

Ben je al naar de huisarts/fysio geweest? Houdt zo wel erg lang aan. Complete rust is denk ik even het beste.

Leuk dat je support.. is altijd motiverend :D

Welkom!!

Ondanks Tiran Punjab best een prima bbq-lijst voor in de cut dacht ik zo!:)

Hahah. Arme Punjab wordt hier neergezet alsof ie een of andere nare vent is. Ik ben superblij met hoe hij mij steunt en support, en ik heb er tenslotte zelf om gevraagd. Anders had ik afgelopen weekend heel wat meer gegeten en malibu gedronken. Nu herinnert hij mij eraan dat het "niet mag" en dan kan ik me daar aan houden. Anders wordt het echt helemaal niks met mijn cut. Slaat natuurlijk nergens op dat ik het niet uit mezelf kan, maar ik gun mezelf gewoon heel veel lekkers enzo :roflol:

CARDIO

Dag vriendjes en vriendinnetjes. Echt super zonde, gisteren mijn workout vergeten op te slaan.. Dus geen idee hoe snel ik fietste, hoeveel kcal ik heb verbrand enzovoort.. Nu maar hopen dat het wel telt ondanks dat ik er geen screenshot van heb kunnen maken :P

Vandaag moest ik weer met de trein naar het werk, dus opperde @Punjab :heart: dat ik dan vandaag ook wel kon fietsen! Zo gezegd, zo gedaan. Met een megalang gezicht weer op die fijne fiets gaan zitten en trappen voor het leven.

Ging beter dan gisterochtend gelukkig (al was het wel loeizwaar). Mijn benen zijn op het moment echt niet happy met zoveel inspanning. Met het oog op Emporium zaterdag ga ik ze de rest van de week niet meer trainen. Hooguit nog een beetje bilwerk, want ik wil niet dat ik zaterdag na een uurtje dansen al met lood in de benen loop.

Screenshot_20180523-084116.png

Je bent goed bezig Hill!

Wat ik me wel afvraag is of je ook aardig blijft tegen Pun wanneer hij je op je vingers tikt als je iets niet mag. Ik zelf ben weleens flink uit mijn slof geschoten tegen vrienden wanneer ik aan het cutten was en zij de snoeppot afpaktte..

Je bent goed bezig Hill!

Wat ik me wel afvraag is of je ook aardig blijft tegen Pun wanneer hij je op je vingers tikt als je iets niet mag. Ik zelf ben weleens flink uit mijn slof geschoten tegen vrienden wanneer ik aan het cutten was en zij de snoeppot afpaktte..

Haha af en toe een lang gezicht hier en daar, maar dat is het waard :engel:

Je bent goed bezig Hill!

Thanks!

Haha, van binnen kook ik soms wel een beetje hoor. Zoals met die magnum eergisteren. Amper wat gegeten, doe super hard m'n best en dan mag ik verdomme niet eens een Magnum. Wat is dat voor achterlijks!!! Maar we hadden bezoek, dus kon alleen maar vanuit de keuken om het hoekje kijken met een super boos gezicht, zodat alleen hij dat zag. :roflol:

Achteraf ben ik dan wel echt blij dat ik niet een hele magnum heb opgegeten. Is toch 300kcal ofzo die useless is. Moet ik meer dan een half uur voor fietsen :roflol: Het is voor mij meer dat eten / alcohol onder gezelligheid valt.. Niet dat ik nou echt super graag zo'n magnum wil. (weird)

Het is verder vooral zo dat we er samen om lachen, ik super zielig doen dat ik toch echt wel iets mag?!?! Dan lacht hij mij gewoon uit. Dus het is meer dat Pun lacht eigenlijk hahaha.

:heart:

Ik ben misschien wat eerder geïrriteerd, maar echt boos ofzo doe ik nooit tegen je toch?

Nee je doet het geweldig, zonder klagen en mitsen en maren :heart: En ik zie echt wel dat je ervoor strijdt en het vaak moeilijk hebt. Dat zal allemaal beloond worden :kiss:

Wat zijn jullie 2 ontzettend leuk samen :heart:

Je bent en blijft een topper!! :thumb:

Mijn vriendin is juist een enorme feeder. Toen ik thuis kwam een dikke pan pasta. Trek de koelkast open 2 moorkoppen omdat ik weer een vaste baan heb.

Beter dan de NPO :D

Petje af voor je hoor Hill,de meeste zouden allang bezwijken:bow:

Daarom zie ik op tegen een echte cut, mijn vriendin snapt daar geen moer van en die pleurt
gewoon de kasten vol met troep.
Dat is dan nog niet het ergste, maar die verdomde chocolaatjes op de tafel altijd:thumbd:, ik heb een craving
voor chocolade:duh: dus dan weet je het wel

Gelukkig maar..

Thanks!

Haha, van binnen kook ik soms wel een beetje hoor. Zoals met die magnum eergisteren. Amper wat gegeten, doe super hard m'n best en dan mag ik verdomme niet eens een Magnum. Wat is dat voor achterlijks!!! Maar we hadden bezoek, dus kon alleen maar vanuit de keuken om het hoekje kijken met een super boos gezicht, zodat alleen hij dat zag. :roflol:

Achteraf ben ik dan wel echt blij dat ik niet een hele magnum heb opgegeten. Is toch 300kcal ofzo die useless is. Moet ik meer dan een half uur voor fietsen :roflol: Het is voor mij meer dat eten / alcohol onder gezelligheid valt.. Niet dat ik nou echt super graag zo'n magnum wil. (weird)

Het is verder vooral zo dat we er samen om lachen, ik super zielig doen dat ik toch echt wel iets mag?!?! Dan lacht hij mij gewoon uit. Dus het is meer dat Pun lacht eigenlijk hahaha.
Herkenbaar..dat is bij mij in de familie aangeleerd gedrag. Alles werd en word nog steeds gevierd met eten. Geslaagd voor je rijbewijs...taart...

Examen gehaald..taart...Sinterklaas..uit eten en ga zo maar door. Het is een soort beloningssysteem geworden.

Pro-tip: Mini-magnums ('slechts' 180kcals, en veel lekkerder qua verhouding chocolade/ijs)

Ben je al naar de huisarts/fysio geweest? Houdt zo wel erg lang aan. Complete rust is denk ik even het beste.

Leuk dat je support.. is altijd motiverend :D

Jup huisarts: rust en ontstekingsremmers voorgeschreven.
Het ging na een week beter, toen beslist om 80 baantjes te gaan trekken en alles weer verkl**t :mad:
Sinds gisteren weer aan de ontstekingsremmers... Als het binnen een weekje niet beter is maar terug naar de huisarts zeker :eyes:

In support geven zou ik goed moeten zijn, het is namelijk ook mijn job :nut:

Ik weet niet of jullie het al zat zijn..... (ik wel :suicide:) maaarrrr hier is nog weer een cardioplaatje. Want als het niet gelogd is telt het niet he:duh:

Niet ontevreden over mijn snelheid, wie weet word ik er ooit beter in! Nu wel echt klaar met cardio. De komende 7 dagen geen cardio, iig niet op de fiets! :banana:

Screenshot_20180523-190628.png

En voor de afwisseling een foto van mijn superspannende maaltijd. Better prepare, want dit is me toch een culinair hoogstandje!!
IMG_20180523_185851.jpg

170gr Haricot vert, 200gr Duitse biefstuk en 20gr olijfolie. Mmmmmmmm

Morgen en overmorgen eindelijk weer sporten, :clap: Geen idee wat overigens, in ieder geval geen benen, dus blijft er niet heel veel over...

Een genot om naar te kijken!

Eet smakelijk.

Terug
Naar boven