Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

21km/h, nette snelheid hoor!
Korte beentjes kunnen ook snel draaien (ik spreek uit ervaring) :D:D

• Topic Starter Topic Starter
Nee je doet het geweldig, zonder klagen en mitsen en maren :heart: En ik zie echt wel dat je ervoor strijdt en het vaak moeilijk hebt. Dat zal allemaal beloond worden :kiss:

:heart:

Gister en vandaag is wel even een uitdaging he :P

Je bent een schatje :kiss:

Wat zijn jullie 2 ontzettend leuk samen :heart:

Haha.. thanks :)

Je bent en blijft een topper!! :thumb:

Dankjewel Marina.. heb het momenteel wel even zwaar hoor, loop denk ik een beetje te hard van stapel.. maar we gaan gewoon door!

Mijn vriendin is juist een enorme feeder. Toen ik thuis kwam een dikke pan pasta. Trek de koelkast open 2 moorkoppen omdat ik weer een vaste baan heb.

Ohh, she can join te club. Ik ben ook een feeder :heart: Het liefst feed ik mezelf, maar helaas :( Dus daarom is @Punjab mijn slachtoffer.

Het is ook uiting van liefde he.. liefde gaat immers door de maag!

Geweldig! Dit wordt bijna een real life soap... ;)

Welkom in ons leven!

:roflol:

God, wat zou een reallife soap van ons saai zijn :roflol:

Petje af voor je hoor Hill,de meeste zouden allang bezwijken:bow:

Daarom zie ik op tegen een echte cut, mijn vriendin snapt daar geen moer van en die pleurt
gewoon de kasten vol met troep.
Dat is dan nog niet het ergste, maar die verdomde chocolaatjes op de tafel altijd:thumbd:, ik heb een craving
voor chocolade:duh: dus dan weet je het wel

Thanks!! Ik moet eerlijk bekennen dat ik redelijk aan het bezwijken ben nu na al die cardio. Maar zaterdag Emporium, dan kan ik niet als een dikke vochtbal rondhuppelen, dus we moeten maar even doorbikkelen. Alles om te shinen toch :roflol:

Dat is moeilijk inderdaad. Bij ons liggen de kasten ook vol hoor :( Chips, koekjes, snoepjes, chocoladebonbons (al heeft Pun die bovenop de keukenkastjes gezet, daar kan ik niet bij... wel als ik op het aanrecht klim, maar dat weet hij nog niet hehehhe)

Maar als ik eenmaal de knop heb omgezet dan kan ik daar goed afblijven. Als ik maar bezig blijf. Zodra ik een hele avond ga zitten niksen dan komen de cravings. Daarom poets ik 100x het aanrecht, stofzuig ik nog een keer extra, deel ik de kastjes anders in, en allerlei van dat soort onzin.. :P

Gelukkig maar..

Herkenbaar..dat is bij mij in de familie aangeleerd gedrag. Alles werd en word nog steeds gevierd met eten. Geslaagd voor je rijbewijs...taart...

Examen gehaald..taart...Sinterklaas..uit eten en ga zo maar door. Het is een soort beloningssysteem geworden.

Pro-tip: Mini-magnums ('slechts' 180kcals, en veel lekkerder qua verhouding chocolade/ijs)

Nou he, dat is er bij mij ook met de paplepel in gegoten, en dat zit zo hardnekkig in mij. Alles wat gezellig is, alles wat gevierd moet, er moet vreterij bij.. en dan ook het liefst voor een heel weeshuis.

Hmmm, die minimagnums, hebben we ook in de vriezer liggen :heart: misschien na emporium, dan heb ik wel wat kcal in te halen. Gaan jullie overigens ook?

Jup huisarts: rust en ontstekingsremmers voorgeschreven.
Het ging na een week beter, toen beslist om 80 baantjes te gaan trekken en alles weer verkl**t :mad:
Sinds gisteren weer aan de ontstekingsremmers... Als het binnen een weekje niet beter is maar terug naar de huisarts zeker :eyes:

In support geven zou ik goed moeten zijn, het is namelijk ook mijn job :nut:

Hmm... zwemmen is ook best intensief voor schouder/chestgebied.. Neem je zelf even in acht.. er is niks hatelijker dan met een blessure rondlopen en niks kunnen :(

Ik ga je niet betalen hoor!!!?!! :P

Een genot om naar te kijken!
Dat eten? Het is dat ik in de avond dusdanig honger heb dat zelfs droge crackers een feestje zouden zijn :roflol: Maar verder...........
Het is iig beter dan broccoli, god wat haat ik broccoli.

Dankjewel! Echt geweldig eten vind ik het niet, maar je voelt je na de tijd wel super "gezond" :roflol:

21km/h, nette snelheid hoor!
Korte beentjes kunnen ook snel draaien (ik spreek uit ervaring) :D:D

Thanks! Denk dat 21 ook wel een beetje de max is, het is een mountainbike dus het gaat niet echt vanzelf en er is nogal wat verschil in hoogtes waar ik langs fiets, maar ik mag zeker niet klagen met deze snelheid.

Nu doet wel alles zeer, m'n voeten, m'n quads.. ze zijn er helemaal klaar mee :P

Hmmm, die minimagnums, hebben we ook in de vriezer liggen :heart: misschien na emporium, dan heb ik wel wat kcal in te halen. Gaan jullie overigens ook?
Haha, helaas niet!

Dat zou wel een dagje maximaal shredden zijn geweest. En dan kon ik de dag erna wat meer eten op de BBQ bij mijn schoonvader (ivm je raadt het al: zijn verjaardag:o)..Nu moet ik weer gaan strijden om mezelf niet vol te vreten..

Hmmm keukenprinses

chocoladebonbons (al heeft Pun die bovenop de keukenkastjes gezet, daar kan ik niet bij... wel als ik op het aanrecht klim, maar dat weet hij nog niet hehehhe)
What a cruel cruel man :(
Bewijst in ieder geval wel dat je het al geprobeerd hebt

Dankjewel Marina.. heb het momenteel wel even zwaar hoor, loop denk ik een beetje te hard van stapel.. maar we gaan gewoon door!
know the feel :sad: je wil zoveel en je gaat er met 200% voor... en dan moet je het toch bekopen...
Soms is een stapje terug nemen lastiger dan je denkt omdat je het gewoonweg niet wil. :o
Beter om het wat geleidelijker aan te pakken.. Maar ja.. lastig he. :rolleyes:

Maar je doorzettingsvermogen is gewoon top! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
VOEDING

Met al die cardio van afgelopen dagen ben ik nog slapper dan een vaatdoek. Ik voel me echt ontzettend zielig en moe. :roflol: Ik heb het continu koud, terwijl het buiten 26graden is en binnen rond de 24.. Vandaag lekker lange broek en shirt met lange mouwen aan. f**k de zomer!

Dus, al mijn zieligheid in de strijd gegooid en daar twee boterhammen met kipfilet mee gewonnen :hedbang:

BRING THE CARBSSSSSSS. :cheer:

Ik heb ze al op overigens :roflol: en het zal wel placebo zijn, maar ik kan weer lachen, ik voel me goed en ik heb er weer zin in.
Met het oog op Emporium a.s. zaterdag, waarbij weinig gegeten zal worden en veel gedanst, vandaag en morgen rustig mijn carbs iets opvoeren, niet teveel want ik wil niet bloated zijn..

IMG_20180524_081348.jpg

Vanavond wellicht nog wat carbs, maar dat bepaalt de baas.. :heart:

Yes vanavond mag je rijst :heart:

:heart: carbs. :D

OMG jullie zijn gewoon adorable :p:heart:

Wat een heerlijk logje is dit ook! Ik voel de struggles gewoon helemaal..

Terug
Naar boven