- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee je doet het geweldig, zonder klagen en mitsen en marenEn ik zie echt wel dat je ervoor strijdt en het vaak moeilijk hebt. Dat zal allemaal beloond worden
![]()
Mijn vriendin is juist een enorme feeder. Toen ik thuis kwam een dikke pan pasta. Trek de koelkast open 2 moorkoppen omdat ik weer een vaste baan heb.
Het liefst feed ik mezelf, maar helaas
Dus daarom is @Punjab mijn slachtoffer. 

Petje af voor je hoor Hill,de meeste zouden allang bezwijken
Daarom zie ik op tegen een echte cut, mijn vriendin snapt daar geen moer van en die pleurt
gewoon de kasten vol met troep.
Dat is dan nog niet het ergste, maar die verdomde chocolaatjes op de tafel altijd, ik heb een craving
voor chocoladedus dan weet je het wel

Chips, koekjes, snoepjes, chocoladebonbons (al heeft Pun die bovenop de keukenkastjes gezet, daar kan ik niet bij... wel als ik op het aanrecht klim, maar dat weet hij nog niet hehehhe)
Gelukkig maar..
Herkenbaar..dat is bij mij in de familie aangeleerd gedrag. Alles werd en word nog steeds gevierd met eten. Geslaagd voor je rijbewijs...taart...
Examen gehaald..taart...Sinterklaas..uit eten en ga zo maar door. Het is een soort beloningssysteem geworden.
Pro-tip: Mini-magnums ('slechts' 180kcals, en veel lekkerder qua verhouding chocolade/ijs)
misschien na emporium, dan heb ik wel wat kcal in te halen. Gaan jullie overigens ook?Jup huisarts: rust en ontstekingsremmers voorgeschreven.
Het ging na een week beter, toen beslist om 80 baantjes te gaan trekken en alles weer verkl**t
Sinds gisteren weer aan de ontstekingsremmers... Als het binnen een weekje niet beter is maar terug naar de huisarts zeker
In support geven zou ik goed moeten zijn, het is namelijk ook mijn job![]()
Dat eten? Het is dat ik in de avond dusdanig honger heb dat zelfs droge crackers een feestje zouden zijn
Maar verder...........
21km/h, nette snelheid hoor!
Korte beentjes kunnen ook snel draaien (ik spreek uit ervaring)![]()

Haha, helaas niet!Hmmm, die minimagnums, hebben we ook in de vriezer liggenmisschien na emporium, dan heb ik wel wat kcal in te halen. Gaan jullie overigens ook?
)..Nu moet ik weer gaan strijden om mezelf niet vol te vreten..What a cruel cruel manchocoladebonbons (al heeft Pun die bovenop de keukenkastjes gezet, daar kan ik niet bij... wel als ik op het aanrecht klim, maar dat weet hij nog niet hehehhe)

know the feelDankjewel Marina.. heb het momenteel wel even zwaar hoor, loop denk ik een beetje te hard van stapel.. maar we gaan gewoon door!
je wil zoveel en je gaat er met 200% voor... en dan moet je het toch bekopen...

Ik heb het continu koud, terwijl het buiten 26graden is en binnen rond de 24.. Vandaag lekker lange broek en shirt met lange mouwen aan. f**k de zomer!

en het zal wel placebo zijn, maar ik kan weer lachen, ik voel me goed en ik heb er weer zin in.

Sluiten bij jullie de supermarkten om 16:00uur ofzo

Je kan kip ook gewoon snel ontdooien hoor... Laat je niets wijsmaken @HillR je kan die kip nog krijgen!!!!!
En ga jij haar die dan geven?
Sluiten bij jullie de supermarkten om 16:00uur ofzo![]()

Serieus..ik proef geen verschil...Nee maar once you go MM Kip is de rest niet meer te vreten![]()
Serieus..ik proef geen verschil...
Of bestellen jullie van die kant en klare blokjes?