Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

• Topic Starter Topic Starter
Hoop voor je dat je na je festival weer de motivatie kan vinden om gewoon weer door te flammen.

Ik ben echt een waardeloos mens na een festival. Ik heb een dinsdagdip van zondag tot en met donderdag :roflol: Maar, om die reden heb ik maandag en dinsdag vrijgevraagd :roflol: Valt tenminste niemand mij lastig en hoef ik niet aardig te doen tegen mensen die ik eigenlijk niet leuk vind.

Verder is de nieuwe #teampunjab slogan: IT'S ALL ABOUT THE MINDSET. Toen ik gisteren zo liep te klagen heb ik dat ontelbare keren moeten horen :P

Dus, ik ga gewoon heel erg mijn best doen en in mijn hoofd beweren dat er geen dinsdagdip bestaat, dat dat gewoon mindset is. Kom maar op!

Ze heeft geen keus, dus ze gaat het maar gewoon doen. Gok dat ze tot woensdag 0,0 motivatie heeft :roflol:

:roflol: Wat een vertrouwen haha :P

Je hebt gelijk.. :( maar, daar gaan we nu nog niet aan denken.. eerst genieten! :D

Ik ben echt een waardeloos mens na een festival. Ik heb een dinsdagdip van zondag tot en met donderdag :roflol: Maar, om die reden heb ik maandag en dinsdag vrijgevraagd :roflol: Valt tenminste niemand mij lastig en hoef ik niet aardig te doen tegen mensen die ik eigenlijk niet leuk vind.

Verder is de nieuwe #teampunjab slogan: IT'S ALL ABOUT THE MINDSET. Toen ik gisteren zo liep te klagen heb ik dat ontelbare keren moeten horen :P

Dus, ik ga gewoon heel erg mijn best doen en in mijn hoofd beweren dat er geen dinsdagdip bestaat, dat dat gewoon mindset is. Kom maar op!

:roflol: Wat een vertrouwen haha :P

Je hebt gelijk.. :( maar, daar gaan we nu nog niet aan denken.. eerst genieten! :D

Precies, wat er niet is in je hoofd, dat bestaat niet. Zie het als Floki die zich verstopt achter het gordijn, die is er immers ook niet volgens hem zelf :D

Ik gok dat @HillR 3 dagen lang achter het gordijn staat, erachter weg komen hoeft toch niet. Want ze mag niet eten

Ik gok dat @HillR 3 dagen lang achter het gordijn staat, erachter weg komen hoeft toch niet. Want ze mag niet eten

Nou, Pun weet het nog niet, maar zaterdag eet ik vrijwel niet he.. zondag zal het ook niet een heel groot succes zijn, dus dat betekent dat ik de zaterdagkcal en helft van zondagkcal op maandag nog tegoed heb... TOCH?!!?! Zo werkt dat toch????

Nou, Pun weet het nog niet, maar zaterdag eet ik vrijwel niet he.. zondag zal het ook niet een heel groot succes zijn, dus dat betekent dat ik de zaterdagkcal en helft van zondagkcal op maandag nog tegoed heb... TOCH?!!?! Zo werkt dat toch????

:roflol: Zaterdag zul je in de ochtend toch zo'n 1000kcal moeten wegtikken minimaal :kiss:

:roflol: Zaterdag zul je in de ochtend toch zo'n 1000kcal moeten wegtikken minimaal :kiss:
Haar maag is door dat Auschwitz dieet inmiddels gekrompen tot het formaat van iemand met een maagverkleining. Misschien past die 1000 KCal er nog net in als ze zuivere zonnebloemolie gaat drinken.

• Like
Waarderingen: Vonk

Hmmmmmmmmm... alvast bedenken wat ik ga eten :P

Haar maag is door dat Auschwitz dieet inmiddels gekrompen tot het formaat van iemand met een maagverkleining. Misschien past die 1000 KCal er nog net in als ze zuivere zonnebloemolie gaat drinken.

Dat zal je verbazen hoor.. Als je mij een (grote) schotel patatshoarma ofzo voorzet, en daarbij nog extra losse patatjes en een frikandel speciaal kan ik dat prima op. Zit daarna wel vol, maar dat past bijvoorbeeld prima..

Is het gek dat ik daar om 8 uur in de ochtend al trek in heb?

Hmmmmmmmmm... alvast bedenken wat ik ga eten :P

Dat zal je verbazen hoor.. Als je mij een (grote) schotel patatshoarma ofzo voorzet, en daarbij nog extra losse patatjes en een frikandel speciaal kan ik dat prima op. Zit daarna wel vol, maar dat past bijvoorbeeld prima..

Is het gek dat ik daar om 8 uur in de ochtend al trek in heb?

:roflol: Nee dat is niet gek hoor :p

Je mag er vast over nadenken; 20/40/40 (kh/e/v)

Waar is die rode saus nu??

Uiteindelijk een goede training Hill! Ik ben trots:marvin:

Die meal ziet er trouwens ook zeer smakelijk uit:meal: Wat zit er precies op en over?

Alvast veel plezier morgen! Ik zou het meten lekker uitstellen tot zondag..:eyebrow:

• Like
Waarderingen: Vonk
Even niet over eten (of katten, van mij niet gewend sorry), 13 reasons why (season 2) wel een aanrader...

Even niet over eten (of katten, van mij niet gewend sorry), 13 reasons why (season 2) wel een aanrader...

Eens, ontzettend goed neergezet weer en ik denk ook dat het heel veel strookt met hoe het eraan toe kan gaan op scholen. Het lijkt voor de buitenwereld allemaal zo futiel, maar voor de jongelui is dat natuurlijk wel hun complete wereld op dat moment. We zijn geloof ik bij episode 5 of 6 dacht ik. Dus geen spoilers aub :p

Geen spoilers hier, kijk het af wordt alleen maar erger allemaal.

Je zou er mee weg komen inderdaad..

Maar je kunt ook profiteren van dat stukje versneld cutten..

Jullie dronken alleen water op festivals toch..:trollface:

Edit: zie dat ik ap twee keer heb gereageerd en blijkbaar slechts de helft van de reacties heb gelezen:o

Je zou er mee weg komen inderdaad..

Maar je kunt ook profiteren van dat stukje versneld cutten..

Jullie dronken alleen water op festivals toch..:trollface:

Edit: zie dat ik ap twee keer heb gereageerd en blijkbaar slechts de helft van de reacties heb gelezen:o

Ik drink eigenlijk met name bier :o en af en toe water/cola tussendoor om niet helemaal uit te drogen :eek:

It's all about mindset! :thumb:

eentje die ik ook elke dag 10000000000 x tegen mezelf moet zeggen... :o
Maar jij komt er wel! Topper! zet hem op en enjoy the party!

Terug
Naar boven