- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Nee dat is niet gek hoor
Je mag er vast over nadenken; 20/40/40 (kh/e/v)
Bohhh wat weinig carbs
Hahaha..

Die heb je nog tegoed dan! Potje oplepelen voor tv!
Gatverr...
Uiteindelijk een goede training Hill! Ik ben trots
Die meal ziet er trouwens ook zeer smakelijk uitWat zit er precies op en over?
Alvast veel plezier morgen! Ik zou het meten lekker uitstellen tot zondag..![]()
Thanks
Een of ander green curry sausje van de AH met lente ui en zoete puntpaprika.. Even niet over eten (of katten, van mij niet gewend sorry), 13 reasons why (season 2) wel een aanrader...
Echt he! Ik kan niet wachten tot we vanavond weer thuis zijn en kunnen kijken. Ik baal wel dat er zoveel ellende is, en je zo weinig te weten komt steeds..
Eens, ontzettend goed neergezet weer en ik denk ook dat het heel veel strookt met hoe het eraan toe kan gaan op scholen. Het lijkt voor de buitenwereld allemaal zo futiel, maar voor de jongelui is dat natuurlijk wel hun complete wereld op dat moment. We zijn geloof ik bij episode 5 of 6 dacht ik. Dus geen spoilers aub![]()
Precies dat

Geen spoilers hier, kijk het af wordt alleen maar erger allemaal.

Je zou er mee weg komen inderdaad..
Maar je kunt ook profiteren van dat stukje versneld cutten..
Jullie dronken alleen water op festivals toch..
Edit: zie dat ik ap twee keer heb gereageerd en blijkbaar slechts de helft van de reacties heb gelezen![]()
Hmmmm... ik kan idd profiteren van versneld cutten.. maar mijn dip is de week erna dusdanig dat ik echt troostvoedsel nodig heb.. maarja, mindset he hahaha.
Ja, ik drink alleen water inderdaad. Deze keer misschien wel nog wat fris met kcal ook.. met die warmte is dat waarschijnlijk geen overbodige luxe..
Ik drink eigenlijk met name bieren af en toe water/cola tussendoor om niet helemaal uit te drogen
![]()
Als je wat meer fris neemt voel je je tegen het einde misschien ook nog wat beter

It's all about mindset!
eentje die ik ook elke dag 10000000000 x tegen mezelf moet zeggen...
Maar jij komt er wel! Topper! zet hem op en enjoy the party!
Jaa... dat blijft moeilijk he.. We moeten gewoon doorgaan en alles nemen zoals het komt!
Ga zeker enjoyen.. kan niet wachten!

Wat zit er precies op en over?

Neeeeeeeeeeeeee