XXL Nutrition

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Nee dat is niet gek hoor :p

Je mag er vast over nadenken; 20/40/40 (kh/e/v)

Bohhh wat weinig carbs :P :P

Nope ik heb dit al 3 maand aan een stuk haha

Hahaha.. :roflol:

Die heb je nog tegoed dan! Potje oplepelen voor tv!

Gatverr...

Uiteindelijk een goede training Hill! Ik ben trots:marvin:

Die meal ziet er trouwens ook zeer smakelijk uit:meal: Wat zit er precies op en over?

Alvast veel plezier morgen! Ik zou het meten lekker uitstellen tot zondag..:eyebrow:

Thanks :D Een of ander green curry sausje van de AH met lente ui en zoete puntpaprika..

Even niet over eten (of katten, van mij niet gewend sorry), 13 reasons why (season 2) wel een aanrader...

Echt he! Ik kan niet wachten tot we vanavond weer thuis zijn en kunnen kijken. Ik baal wel dat er zoveel ellende is, en je zo weinig te weten komt steeds..

Eens, ontzettend goed neergezet weer en ik denk ook dat het heel veel strookt met hoe het eraan toe kan gaan op scholen. Het lijkt voor de buitenwereld allemaal zo futiel, maar voor de jongelui is dat natuurlijk wel hun complete wereld op dat moment. We zijn geloof ik bij episode 5 of 6 dacht ik. Dus geen spoilers aub :p

Precies dat :heart:

Geen spoilers hier, kijk het af wordt alleen maar erger allemaal.

:treuren:

Je zou er mee weg komen inderdaad..

Maar je kunt ook profiteren van dat stukje versneld cutten..

Jullie dronken alleen water op festivals toch..:trollface:

Edit: zie dat ik ap twee keer heb gereageerd en blijkbaar slechts de helft van de reacties heb gelezen:o

Hmmmm... ik kan idd profiteren van versneld cutten.. maar mijn dip is de week erna dusdanig dat ik echt troostvoedsel nodig heb.. maarja, mindset he hahaha.

Ja, ik drink alleen water inderdaad. Deze keer misschien wel nog wat fris met kcal ook.. met die warmte is dat waarschijnlijk geen overbodige luxe..

Ik drink eigenlijk met name bier :o en af en toe water/cola tussendoor om niet helemaal uit te drogen :eek:

Als je wat meer fris neemt voel je je tegen het einde misschien ook nog wat beter :heart:

It's all about mindset! :thumb:

eentje die ik ook elke dag 10000000000 x tegen mezelf moet zeggen... :o
Maar jij komt er wel! Topper! zet hem op en enjoy the party!

Jaa... dat blijft moeilijk he.. We moeten gewoon doorgaan en alles nemen zoals het komt!

Ga zeker enjoyen.. kan niet wachten! :D

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Like
Waarderingen: Vonk
Als je Natrium/Kalium niveaus ernstig verstoord zijn is dat geen ondenkbaar scenario..

Maar hou wel van een beetje overdrijven..

Je moet wel echt heel wat doen om dat voor elkaar te krijgen hoor. Dat gaat je over het algemeen niet lukken met een dagje dansen in de zon, zelfs al zou je niet op je voeding en vochtinname letten zal het niet zo'n vaart lopen. Maar true, je zult die pech hebben en al een kaliumtekort hebben o.i.d. :o

De beloofde update:

Datum: 13/5
Gewicht: 57,8
Taille: 68,5
Bicep: 31
Buik:
78
Bovenbeen: 60
Billen: 91

Datum: 26/5
Gewicht: 57,2 (-0,6)
Taille: 66 (-2,5)
Bicep: 31 -
Buik:
74 (-4)
Bovenbeen: 57 (-3)
Billen: 91

Lekkere meting hoor :D Epic hoeveel invloed die 4x cardio blijkbaar heeft gehad. Ben nog nooit in zo'n korte tijd zoveel cm's kwijt geraakt. Begin zo aardig in de buurt te komen van de stats van einde contest vorig jaar..

Erg blij, dus nu kan ik met een gerust hart naar Emporium! Vanochtend twee bolletjes met eiersalade op, en nu net een half broodje gezond. Krijg niet meer weg :( Die vervelende festivalnerves altijd......

Zal zo nog even een fotootje uploaden van m'n fysiek vanochtend.

Gisteren overigens getraind, rug en schouders en chest. Schoot bij de eerste oefening al kramp in m'n nek, dus daarna maar gewoon een beetje gefreewheeled en gedaan wat goed voelt.
Daarna het geniale idee gekregen om uit eten te gaan. Carpaccio en als hoofd 200gr rood vlees en 5 patatjes. Op zich niet slecht. :D

1527326873780.jpg

Resultaat!! Lekker bezig

Wauw sick veel cm's kwijt. Cardio is prachtig spul:eyebrow:.

Indrukwekkend hoor die cijfers! Geeft je meer moed om door te gaan met die cardio, toch? ;)

Ik ben niet zo goed in getallen, maar foto's spreken voor zich toch. Wauw. Enige gemis , geen (nieuwsgierige) poes/ kater op de achtergrond...

Mooie shape!

Die side photo:heart:

Je gaat lekker Hill!:D Mooi wat centimeters kwijt op de juiste plaatsen:eyebrow:

Heel veel plezier vandaag!:rocker2:

Thanks! #teampunjab

Wauw sick veel cm's kwijt. Cardio is prachtig spul:eyebrow:.

Nou moet eerlijk zeggen dat dat me heel zwaar is gevallen, maar uiteindelijk wel de moeite waard, ik doe eigenlijk nooit cardio, maar als het zo gaat....

:D

Indrukwekkend hoor die cijfers! Geeft je meer moed om door te gaan met die cardio, toch? ;)

Absoluut! Thanks!

Ik ben niet zo goed in getallen, maar foto's spreken voor zich toch. Wauw. Enige gemis , geen (nieuwsgierige) poes/ kater op de achtergrond...

Ik heb 'm nog geroepen maar hij wilde niet komen..

Dankje Rambo!

Die side photo:heart:

Je gaat lekker Hill!:D Mooi wat centimeters kwijt op de juiste plaatsen:eyebrow:

Heel veel plezier vandaag!:rocker2:

Thanks!! Gaat goed komen!!

Gaat lekker zo zeg! Geniet ervan vandaag :)

Dankjewel!! Al ontzettend aan hetgenieten ondanks de warmte!!

Terug
Naar boven