Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

:roflol: niet eens zo’n gek idee :D

• Topic Starter Topic Starter
Postfestivalkat
IMG-20180527-WA0025.jpg
speciaal voor @deus vult

:heart: Voor de poes

Niet voor de poes die kat.

Ennnnn de voeding voor vandaag :eyebrow:

Screenshot_20180527-193355.png Screenshot_20180527-193401.png Screenshot_20180527-193408.png
IMG_20180527_190734.jpg

In myfitnesspall kapsalon ingevuld want dit staat er niet in. Heb de pita met shoarma op, een paar patatjes en de kip.. Denk dat ik wel safe zit met de kcal zo..

Morgen extra cardio om de pita eraf te werken? :rolleyes:

Dat wordt dan cardio dag #3 :D

Ennnnn de voeding voor vandaag :eyebrow:

Screenshot_20180527-193355.png Screenshot_20180527-193401.png Screenshot_20180527-193408.png
IMG_20180527_190734.jpg

In myfitnesspall kapsalon ingevuld want dit staat er niet in. Heb de pita met shoarma op, een paar patatjes en de kip.. Denk dat ik wel safe zit met de kcal zo..
Wow! Lekker hoor..dat had je verdiend Hill!:thumbs:

Ziet er goed uit Hill, goed bezig.:thumb:

Wow! Lekker hoor..dat had je verdiend Hill!:thumbs:

Thanks! Al was het niet zo lekker als ik me de hele week had voorgesteld :roflol:

Meer kcals dan ik eet in mijn bulk..:rolleyes:

En kun je je voorstellen dat ik de hele dag nog gewoon trek heb gehad? :P

loll
True, dat is natuurlijk de echte reden dat ik zo weinig eet:marvin:

:D

Ziet er goed uit Hill, goed bezig.:thumb:

Thanks, we're trying!

Vandaag weer back on track, met moeite. Helaas is de dag nog niet voorbij.. Erg veel trek in slechte dingen, maar doe mijn best om er niet aan toe te geven, ik hoop dat dat de rest van de dag zo blijft.. I need comfortfood mennn :(

Vanochtend als ontbijt een smartbar op, en als lunch een salade van musclemeat kip, snoeptomaat, komkommer, sla en wat honing mosterd dressing. Vanavond tartaar met groente :( Tenzij de baas ergens anders trek in heeft /fingerscrossed.

1527503711209.jpg

Vandaag weer back on track, met moeite. Helaas is de dag nog niet voorbij.. Erg veel trek in slechte dingen, maar doe mijn best om er niet aan toe te geven, ik hoop dat dat de rest van de dag zo blijft.. I need comfortfood mennn :(

Vanochtend als ontbijt een smartbar op, en als lunch een salade van musclemeat kip, snoeptomaat, komkommer, sla en wat honing mosterd dressing. Vanavond tartaar met groente :( Tenzij de baas ergens anders trek in heeft /fingerscrossed.

1527503711209.jpg

:p waar zou de baas dan idealiter trek in moeten krijgen? :eyebrow:

Meer cardio = meer eten :D

Hahaha nou wie weet, de dag is nog jong :D

Terug
Naar boven