AndroidHealthClinic

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Je zou elke dag maar langs domino's lopen en denken fuarkkk pizza of avond eten. Soms kies ik voor beide en zeg ik thuis niks:eating:

Ander kom ik wel even langs met een presentje bij huize HillR en Punjab

Gaat lekker hier, ben ook IN! Succes nog Hill!

• Topic Starter Topic Starter

Schatjes he :D

Ik zou niet zonder kunnen :D

Mehhhhhh, haat aan cardio.

Hahaha nou wie weet, de dag is nog jong :D

En of de dag jong was :heart:

Je zou elke dag maar langs domino's lopen en denken fuarkkk pizza of avond eten. Soms kies ik voor beide en zeg ik thuis niks:eating:

:roflol: Dat zou ik echt niet durven..

Zou het dan eindelijk!!

@HillR ook een pizza ipv alleen toekijken!:woot:

:banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

Ander kom ik wel even langs met een presentje bij huize HillR en Punjab

Haha :D Het is gelukkkkkkkkkkkt!

Gaat lekker hier, ben ook IN! Succes nog Hill!

Dankjewel! Welkom, en jij natuurlijk ook succes! Je hebt al een goed beginfysiek, kun je wat moois mee laten zien!

Bohhhh, maar dan moet ik het zelf maken??? :no:

Welkom! Dankjewel :D

VOEDING

Jaaaa lieve mensen.. Ik ben weer uit mijn grot gekropen :D Heb me wel eens slechter gevoeld na een festival :D

Voeding.JPG Voeding1.JPG

De voeding.. afgelopen maandag lekker een pizza calzone gehad :D :D :heart: En maar uitgekomen op zo'n 1600kcal,, not bad! :D Gisteren wel wat minder gegeten ter compensatie.

CARDIO
Gisterochtend 20 minuten touwtje gesprongen (1 minuut springen, 30 seconden rust). Nou, eerlijk gezegd was dat de grootste mistake EVER!
Ik heb geen enkele minuut vol kunnen maken zonder dat ik faalde omdat ik m'n voeten niet hoog genoeg optrok en dat soort dingen. Had nog behoorlijk zware benen van het weekend. Dus na 10 minuten dacht ik, pfff, f**k this shit. Maar mijn tweede persoonlijkheid, die niet lui is en wel slank wil zijn nam de overhand en heeft er voor gezorgd dat ik 20 minuten heb volgemaakt. :D

Waar ik wel ontzettend van baal is dat ik deze weinig tijd heb om te sporten :( Vanavond uit eten bij de Griek met een excollega, gezellig, maar gaat wel ten koste van m'n training. Dus hopelijk morgen een fullbody en zaterdagochtend ook een fullbody, want vrijdagavond kan ik niet (misschien kan ik wel gaan fietsen) en zaterdag hebben we weer een BBQ.

Het leven maakt het dus best moeilijk om te cutten :roflol:

Tot slot dan maar een pretouwtjespringpicture. Lijnen op m'n buik komen mooi te voorschijn. Nog 2 weken en 6 dagen tot vakantie, we need to get shit done!

1527612268520.jpg

Begint goed te komen he! Goe bezig!

Super bezig! Je buik ziet er al fantastisch uit, ben ik jaloers op :p

Sjonge Hill, je gaat goed! :flexbiceps:

Waaaauw je gaat echt lekker ! :cheer:

Lijkt al beter dan vorig jaar :flex:

VOEDING

Jaaaa lieve mensen.. Ik ben weer uit mijn grot gekropen :D Heb me wel eens slechter gevoeld na een festival :D

Voeding.JPG Voeding1.JPG

De voeding.. afgelopen maandag lekker een pizza calzone gehad :D :D :heart: En maar uitgekomen op zo'n 1600kcal,, not bad! :D Gisteren wel wat minder gegeten ter compensatie.

CARDIO
Gisterochtend 20 minuten touwtje gesprongen (1 minuut springen, 30 seconden rust). Nou, eerlijk gezegd was dat de grootste mistake EVER!
Ik heb geen enkele minuut vol kunnen maken zonder dat ik faalde omdat ik m'n voeten niet hoog genoeg optrok en dat soort dingen. Had nog behoorlijk zware benen van het weekend. Dus na 10 minuten dacht ik, pfff, f**k this shit. Maar mijn tweede persoonlijkheid, die niet lui is en wel slank wil zijn nam de overhand en heeft er voor gezorgd dat ik 20 minuten heb volgemaakt. :D

Waar ik wel ontzettend van baal is dat ik deze weinig tijd heb om te sporten :( Vanavond uit eten bij de Griek met een excollega, gezellig, maar gaat wel ten koste van m'n training. Dus hopelijk morgen een fullbody en zaterdagochtend ook een fullbody, want vrijdagavond kan ik niet (misschien kan ik wel gaan fietsen) en zaterdag hebben we weer een BBQ.

Het leven maakt het dus best moeilijk om te cutten :roflol:

Tot slot dan maar een pretouwtjespringpicture. Lijnen op m'n buik komen mooi te voorschijn. Nog 2 weken en 6 dagen tot vakantie, we need to get shit done!

1527612268520.jpg
:heart:

Lekker bezig. Mooi de lijnen. Straks abs op vakantie!

goed bezig, ripped Hill over 2 weken:D:D

Begint goed te komen he! Goe bezig!

Thanks!! Ik ga inderdaad vooruit!

Super bezig! Je buik ziet er al fantastisch uit, ben ik jaloers op :p

Lief, dankje! Volgens mij ben jij slanker dan mij hoor haha!

Thanks! :D

:roflol: herkenbaar :roflol:

Als je niet 100% erbij bent, lukt dat soms voor geen meter.

:roflol:

Moest me echt weerhouden om de handdoek niet in de ring te gooien. Ik probeer dan maar wat variatie er in te gooien, op één been springen, of naar voren / naar achteren om beter focus te houden, nou.. geen succes :P

Waaaauw je gaat echt lekker ! :cheer:

Lijkt al beter dan vorig jaar :flex:

Dat is fijn om te horen! Ik en mijn verneukte zelfbeeld zien dat niet (zien überhaupt weinig progressie, maar ik weet inmiddels dat ik niet helemaal goed ben :P )

:heart:

Lekker bezig. Mooi de lijnen. Straks abs op vakantie!

Thanks Natty! Ik hoop het! Nog even knallen! En dan... vasthouden :roflol:

goed bezig, ripped Hill over 2 weken:D:D

Dat is te hopen, :roflol: verwacht het niet, maar wie weet!

EMPORIUM
Had ik jullie overigens wel verteld dat Emporium echt super vet was? Heerlijke dag cardio, weer was goed, sfeer was goed. En uiteraard gemeet met wat DBB'rs! Er is nog een foto gemaakt, maar ik weet niet of de rest ook akkoord is om dat online te fl*kkeren, dus dat laat ik even achterwege!

@Trium (duh, want die was met ons hehe) @mattie079 @hoxyz en @Zeenius waren present (shit, vergeet ik iemand?). Leuk om te meeten, leuk staan praten (nouja, ik vooral luisteren en denken ooooooooo wat is het toch een mooi feestje)

Heel tof om onze eigen girlscenefitty @Zeenius ook eens te ontmoeten. Super leuke en ontzettend lieve chick. Een redelijk deel van de dag met hen doorgebracht, echt leuk om er bij te hebben, heeft stiekem wel een beetje mijn dag gemaakt ook :D @Zeenius, je bent een schat!
dus @hoxyz Sunig op har wêze!

Jullie gaan ook naar Dominator toch? :D

Totally agree!! @hoxyz en @Zeenius beiden ontzettende lieve mensen :heart:

Terug
Naar boven