- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou elke dag maar langs domino's lopen en denken fuarkkk pizza of avond eten. Soms kies ik voor beide en zeg ik thuis niks![]()
Dat zou ik echt niet durven.. 

Ander kom ik wel even langs met een presentje bij huize HillR en Punjab
Het is gelukkkkkkkkkkkt!he als je pizza craved! Bestel Adam's Pizza à la Adamo bij Dieetwebshop.nl 180 Kcal pizza bodem ;-)

Schatjes he
Bohhhh, maar dan moet ik het zelf maken![]()
![]()
)
Heb me wel eens slechter gevoeld na een festival 

En maar uitgekomen op zo'n 1600kcal,, not bad!
Gisteren wel wat minder gegeten ter compensatie.
Vanavond uit eten bij de Griek met een excollega, gezellig, maar gaat wel ten koste van m'n training. Dus hopelijk morgen een fullbody en zaterdagochtend ook een fullbody, want vrijdagavond kan ik niet (misschien kan ik wel gaan fietsen) en zaterdag hebben we weer een BBQ.
Ik heb geen enkele minuut vol kunnen maken zonder dat ik faalde omdat ik m'n voeten niet hoog genoeg optrok en dat soort dingen.
herkenbaar
VOEDING
Jaaaa lieve mensen.. Ik ben weer uit mijn grot gekropenHeb me wel eens slechter gevoeld na een festival
![]()
De voeding.. afgelopen maandag lekker een pizza calzone gehad![]()
![]()
En maar uitgekomen op zo'n 1600kcal,, not bad!
Gisteren wel wat minder gegeten ter compensatie.
CARDIO
Gisterochtend 20 minuten touwtje gesprongen (1 minuut springen, 30 seconden rust). Nou, eerlijk gezegd was dat de grootste mistake EVER!
Ik heb geen enkele minuut vol kunnen maken zonder dat ik faalde omdat ik m'n voeten niet hoog genoeg optrok en dat soort dingen. Had nog behoorlijk zware benen van het weekend. Dus na 10 minuten dacht ik, pfff, f**k this shit. Maar mijn tweede persoonlijkheid, die niet lui is en wel slank wil zijn nam de overhand en heeft er voor gezorgd dat ik 20 minuten heb volgemaakt.
Waar ik wel ontzettend van baal is dat ik deze weinig tijd heb om te sportenVanavond uit eten bij de Griek met een excollega, gezellig, maar gaat wel ten koste van m'n training. Dus hopelijk morgen een fullbody en zaterdagochtend ook een fullbody, want vrijdagavond kan ik niet (misschien kan ik wel gaan fietsen) en zaterdag hebben we weer een BBQ.
Het leven maakt het dus best moeilijk om te cutten
Tot slot dan maar een pretouwtjespringpicture. Lijnen op m'n buik komen mooi te voorschijn. Nog 2 weken en 6 dagen tot vakantie, we need to get shit done!
![]()
Super bezig! Je buik ziet er al fantastisch uit, ben ik jaloers op![]()

herkenbaar
Als je niet 100% erbij bent, lukt dat soms voor geen meter.

)
Lekker bezig. Mooi de lijnen. Straks abs op vakantie!

verwacht het niet, maar wie weet!
@Zeenius, je bent een schat!