Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

:roflol: ik kom daar om te hakkuh hoor niet om de posen :D

Wanneer is het eigenlijk?

Klinkt als een geslaagd feestje:D

Ook nog mensen die naar Freefestival of Daydream gaan? :rolleyes:

Dat sunich syn giet wol slagje :D

Was zeker gezellig :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Jullie gaan ook naar Dominator toch? :D

Ik ben er bang voor :(

Totally agree!! @hoxyz en @Zeenius beiden ontzettende lieve mensen :heart:

:heart:

Eerst nog tickets zien te scoren :treuren:

Of niet :eyebrow:

Lang leve ticketswap
In dat geval kunnen we samen met @Skatermarvin (als hij komt) alvast een posedown doen voor de contest :roflol:

:roflol:

:roflol: ik kom daar om te hakkuh hoor niet om de posen :D

Wanneer is het eigenlijk?

Ergens in juli toch? We hebben daar nog wel ruimte voor een feestje geloof ik..

Klinkt als een geslaagd feestje:D

It sure was!

Awwyeah! :heart:

Ook nog mensen die naar Freefestival of Daydream gaan? :rolleyes:

Geen like, veel te saaaaaaaai haha

GAYYYYYYYY

:heart::heart::heart::heart::heart:

Als je maar niet denkt dat je alleen mag. :kiss:

21 juli kunnen we inderdaad wel! En mij alleen naar een festival sturen is geen goed idee, dan ben ik na 48u nog niet thuis :roflol:

Inkakken is bijpakken :eyebrow:

Heel tof om onze eigen girlscenefitty @Zeenius ook eens te ontmoeten.
:roflol: alweer 4 jaar geleden he!! dat je me daar nog van kende :p maar heb ook nooit echt aan meegedaan.. bleef alleen hangen op een gegeven moment :windup::o
Super leuke en ontzettend lieve chick. Een redelijk deel van de dag met hen doorgebracht, echt leuk om er bij te hebben, heeft stiekem wel een beetje mijn dag gemaakt ook :D @Zeenius, je bent een schat!
:heart::heart: super lief, gelukkig zit ik nu achter een scherm want ik zit te blozen :o
op een gegeven moment dacht ik wel van shit ik zit wel achterlijk veel te lullen :roflol: best erg :o
misschien ook wel de reden waarom @hoxyz ineens 'hoofdpijn' had :loony:
dus @hoxyz Sunig op har wêze!
ohnee, net wanneer je denkt van dat friese af te zijn :bang:
kan je me een bijlesje geven? zal skoanmem wel blij mee zijn denk ik :cool:

Totally agree!! @hoxyz en @Zeenius beiden ontzettende lieve mensen :heart:
was heel leuk met jullie erbij!:heart: en jullie aderen gevoeld te hebben :eyebrow::flexbiceps:
ik wil ook :eek:
maar tentamens.. :janken:
:haha:
En mij alleen naar een festival sturen is geen goed idee, dan ben ik na 48u nog niet thuis :roflol:
dus het was de schuld van @HillR dat jullie zo vroeg gingen? :eek::sad:

:roflol: alweer 4 jaar geleden he!! dat je me daar nog van kende :p maar heb ook nooit echt aan meegedaan.. bleef alleen hangen op een gegeven moment :windup::o :heart::heart: super lief, gelukkig zit ik nu achter een scherm want ik zit te blozen :o
op een gegeven moment dacht ik wel van shit ik zit wel achterlijk veel te lullen :roflol: best erg :o

was heel leuk met jullie erbij!:heart: en jullie aderen gevoeld te hebben :eyebrow::flexbiceps:

Nee, we beslissen dat altijd samen en we zijn altijd vroeg binnen. Dan vinden we het beiden niet erg om wat eerder weg te gaan, na te genieten en nog wat te chillen. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan het weggaan als het afgelopen is, de sfeer gaat van 100 naar -100 en overal teringdruk, overal wachten etc. Dus als ik dan alleen zou gaan zou ik ook eerder aftaaien en afzwaaien naar een afterparty ergens :roflol: Om waarschijnlijk ergens wakker te worden zonder portemonnee en telefoon etc. me afvragend welke dag het is en waar ik ben, hoe ik er gekomen ben en hoe de f**k ik thuis ga komen en wat ik daar in godsnaam moet vertellen :haha:

• Topic Starter Topic Starter
Ohjee zit hij zo onder de duim :P

Haha.. hij bepaalt mijn eten, ik bepaal zijn leven :roflol:

Nee zo zit het niet hoor hahaha.

21 juli kunnen we inderdaad wel! En mij alleen naar een festival sturen is geen goed idee, dan ben ik na 48u nog niet thuis :roflol:

:heart: die zelfkennis :roflol:

:roflol: alweer 4 jaar geleden he!! dat je me daar nog van kende :p maar heb ook nooit echt aan meegedaan.. bleef alleen hangen op een gegeven moment :windup::o :heart::heart: super lief, gelukkig zit ik nu achter een scherm want ik zit te blozen :o

Haha, zo lang al!? Grappig dat dat is blijven hangen.. Nou we hebben je er graag bij hier :heart:

Het is juist leuk als iemand zoveel praat, ik ben nooit zo'n prater.. maar luister wel graag :roflol:

For wat betreft het bijleren: Buter brea en griene tsiis........... :P Ik praat ook nooit meer fries, alleen als ik bij m'n oma of ouders kom, maar dat voelt tegenwoordig best wel awkward.. hahaha.

f**k tentamens! Awakenings is echt de moeite waard! Zou wel gezellig zijn :eyebrow:

Wij waren natuurlijk al om 12 uur binnen hé.. en verder wat Pun hieronder zegt.. Ik ben graag het punt dat ik me verrot begin te voelen voor ipv tijdens de drukte nog naar huis moeten.. Nu hebben we thuis dan nog tijd/zin voor een kleine afterparty / quality time :eyebrow:

Nee, we beslissen dat altijd samen en we zijn altijd vroeg binnen. Dan vinden we het beiden niet erg om wat eerder weg te gaan, na te genieten en nog wat te chillen. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan het weggaan als het afgelopen is, de sfeer gaat van 100 naar -100 en overal teringdruk, overal wachten etc. Dus als ik dan alleen zou gaan zou ik ook eerder aftaaien en afzwaaien naar een afterparty ergens :roflol: Om waarschijnlijk ergens wakker te worden zonder portemonnee en telefoon etc. me afvragend welke dag het is en waar ik ben, hoe ik er gekomen ben en hoe de f**k ik thuis ga komen en wat ik daar in godsnaam moet vertellen :haha:

Ja, dat gaat niet goedkomen hoor.. We experienced that once toen je een keertje alleen weg was, notsofunny :roflol:

Terug
Naar boven