- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Eerst nog tickets zien te scoren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lang leve ticketswap

Ook nog mensen die naar Freefestival of Daydream gaan?![]()

Lang leve ticketswap
In dat geval kunnen we samen met @Skatermarvin (als hij komt) alvast een posedown doen voor de contest

ik kom daar om te hakkuh hoor niet om de posen
Wanneer is het eigenlijk?
Awwyeah!

Ook nog mensen die naar Freefestival of Daydream gaan?![]()

Ohjee zit hij zo onder de duim

21 juliik kom daar om te hakkuh hoor niet om de posen
Wanneer is het eigenlijk?
Heel tof om onze eigen girlscenefitty @Zeenius ook eens te ontmoeten.
alweer 4 jaar geleden he!! dat je me daar nog van kende
maar heb ook nooit echt aan meegedaan.. bleef alleen hangen op een gegeven moment 
Super leuke en ontzettend lieve chick. Een redelijk deel van de dag met hen doorgebracht, echt leuk om er bij te hebben, heeft stiekem wel een beetje mijn dag gemaakt ook@Zeenius, je bent een schat!

super lief, gelukkig zit ik nu achter een scherm want ik zit te blozen
best erg

ohnee, net wanneer je denkt van dat friese af te zijn

was heel leuk met jullie erbij!
en jullie aderen gevoeld te hebben 

ik wil ook

dus het was de schuld van @HillR dat jullie zo vroeg gingen?En mij alleen naar een festival sturen is geen goed idee, dan ben ik na 48u nog niet thuis![]()

maar heb ook nooit echt aan meegedaan.. bleef alleen hangen op een gegeven moment
![]()
op een gegeven moment dacht ik wel van shit ik zit wel achterlijk veel te lullenbest erg
ohnee, net wanneer je denkt van dat friese af te zijnmisschien ook wel de reden waarom @hoxyz ineens 'hoofdpijn' had
kan je me een bijlesje geven? zal skoanmem wel blij mee zijn denk ik
was heel leuk met jullie erbij!en jullie aderen gevoeld te hebben
ik wil ook
maar tentamens..
dus het was de schuld van @HillR dat jullie zo vroeg gingen?![]()
Om waarschijnlijk ergens wakker te worden zonder portemonnee en telefoon etc. me afvragend welke dag het is en waar ik ben, hoe ik er gekomen ben en hoe de f**k ik thuis ga komen en wat ik daar in godsnaam moet vertellen 

21 juli kunnen we inderdaad wel! En mij alleen naar een festival sturen is geen goed idee, dan ben ik na 48u nog niet thuis![]()
die zelfkennis 

![]()
op een gegeven moment dacht ik wel van shit ik zit wel achterlijk veel te lullenbest erg
ohnee, net wanneer je denkt van dat friese af te zijnmisschien ook wel de reden waarom @hoxyz ineens 'hoofdpijn' had
kan je me een bijlesje geven? zal skoanmem wel blij mee zijn denk ik
was heel leuk met jullie erbij!en jullie aderen gevoeld te hebben
ik wil ook
maar tentamens..
dus het was de schuld van @HillR dat jullie zo vroeg gingen?![]()

Ik praat ook nooit meer fries, alleen als ik bij m'n oma of ouders kom, maar dat voelt tegenwoordig best wel awkward.. hahaha.

Nee, we beslissen dat altijd samen en we zijn altijd vroeg binnen. Dan vinden we het beiden niet erg om wat eerder weg te gaan, na te genieten en nog wat te chillen. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan het weggaan als het afgelopen is, de sfeer gaat van 100 naar -100 en overal teringdruk, overal wachten etc. Dus als ik dan alleen zou gaan zou ik ook eerder aftaaien en afzwaaien naar een afterparty ergensOm waarschijnlijk ergens wakker te worden zonder portemonnee en telefoon etc. me afvragend welke dag het is en waar ik ben, hoe ik er gekomen ben en hoe de f**k ik thuis ga komen en wat ik daar in godsnaam moet vertellen
![]()