XXL Nutrition

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Haha.. hij bepaalt mijn eten, ik bepaal zijn leven :roflol:

Nee zo zit het niet hoor hahaha.

:heart: die zelfkennis :roflol:

:roflol:

Haha, zo lang al!? Grappig dat dat is blijven hangen.. Nou we hebben je er graag bij hier :heart:

Het is juist leuk als iemand zoveel praat, ik ben nooit zo'n prater.. maar luister wel graag :roflol:

For wat betreft het bijleren: Buter brea en griene tsiis........... :P Ik praat ook nooit meer fries, alleen als ik bij m'n oma of ouders kom, maar dat voelt tegenwoordig best wel awkward.. hahaha.

f**k tentamens! Awakenings is echt de moeite waard! Zou wel gezellig zijn :eyebrow:

Wij waren natuurlijk al om 12 uur binnen hé.. en verder wat Pun hieronder zegt.. Ik ben graag het punt dat ik me verrot begin te voelen voor ipv tijdens de drukte nog naar huis moeten.. Nu hebben we thuis dan nog tijd/zin voor een kleine afterparty / quality time :eyebrow:

:roflol:

Ja, dat gaat niet goedkomen hoor.. We experienced that once toen je een keertje alleen weg was, notsofunny :roflol:

:haha: Ja sindsdien mag ik alleen nog maar alleen naar feestjes die op steenworp afstand zijn :roflol:

Hahaha aansteller :roflol:

Ophouden met dat Fries. Dit is mijn toevlucht voor al die Friezen om mij heen

In! Heel veel succes meid, maar dat komt wel goed :)

• Topic Starter Topic Starter

Maar wel de jouwe :eyebrow:

Ophouden met dat Fries. Dit is mijn toevlucht voor al die Friezen om mij heen

KRUPELHINTSJE!!!!!!!!!!!!!!!

In! Heel veel succes meid, maar dat komt wel goed :)

Thanks :D Ik hoop het! Nouja, met hopen bereik je niks, ik ga m'n best doen :P

Ik vrees dat ik er niet ben..

En als ik kom kan ik mogelijk beter mijn shirt aan houden

Noujaaaaaaaaaaaaa :(

Waar begint de muziek dan :mad:? Heb verdorie 2x1,5 uur zitten wachten, heb wel wat beters te doen.

Welkom! Wat zijn je doelen?

TRAINING DONDERDAG

Het is de tijd van de maand :zucht: Dus dan voel ik me altijd wat verlept en moe en extra hongerig en meer van dat soort onzin.

Maaaaaaaaaaar :who: We doen mee aan een contest, dus moeten we ons niet laten leiden door gevoelens en hormonen.

Veel te heet in de gym, maar wel lekker rustig. Wilde beginnen met pulldowns (te lui om pullups te doen....) maar die was bezet.

Seated Rows SS Sideraises
1x10x25 / 1x8x6
1x8x32 / 1x8x8 (7 was bezet..........)
1x8x39 / 1x8x9 drool: PR | Dom dom dom. Daarna last van peesjes in m'n pols.
1x8x45 drool: PR

Dat is wel leuk als je met andere oefeningen begint, dan kun je wat zwaarder gaan omdat je nog kracht/energie overhebt. Verstandig was het niet, want de oefeningen die volgden gingen vervolgens een beetje kut.

Plateloaded Latpulldown
1x8x40
2x8x80

Deed samen met Pun en die vond dat ik al opgewarmd was. Meestal doe ik 40, 60, 80, dus dit was wel goed voor de gainzz. Wel zwaar.

RDL SS Uprightrow
1x8x30 / 1x8x10
1x5x30 / 1x8x10
1x5x25 / 1x8x10

Zware handen, kon de barbell gewoon niet langer vasthouden, pijnlijke pols ook. Dus beetje jammer.. Voortaan gewoon weer braaf met benen beginnen inplaats van superduden op schouders..

Legextensions
1x8x35
1x8x39
1x8x45

Mijn benen zijn nog steeds zwaar van het weekend ??? Wat is deze.

Cable pushdown
3x10x23

Facepulls
3x10x23

Laatste tijd beetje mijn rug verwaarloosd. Heb redelijk gauw een pijntje in m'n bovenrug na het trainen (vooral na BORS) waardoor ik een hele week pijn heb met inademen.. Dus ik heb een beetje geslacked.. Met als gevolg dat ik niet zo goed meer ben in facepulls. Ik voel ze meer in m'n schouders en biceps. Dat hoort natuurlijk niet. Dus terug in gewicht en meer focus op rug zodat het weer een beetje in balans raakt..

DB Row SS Walking lunges
3x10x8 / 3x10x16

Toen zat het er weer op. Ondanks dat ik weinig zin had echt wel lekker getraind. Ging - op de pijntjes na - vrij goed. Hoop dat ik morgen nog tijd heb voor de gym, iets meer focus op benen en billen. Volgende week gewoon weer 3 á 4x knallen, want dit is niks natuurlijk.

Vanavond als het droog is :eyebrow: even cardio'n, uurtje wandelen ofzo.

Voeding gaat goed, al is avondeten af en toe een beetje "cheaten". Gisteravond bijvoorbeeld runderriblap gehad en een halve aardappel met knoflooksaus :finger: Terwijl ik eigenlijk gewoon low carb zou moeten eten.

Moet weer even focus herpakken, maar het is een rare week door vrije dagen, festival, waardoor ik tijdens de boodschappen het allemaal wel prima vond en niet heb stil gestaan bij fatsoenlijk avondeten :roflol:

En dan tot slot een fotootje van m'n rug.. Die heb ik namelijk nog niet geplaatst.. Zo houden we er een beetje variatie in :eyebrow:

IMG-20180531-WA0005.jpg

Dikke triceps! Die foto van je rug is wel mooi zeg!

Blijven knallen!

No worries babe, je gaat echt uitstekend ondanks dat je het gevoel heb dat het even wat minder gaat; rust is herstel en dat kan soms geen kwaad. Morgen kun je mooi de focus leggen op je glutes en hams :kiss:

Erg mooie triceps en rug hoor, mijn complimenten. Je gaat echt wel een goede kanshebber worden voor de contest :thumbs:

Al mooie lijnen op je rug, netjes:thumb:

Dit gaat lekker hoor! Volhouden zo:).

En die cardio ook:D.

Jouw rug ziet er anders ook erg goed uit! En sterke side raises, lekker bezig :)

Damn! Je rug ziet er goed uit hoor Hill! Die aardappels en riblappen doen je goed:rolleyes:

• Like
Waarderingen: Vonk
Dikke triceps! Die foto van je rug is wel mooi zeg!

Blijven knallen!

Dankjewel! Ik ben lekker gemotiveerd. Trainen is nooit echt een probleem geweest, maar voeding... :bang:

Haha, dat hoop ik maar :D

No worries babe, je gaat echt uitstekend ondanks dat je het gevoel heb dat het even wat minder gaat; rust is herstel en dat kan soms geen kwaad. Morgen kun je mooi de focus leggen op je glutes en hams :kiss:

:heart: Je bent altijd zo bang dat wanneer je niets doet je gelijk stil staat en alles verloren is.. valt gelukkig mee! :heart:

Erg mooie triceps en rug hoor, mijn complimenten. Je gaat echt wel een goede kanshebber worden voor de contest :thumbs:

Dankjewel! Ik ben benieuwd, vlak de andere dames niet uit hoor, iedereen heeft z'n eigen weg te gaan en ondanks dat ik al wel wat ben afgevallen ben ik geloof ik nog steeds de dikste van de contest.. Vandaar ook al die cardio :janken: :roflol:

:kiss: thanks!

Al mooie lijnen op je rug, netjes:thumb:

Dankjewel! Ben benieuwd hoe het er aan het einde van de rit uit ziet..

Dit gaat lekker hoor! Volhouden zo:).

En die cardio ook:D.

Thanks, ik doe m'n best.. Kutcardio :grumble:

Jouw rug ziet er anders ook erg goed uit! En sterke side raises, lekker bezig :)

Dankjewel meis! Ik vind schouders echt zo leuk om te doen.. Komt vooral omdat ik daar de laatste maanden/jaar wel op gefocussed heb omdat ik nooit echt schouders had.. en het is de enige spiergroep waar ik een beetje pomp in krijg :roflol: Dat vind ik er altijd wel tof uit zien aan het einde van de training.. :haha:

Damn! Je rug ziet er goed uit hoor Hill! Die aardappels en riblappen doen je goed:rolleyes:

Thanks! Met al die cardio mag een beetje extra kcal ook wel.. Als de gainz dan maar naar de juiste plekken gaan..

Terug
Naar boven