Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

• Topic Starter Topic Starter
Door die enorme 'pecs' wordt het wel lastig om full range of motion te halen...:D

:P

Valt op zich wel mee, mijn triceps verder strekken dan dit lukt niet, maar niet omdat m'n pecs in de weg zitten :P

Alleen bij dB rows zitten ze enigszins in de weg, verder merk ik er nooit wat van

CARDIO

Screenshot_20180601-185938.png

Viel me goed mee, best moeilijk om een rondje van een uur te maken :roflol: Ik had wat in mijn hoofd, maar dat was maar 3km, dus.nog stukje verder, en verder lol.. Gek hoe je je daar op verkijkt.
IMG_20180601_192307.jpg

Screenshot_20180601-190534.png

En dan de voeding, hnnnnng! Lekker kipkebab en spinazie Ala crème. Verder vandaag nog m'n proteinbar, 9 plakjes kipfilet ipv 5,ik had zo'n honger :p en uiteraard mijn tonijnsalade!

Fijn weekend allemaal!!!

Fijn weekend :hello:

• Like
Waarderingen: BB_
Dedicated zeg! :bow:
Maarre, honger? Dat hebben kinderen in Afrika. Wij hebben trek. ;)
Knap hoe je zo'n shape weet te houden. Misschien gekke vraag, absoluut no offense, maar het borstweefsel van vrouwen bestaat (als ik het goed heb) voor het grootste gedeelte uit vet. Ben je niet bang dat 'verdwijnt' tijdens het cutten? Aangezien plaatselijk vet verbranden niet kan, hoe zit dit dan precies?

Ja. Ik heb bedacht om toch niet te gaan, dus verkoop die van mij. Iemand anders wilde hem misschien overnemen, maar nog niks van gehoord.
Heb net geappt of diegene al weet of ze hem wil, anders kun jij hem overnemen wat mij betreft.
Wtf we zouden meeten in de hkv!!!

Misschien gekke vraag, absoluut no offense, maar het borstweefsel van vrouwen bestaat (als ik het goed heb) voor het grootste gedeelte uit vet. Ben je niet bang dat 'verdwijnt' tijdens het cutten? Aangezien plaatselijk vet verbranden niet kan, hoe zit dit dan precies?

Dit vraag je niet aan een dame .. :D
Gok niet dat dit verdwijnt als ik dat zo eens zie :p

O jawel hoor... Tussen mijn "zwaarst" en nu zit er 3 cupmaten verschil :eek: Zal ook wel afhangen van persoon tot persoon...
Ik vind overigens dat ze vooral in de weg zitten tijdens de leg press, kom er altijd met mijn knie tegen aan :p

O jawel hoor... Tussen mijn "zwaarst" en nu zit er 3 cupmaten verschil :eek: Zal ook wel afhangen van persoon tot persoon...
Ik vind overigens dat ze vooral in de weg zitten tijdens de leg press, kom er altijd met mijn knie tegen aan :p

:D de 70h wordt hoogstens een 65i of een 60j :D

Yes I am such a lucky man :engel:

Jij ook :D

Dedicated zeg! :bow:
Maarre, honger? Dat hebben kinderen in Afrika. Wij hebben trek. ;)
Knap hoe je zo'n shape weet te houden. Misschien gekke vraag, absoluut no offense, maar het borstweefsel van vrouwen bestaat (als ik het goed heb) voor het grootste gedeelte uit vet. Ben je niet bang dat 'verdwijnt' tijdens het cutten? Aangezien plaatselijk vet verbranden niet kan, hoe zit dit dan precies?

Thanks! En ik doe niet onder voor de kidz in Afrika hooorr :P

Het klopt dat borstweefsel voornamelijk uit vet bestaat. Als hetgeen verdwijnt wat ik heb dan ga ik terug naar de plastisch chirurg, want dan heeft hij iets gruwelijk fout gedaan :P

Wtf we zouden meeten in de hkv!!!

Nu kun je weer met ons meeten :engel:

Jeeeejjj

Haha, ik ben er best open over hoor, dit gaat idd niet meer weg.

:P

Ik doe mijn benen bij de legpress altijd dusdanig wijd dat ik er om heen kan :roflol:

:D de 70h wordt hoogstens een 65i of een 60j :D

Yes I am such a lucky man :engel:

Ssshhtt haha, voordat iedereen een hartverzakking krijgt :roflol: :heart:

I'm the lucky one! :kiss:

TRAINING ZATERDAG

Weinig zin en ernstig moeie benen van cardio gisteren.. maar wel de motivation om te knallen!

Plateloaded legpress
1x8x120
1x8x160
1x8x200
1x8x220
1x8x240
2x16x160 (8 reps smal, 8 reps wijd)

Fuark dat was heavy, maar wel voldaan!

Goodmornings
3x8x20

Erg last van m'n glutes van het wandelen ofzo, kon niet goed knijpen bovenin, dus dat maar achterwege gelaten en goed spanning op m'n hams gezet

Cable flyes
3x8x18

We don't want them to shrink huh :eyebrow:

Cable pullthrough
1x8x41
1x8x45
1x8x49
1x8x54

Curtsy lunges
1x8
1x8x5
1x8x10

Cable crunches
1x10x32
1x10x40
1x10x50

Lying legraises
3x5

Kont van het bankje en benen langzaam naar beneden laten zakken, goed spanning op abs zetten.. KILLING!

Dat was het weer voor vandaag :D

Voeding
1 italiaanse bol, helft met kaas, helft met rosbief

1 pistoletje met 100gr kibkebab en knoflooksaus :heart:
IMG_20180602_123747.jpg

De carbs voor vandaag weer binnen :( de rest alleen eiwit en vet..

Meting!

Datum: 26/5
Gewicht: 57,2
Taille: 66
Bicep: 31
Buik:
74
Bovenbeen: 57
Billen: 91

Datum: 2/6
Gewicht: 56,7 - 0.5kg
Taille: 65,5 - 0,5cm
Bicep: 30,5 - 0,5cm
Buik:
73,5 - 0,5cm
Bovenbeen: 57cm.. Zelfde
Billen: 92.. Zelfde

Hij gaat lekker! Mooie cijferlijst!

Gaat goed zeg! Zware Leg Press zeg.
Dank voor je openheid, respect hiervoor! :bow:

Hij gaat lekker! Mooie cijferlijst!

Thanks!!

Hihi oooopsss

Gaat goed zeg! Zware Leg Press zeg.
Dank voor je openheid, respect hiervoor! :bow:

Thanks! Legpress was killing! Maar voelt goed!

En bedankt voor je karma!!!

Hnnnnggg

Jaaaa dat is juist fijn als de bilpartij dezelfde omtrek houdt:) Je gaat hartstikke goed!

Terug
Naar boven