MuscleMeat

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Dedicated zeg! :bow:
Maarre, honger? Dat hebben kinderen in Afrika. Wij hebben trek. ;)
Knap hoe je zo'n shape weet te houden. Misschien gekke vraag, absoluut no offense, maar het borstweefsel van vrouwen bestaat (als ik het goed heb) voor het grootste gedeelte uit vet. Ben je niet bang dat 'verdwijnt' tijdens het cutten? Aangezien plaatselijk vet verbranden niet kan, hoe zit dit dan precies?

Kinderen in Afrika krijgen meer te eten.

Het klopt dat borstweefsel voornamelijk uit vet bestaat. Als hetgeen verdwijnt wat ik heb dan ga ik terug naar de plastisch chirurg, want dan heeft hij iets gruwelijk fout gedaan :P
Dus het valt onder VVM? Of valt het helemaal niet onder BW? :P

• Topic Starter Topic Starter

Merci!

Goed bezig!
Die billen moeten minstens gelijk blijven, ronde billen zijn sexy (en in de mode :D)

Haha, echt he! Ik heb altijd van die vetkwabben gehad boven op mijn billen. Super onsexy. Dus wat mij betreft mag er daar wel wat slinken.
Ik heb echt wel slechte assgenetics vind ik. Heb mijn hele leven een platte kont gehad, werk nu al zo'n 5 jaar om er wat bolling in te krijgen :roflol: Schiet volgens mij nog niet heel erg op, maar ben al veel meer tevreden dan before.

Jaaaa dat is juist fijn als de bilpartij dezelfde omtrek houdt:) Je gaat hartstikke goed!

Thanks! :D

Kinderen in Afrika krijgen meer te eten.

:roflol:

Dus het valt onder VVM? Of valt het helemaal niet onder BW? :P

Het is zeker vetvrije massa. Het valt wel onder m'n BW, (1,6kg), want ik zeul het natuurlijk wel mee. Als ik op de weegschaal ga staan, zoals afgelopen zaterdag woog ik 56,7, dan hou ik wel bij dat ik "eigenlijk" 55,1kg weeg zonder tet*en :roflol:

Zo is het voor mij een beetje okay bij te houden of ik wel of niet goed ga.

Ja, en in Afrika trainen ze niet, dus is hun onderhoud lager. Bovendien kunnen ze uitslapen, dus kunnen ze gewoon Intermittent Fasting toepassen, easy; @HillR moet elke dag om 04.15 op.

:roflol: PRECIES! En maar klagen die mensen!!!

ABOUT YESTERDAY.

Mensen die hier voor de gezelligheid komen kunnen misschien beter gaan :roflol: Ik denk dat @Punjab :heart: wel kan beamen dat ik niet echt gezellig meer ben. De cardio, de trainingen, het weinig eten, het begint me stiekem allemaal een beetje op te breken (nu al......:emo:).

Nu kom ik hier niet om een klaagzang op te hangen hoor, want ik ga natuurlijk wel hartstikke goed en ik maak epic progressie. Volgens Pun voelen mensen die in de laatste 8 weken van een wedstrijd zitten zich ook continu zo en moet je je een beetje kut voelen om progressie te maken. En als hij het zegt zal het wel zo zijn. (Hoe zat dat bij jou @Geroezemoes, wanneer werd het voor jou echt zwaar?)

Maar, qua fysiek voel ik me wel echt goed. Gisteren lekker wezen winkelen, de mensen die mijn instaverhalen hebben gezien hebben wellicht genoticed dat het gelukt is :P Mijn hotpants / korte broeken zijn gedownsized naar XS :bang: Dat vind ik wel vrij bizar, want ik vind mezelf nou niet echt extrasmall :roflol:

Paskamerspiegels rock

Zaterdag heb ik overigens wel goed gegeten, heb dat ook gelogd geloof ik. In de avond gebbq'd en iets van 3 kipsatestokjes, 2 kalfsoesters, en hapje ribeye. (Was dat alles? Ik knapte zowat en had het idee dat ik veel meer had gehad, misschien 3 kalfsoesters?)

Gisteren wilde ik daarom weer strict op dieet. :haha: Dat heeft Pun geweten. Heb denk ik wel 100x gezegd dat we nu echt wat moeten eten, want ik heb echt honger, ik heb hoofdpijn, ik voel me niet lekker, ik moet echt wat eten. Het is zondag hoor! Dan mag ik carbs! Dan mag ik 1200kcal! Of misschien wel 1400!!! HOOR! Zelfs nog geprobeerd te regelen dat we niet gingen koken en zouden bestellen. Ik had zo'n trek in patat met een frikandelspeciaal (of twee).

Jullie raden het al.. Samenwonen met een dedicated bodybuilder betekent geen patat en frikandellen. Het betekent een heerlijke koude pasta met kipfilet en groente. :cheer: En lekker dat dat was :lick::lick::lick::lick: Best stom dat wanneer je honger hebt dat je lichaam vette ellende wil en niet denkt oooo ik heb nu zo'n trek in een supergezonde pastasalade...

IMG-20180603-WA0022.jpg

Neemt niet weg dat ik daarna nog steeds honger had, met honger op bed ging en met honger wakker werd vanochtend. :haha:

Maar ik werd ook zo wakker, en dan vergeet je wel even dat je jezelf zielig vindt (terwijl ik dat helemaal niet ben).

Image-1.png

Dussssssssss, ik heb mezelf voorgenomen iets minder te klagen en te zeuren (kan het jullie niet beloven, sorry), gewoon op de automatische piloot te gaan en door te zetten. Nog 2 weken voordat we op vakantie gaan, dus er kunnen nog best wat lijnen en wie weet zelfs een beetje abs gecreëerd worden.

Vanavond Upperbody trainen.. Zin in :D

Wat een heerlijk logje weer! Zo herkenbaar allemaal! En het leest gewoon lekker weg..

Keep it up Hill! You can do it!

Kijk die strepen op de benen komen :heart:

Je doet het hartstikke goed!! En ja het zal nog veel zwaarder worden, maar dan had je maar niet moeten vragen of ik je wilde begeleiden :kiss:

Haha, zo herkenbaar die "sunday cravings" :roflol:
Had zelf gisteren ook het gevoel dat ik gewoon de ganse dag honger heb gehad, en zo veel zin in lekkere Belgische frietjes 's avonds.
Mijn wederhelft heeft echter beslist "solidair" te zijn met mijn eetgewoontes en snoept niet meer, eet algemeen gezonder,...
Hij verbood dan ook de frietjes:treuren:

Dus, als het een troost mag zijn: je bent niet de enige die "afziet" :laugh:

Je doet het goed en dit is jou topic, dus mag je hier klagen:clown::clown::clown:
Maar ziet er verdomme goed uit en zoals Pun al zegt kijk die lijnen:eyebrow:

ABOUT YESTERDAY.

Mensen die hier voor de gezelligheid komen kunnen misschien beter gaan :roflol: Ik denk dat @Punjab :heart: wel kan beamen dat ik niet echt gezellig meer ben. De cardio, de trainingen, het weinig eten, het begint me stiekem allemaal een beetje op te breken (nu al......:emo:).

Nu kom ik hier niet om een klaagzang op te hangen hoor, want ik ga natuurlijk wel hartstikke goed en ik maak epic progressie. Volgens Pun voelen mensen die in de laatste 8 weken van een wedstrijd zitten zich ook continu zo en moet je je een beetje kut voelen om progressie te maken. En als hij het zegt zal het wel zo zijn. (Hoe zat dat bij jou @Geroezemoes, wanneer werd het voor jou echt zwaar?)

Maar, qua fysiek voel ik me wel echt goed. Gisteren lekker wezen winkelen, de mensen die mijn instaverhalen hebben gezien hebben wellicht genoticed dat het gelukt is :P Mijn hotpants / korte broeken zijn gedownsized naar XS :bang: Dat vind ik wel vrij bizar, want ik vind mezelf nou niet echt extrasmall :roflol:

Paskamerspiegels rock

Zaterdag heb ik overigens wel goed gegeten, heb dat ook gelogd geloof ik. In de avond gebbq'd en iets van 3 kipsatestokjes, 2 kalfsoesters, en hapje ribeye. (Was dat alles? Ik knapte zowat en had het idee dat ik veel meer had gehad, misschien 3 kalfsoesters?)

Gisteren wilde ik daarom weer strict op dieet. :haha: Dat heeft Pun geweten. Heb denk ik wel 100x gezegd dat we nu echt wat moeten eten, want ik heb echt honger, ik heb hoofdpijn, ik voel me niet lekker, ik moet echt wat eten. Het is zondag hoor! Dan mag ik carbs! Dan mag ik 1200kcal! Of misschien wel 1400!!! HOOR! Zelfs nog geprobeerd te regelen dat we niet gingen koken en zouden bestellen. Ik had zo'n trek in patat met een frikandelspeciaal (of twee).

Jullie raden het al.. Samenwonen met een dedicated bodybuilder betekent geen patat en frikandellen. Het betekent een heerlijke koude pasta met kipfilet en groente. :cheer: En lekker dat dat was :lick::lick::lick::lick: Best stom dat wanneer je honger hebt dat je lichaam vette ellende wil en niet denkt oooo ik heb nu zo'n trek in een supergezonde pastasalade...

IMG-20180603-WA0022.jpg

Neemt niet weg dat ik daarna nog steeds honger had, met honger op bed ging en met honger wakker werd vanochtend. :haha:

Maar ik werd ook zo wakker, en dan vergeet je wel even dat je jezelf zielig vindt (terwijl ik dat helemaal niet ben).

Image-1.png

Dussssssssss, ik heb mezelf voorgenomen iets minder te klagen en te zeuren (kan het jullie niet beloven, sorry), gewoon op de automatische piloot te gaan en door te zetten. Nog 2 weken voordat we op vakantie gaan, dus er kunnen nog best wat lijnen en wie weet zelfs een beetje abs gecreëerd worden.

Vanavond Upperbody trainen.. Zin in :D

Als Pun je niet meer wil omdat je niet meer gezellig bent wil ik je wel gratis onderdak geven hoor :p

Mooie benen en buik!! :)

Shape gaat echt lekker, definitie in benen wordt nu ook zeker zichtbaar!
Zolang je zeurt, en niet toegeeft, kan het :)

Wat een heerlijk logje weer! Zo herkenbaar allemaal! En het leest gewoon lekker weg..

Keep it up Hill! You can do it!

Haha, you like my pain don't you!!!! :scratch:

Ik ga lekker door... Kijk heel erg uit naar en op tegen de vakantie :roflol: Hoop zo dat ik daar de motivatie vast kan blijven houden..

Kijk die strepen op de benen komen :heart:

Je doet het hartstikke goed!! En ja het zal nog veel zwaarder worden, maar dan had je maar niet moeten vragen of ik je wilde begeleiden :kiss:

:heart: Zou het zonder jou niet kunnen doen! :kiss: You rock!

Haha, zo herkenbaar die "sunday cravings" :roflol:
Had zelf gisteren ook het gevoel dat ik gewoon de ganse dag honger heb gehad, en zo veel zin in lekkere Belgische frietjes 's avonds.
Mijn wederhelft heeft echter beslist "solidair" te zijn met mijn eetgewoontes en snoept niet meer, eet algemeen gezonder,...
Hij verbood dan ook de frietjes:treuren:

Dus, als het een troost mag zijn: je bent niet de enige die "afziet" :laugh:

Wat fijn dat we dat kunnen delen hihi! Die struggles he, dat je hoofd zegt ergens trek in te hebben.. Blijft altijd een opgave om daar tegen in te gaan. Daarom heb ik ook tegen Pun gezegd dat hij voor mij moet beslissen :roflol: Mijn hoofd zegt namelijk altijd voluit JA tegen slechte calorierijke shit, en als hij zegt dat het niet mag kan ik lekker tegen hem zeuren, maar in the end is er dan wel de goede keuze gemaakt.

Uiteindelijk ben ik achteraf altijd blij en tevreden dat ik niet heb lopen schranzen.. maar op het moment zelf :yell:

:roflol: In real life ziet het er niet zo ernstig uit, @Zeenius can confirm.
dit topje in combi met de pose maakt het wel uit verhouding een beetje..

Je doet het goed en dit is jou topic, dus mag je hier klagen:clown::clown::clown:
Maar ziet er verdomme goed uit en zoals Pun al zegt kijk die lijnen:eyebrow:

Haha, en al mijn volgers weglopen, zit ik in the end alleen nog maar tegen mezelf te klagen :roflol: Wordt niemand beter van :P

Als Pun je niet meer wil omdat je niet meer gezellig bent wil ik je wel gratis onderdak geven hoor :p

:roflol:

Dat is lief :P Al hoop ik heel heel heel erg dat dat er nooit van komt..

Komop hill, doorknallen! Kan jij :D

:flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps: Dankje mattie! Ik ga m'n best doen!

Dankjewel!!!!

Shape gaat echt lekker, definitie in benen wordt nu ook zeker zichtbaar!
Zolang je zeurt, en niet toegeeft, kan het :)

Thank Pizza! Inderdaad echt blij met de strepen op mijn benen, al heeft het wel te maken met goede lichtinval :roflol: Dit is alleen in de ochtend te capturen als het nog schemerig is :roflol:

Toegeven zit er dit jaar niet in. Ik ben zo blij dat ik eindelijk eens een beetje fatsoenlijk er uit begin te zien na al die jaren.. Dat wil ik echt niet kwijt!

TRAINING MAANDAG

Ben er inmiddels achter waarom ik me zo kut voelde de afgelopen dagen. Continu hoofdpijn, slap, moe. BAH! Blijkbaar dronk ik niet genoeg :duh: Op mijn werk zit ik de hele dag achter m'n bureau, en heb ik continu drinken staan, dus kom dan makkelijk aan een 6 liter. In het weekend ben je druk met vanalles dus kom ik hooguit op 3.. No wonder my head felt like exploding.

Dus, daar maar even beter op letten. Gisteren veel gedronken en de hoofdpijn is weg (vanochtend wel weer aanwezig, maar na het drinken van een halve liter water weer alive and kicking).

Ook maar weer wat beter letten op mijn vitamine inname. Ik zit steeds een beetje in dubio. Overdag kan ik ze niet nemen omdat ik bijna geen eten/carbs krijg, waardoor ik echt supermisselijk ben de hele dag. In de avond nemen/voor het slapen gaan vind ik kut omdat ik dan zo slecht slaap (voornamelijk door vitamine B). Afgelopen week dus geen viezemientjes, want met die warmte sliep ik al zo slecht.. Maarja. Ik heb die krengen natuurlijk wel nodig. Heb in ieder geval weer de vitamine C, magnesium, Cranberry en vitamine D3 genomen. En seakelp overigens, voor de schildklier, in de hoop dat dat kreng ook nog een beetje een opleving krijgt af en toe.

Maar dus. De training. Ik had bijzonder zin in de training omdat ik me opeens zo'n stuk fitter voelde. Dus HERE WE GO!

Pullups
1x4 + 1 assisted

Okay! Laten we even bij dit moment stil staan met zijn allen! Zomaar, in eens 4 pullups, helemaal zelf! Vanuit deadhang en volledig terug in hangpositie. Ik stond versteld! Dat is me nog nooit gelukt. Heb daarna wel 5 minuten met Pun staan praten hoe dit nou opeens mogelijk is, te meer omdat ik al een tijdje geen pullups had gedaan, omdat ik maar niet verder kwam na 2 reps en ik het zo zwaar vond :nanner: Blijkbaar is rust ook groei :rocknana:

1x2 + 3 assisted
1x2 + 3 assisted

Jullie begrijpen natuurlijk dat ik daarna als een vrolijk hertje door de gym dartelde.

DB Rows
3x10x10

DB Shoulder Press SS Frontraises
3x8x8 / 3x8x4

Seated Rows SS Facepulls
3x8x25 / 3x8x15

Hyper extensions SS Decline crunches
3x10 / 3x8

Upright Rows SS BB Curl
3x10x10 / 3x10x10

Rope pushdown
3x8x9

Kansloos hoe een andere pully opeens zoveel van je gains afpakt. Op de andere pully doe ik de rope pushdown met 23kg namelijk :roflol:

CARDIO
En ja hoor.. Vandaag weer op het fietsje naar mijn werk! Stiekem best wel zin in! :suicide: Wie had dat ooit nog gedacht! Ennnn ik maak progressie. Dit is mijn snelste heenreis ooit, ook meeste kcals op heenweg verbrand ooit. Dus, dat maakt het wel leuk.

Screenshot_20180605-063957.png

:woot:

Kijk der gaan dan :cool: So much progress :heart: I'm very proud baby!

Fietsen leuk ... :duh::gek:

6 liter water per dag? :eek:
Hou je een aquarium in je buik of zo? :D
Ik vind 3 liter al meer dan genoeg...

Bijna 21km/h gemiddeld gefietst, netjes hoor!
Je blijft super bezig!

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven