MuscleMeat

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

• Topic Starter Topic Starter
:woot:

Kijk der gaan dan :cool: So much progress :heart: I'm very proud baby!

Hihi :heart:

Haha...niemand zei dat het ernstig is hoor :D

tenor.gif

:P

Het is dat het met een doel is. Gewoon een rondje fietsen in m'n eentje zie ik niet zitten. Maar dit is best leuk, zo ongeveer 8 kilometer door het bos, vogeltjes, lekker weer.. ja. LEUK!

6 liter water per dag? :eek:
Hou je een aquarium in je buik of zo? :D
Ik vind 3 liter al meer dan genoeg...

Bijna 21km/h gemiddeld gefietst, netjes hoor!
Je blijft super bezig!

:roflol: Hardoplachs haha!

Je moet wat als je niet mag eten... :P

Ik ben gewend om de hele dag door te drinken op mijn werk eigenlijk.

Ik heb nu 4 liter op, daar komt dan nog ongeveer 1,5 liter aan water/slimpie bij, een 500ml monster, en zo ongeveer nog een liter cola light ofzo.. Weet ook niet waarom :roflol: Op trainingsdagen komt daar dan nog een liter extra water bij tijdens de training.. Is echt zomaar op haha!

Thanks meis!

Ja ik vind het ook wat veel hoor :roflol: Maar als jij je er goed bij voelt en je mineralen zijn in orde dan kan het prima! Volgens mij zijn er ook zat studies te vinden die aantonen dat je langer leeft als je meer water drinkt (dus met regelmaat een beetje).

Ja ik vind het ook wat veel hoor :roflol: Maar als jij je er goed bij voelt en je mineralen zijn in orde dan kan het prima! Volgens mij zijn er ook zat studies te vinden die aantonen dat je langer leeft als je meer water drinkt (dus met regelmaat een beetje).

Nou, het is niet zo dat ik er tegen aan zit te drinken... Ik heb altijd eigenlijk wel dorst, en klok het ook niet in 1x achterover, maar zo ongeveer een liter per uur.. En als mijn beker leeg is pak ik weer nieuwe :roflol:

:roflol: Hardoplachs haha!

Je moet wat als je niet mag eten... :P

Ik ben gewend om de hele dag door te drinken op mijn werk eigenlijk.

Ik heb nu 4 liter op, daar komt dan nog ongeveer 1,5 liter aan water/slimpie bij, een 500ml monster, en zo ongeveer nog een liter cola light ofzo.. Weet ook niet waarom :roflol: Op trainingsdagen komt daar dan nog een liter extra water bij tijdens de training.. Is echt zomaar op haha!

Thanks meis!

Slimpie kende ik niet, wel aangenaam om eens een smaakje te hebben denk ik :)
Koop je dat online?

Wat voor invloed hebben light/zero frisdranken eigenlijk als je op je voeding let?
Zelf soms zin in een Cola Zero (kost hier ook bijna niets op het werk), maar denk dan steeds dat het - ondanks no kcal - mijn vooruitgaan gaan blokkeren...

Misschien moet je toch eens een goudvis inslikken en zien of die overleeft :D:D (wel incalculeren in je voedingsplan natuurlijk :p)

:roflol: Mag ik de goudvis dan uitzoeken? :engel:

• Like
Waarderingen: Bubs
Slimpie kende ik niet, wel aangenaam om eens een smaakje te hebben denk ik :)
Koop je dat online?

Wat voor invloed hebben light/zero frisdranken eigenlijk als je op je voeding let?
Zelf soms zin in een Cola Zero (kost hier ook bijna niets op het werk), maar denk dan steeds dat het - ondanks no kcal - mijn vooruitgaan gaan blokkeren...

Misschien moet je toch eens een goudvis inslikken en zien of die overleeft :D:D (wel incalculeren in je voedingsplan natuurlijk :p)

Ze zijn te koop bij de supermarkt, staan bij de limonade geloof ik. Is inderdaad erg lekker, en niet veel kcal. Als ik de hele dag alleen water moest drinken dan kom ik ook nooit op 6 liter hoor haha.

Voor mij is een blikje cola cherry op het werk een "maaltijd" :roflol: Althans, als ik rond 13.00u honger begin te krijgen neem ik dat, en dan kan ik wel weer wachten tot ik mijn 5 plakjes kipfilet mag rond 15.00u. Zo ook de Monster, die is om 16.00u teneinde de tijd tot het avondeten te overbruggen...

Wat voor invloed de zoetstoffen en shit hebben op je gestel weet ik eerlijk gezegd niet. Het blokkeert mijn vooruitgang absoluut niet, ik ga best goed toch? :P
Verder is het wel zo dat je meer vocht vasthoudt door lightdranken, maar dat is verwaarloosbaar als je niet een wedstrijd hebt oid. Tegen het einde van de contest gaat de cola light en de slimpie er wel uit, om dat verwaarloosbare stukje nog kwijt te spelen ;) Dan heb ik er iig alles aan gedaan om op mijn best te staan.

Je kunt prima die cola zero drinken als je daar trek in hebt hoor, is echt niet zo dat dat invloed heeft op je cut.

Ik drink liters zoetstofsdrinken per dag :roflol: en val ook nog steeds af!
:roflol: Mag ik de goudvis dan uitzoeken? :engel:

Mag ik dan een hond!?!?!?! Of nog een kat?

Denk je wel aan je zout inname met al dat water, meestal pis je 10 x zoveel met al dat water:D
verlies je ook een hoop mineralen:p

Denk je wel aan je zout inname met al dat water, meestal pis je 10 x zoveel met al dat water:D
verlies je ook een hoop mineralen:p

Ik ben daar niet bewust mee bezig. Maar dat is ook zo met het drinken, ik drink gewoon wanneer ik dorst heb. Daarnaast is het niet zo dat ik sinds de contest zoveel ben gaan drinken, dat is altijd al zo geweest. Maar nu misschien een litertje meer.

Ik ga hooguit 2x per dag vaker naar de wc :roflol: en laat dat nou god***domme net precies MIDDEN IN DE FUCKING NACHT ZIJN!

Maar dat terzijde :roflol:

Thanks for the tip tho, zal eens even kijken hoeveel ik ong. binnenkrijg per dag..

Schip van de woestijn :p

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik drink ook zoveel water, maar meer omdat ik naast koffie en bier gewoon niet zoveel lekker vind.... en om nou de hele dag koffie (of bier :bierbang:) te drinken..... :rolleyes:

Het betekent wel dat ik in de loop van de dag ongeveer ieder half uur mn kantoor uitren richting plee.... :toilet:

Ik drink ook zoveel water, maar meer omdat ik naast koffie en bier gewoon niet zoveel lekker vind.... en om nou de hele dag koffie (of bier :bierbang:) te drinken..... :rolleyes:

Het betekent wel dat ik in de loop van de dag ongeveer ieder half uur mn kantoor uitren richting plee.... :toilet:

Hahaha, bier wordt vast niet gewaardeerd.
Ik vind het wel ideaaaaaal om zovaak naar de wc te moeten, gaat de tijd lekker snel op het werk :roflol:

Hahaha, bier wordt vast niet gewaardeerd.
Ik vind het wel ideaaaaaal om zovaak naar de wc te moeten, gaat de tijd lekker snel op het werk :roflol:

En we pakken zo nog wat extra cardio :p :coffeepc:

Bier behouden we voor tot incidenteel 1x per week :fluit:

Laatst bewerkt:
:roflol: In real life ziet het er niet zo ernstig uit, @Zeenius can confirm.
dit topje in combi met de pose maakt het wel uit verhouding een beetje..
haha, irl valt t inderdaad best mee, ik vind ze heulemahl mooi! :titty:

oh en het is woensdag (inb4 HNNNNGGG WOENSDAG) dus ja, ik moest wel even een berichtje achterlaten bij mijn #wcw :kiss::heart: je bent lekker (:eyebrow:) bezig!!

Straks ga je snorfietsen inhalen! :D

:roflol: Ik probeer er een sport van te maken om die akelige mensen op elektrische fietsen in te halen. Die zoeven mij ineens voorbij en dan denk ik mooi niet! Dus dan even sprintje trekken om ze weer in te halen, zo blijf ik een beetje bezig en is het ritje snel voorbij :P

haha, irl valt t inderdaad best mee, ik vind ze heulemahl mooi! :titty:

oh en het is woensdag (inb4 HNNNNGGG WOENSDAG) dus ja, ik moest wel even een berichtje achterlaten bij mijn #wcw :kiss::heart: je bent lekker (:eyebrow:) bezig!!

hihi :heart: HNNGGGGGGGGGGGG Woensdag!

No you did not!

Hier kun je dezelfde studie over starten als ik met zuivel...

:roflol:

Nou het is waar, en ik sta helemaal aan jouw kant vwb zuivel. Als iemand daar vandaag over wil discussiëren, GRAAG! :eyebrow:

GOEDEMORGEN

Ik zal jullie eens een kijkje geven in mijn nachtelijke activiteiten. :eyebrow:

Vannacht had ik namelijk een prachtige droom. Ik was aan het werk en moest naar een ander pand om daar de post te frankeren. Toevallig werkte de zus van @Punjab daar, gezellig! :dunno: Ook Ali Wong zat achter de balie (Amerikaanse cabaretier, hilarisch wijf, zeker de moeite waard om naar te kijken de dag na een festival als je je verdrietig voelt). De hand geschud en even mee gepraat, aangezien zij dus blijkbaar mijn nieuwe collega is. Toen ze uiteindelijk vroeg wat ik kwam doen... Oja, post frankeren! Dan was het handig geweest als ik de post had meegenomen he.. :duh:

Dus ik weer naar beneden, en daar zie ik het! Een lege receptie.. VOL MET ETEN! Engels drop, snoepjes, koekjes mmmm. Dus.. Je raadt het al. Hongerige Hill zal wat Engels drop pakken. Scheurt die hele moederneukende zak open, alllllllllllllles over de vloer. :yell:

Ik gauw proberen op te ruimen en ondertussen wat drop in mijn zakken te stoppen... Komt de zus van Pun aangelopen en vraagt "Wat ben jij nou aan het doen!?" :headbang:

Errrrrrrrrrrrrr, jaaaaa.. Iemand heeft die zak laten vallen en niet opgeruimd... Kan toch niet :nope: Dus ik denk ik ruim het maar even op! :fluit: Terwijl ik van binnen huilde, want ik had nog niets in mijn zakken, en aangezien zij er nu bij stond kon het ook niet meer... :treuren:

Ik zie ze nog liggen, al die lekkere dropstaafjes op de vloer:sad:I still feel the pain of not being able to eat them.

Zegt @Punjab vanochtend ook nog: Bohh, wat wel vervelend is aan cutten is dat je met honger wakker wordt eh!

YOU KNOW NOTHING PUNJAB SNOW!!!!

:roflol: Hahaha hardoplachs :D :D

Terug
Naar boven