GOEDEMORGEN
Ik zal jullie eens een kijkje geven in mijn nachtelijke activiteiten.
Vannacht had ik namelijk een prachtige droom. Ik was aan het werk en moest naar een ander pand om daar de post te frankeren. Toevallig werkte de zus van
@Punjab daar, gezellig!

Ook Ali Wong zat achter de balie (Amerikaanse cabaretier, hilarisch wijf, zeker de moeite waard om naar te kijken de dag na een festival als je je verdrietig voelt). De hand geschud en even mee gepraat, aangezien zij dus blijkbaar mijn nieuwe collega is. Toen ze uiteindelijk vroeg wat ik kwam doen... Oja, post frankeren! Dan was het handig geweest als ik de post had meegenomen he..
Dus ik weer naar beneden, en daar zie ik het! Een lege receptie.. VOL MET ETEN! Engels drop, snoepjes, koekjes mmmm. Dus.. Je raadt het al. Hongerige Hill zal wat Engels drop pakken. Scheurt die hele moederneukende zak open, alllllllllllllles over de vloer.
Ik gauw proberen op te ruimen en ondertussen wat drop in mijn zakken te stoppen... Komt de zus van Pun aangelopen en vraagt "Wat ben jij nou aan het doen!?"
Errrrrrrrrrrrrr, jaaaaa.. Iemand heeft die zak laten vallen en niet opgeruimd... Kan toch niet

Dus ik denk ik ruim het maar even op!

Terwijl ik van binnen huilde, want ik had nog niets in mijn zakken, en aangezien zij er nu bij stond kon het ook niet meer...
Ik zie ze nog liggen, al die lekkere dropstaafjes op de vloer

I still feel the pain of not being able to eat them.
Zegt
@Punjab vanochtend ook nog: Bohh, wat wel vervelend is aan cutten is dat je met honger wakker wordt eh!
YOU KNOW NOTHING PUNJAB SNOW!!!!