Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Geweldig!!!:roflol:

Dan gaat het cutten wel goed..wanneer je over eten begint te dromem:thumbs:

Oja, van zuivel word je huid dik!:marvin:

GOEDEMORGEN

Ik zal jullie eens een kijkje geven in mijn nachtelijke activiteiten. :eyebrow:

Vannacht had ik namelijk een prachtige droom. Ik was aan het werk en moest naar een ander pand om daar de post te frankeren. Toevallig werkte de zus van @Punjab daar, gezellig! :dunno: Ook Ali Wong zat achter de balie (Amerikaanse cabaretier, hilarisch wijf, zeker de moeite waard om naar te kijken de dag na een festival als je je verdrietig voelt). De hand geschud en even mee gepraat, aangezien zij dus blijkbaar mijn nieuwe collega is. Toen ze uiteindelijk vroeg wat ik kwam doen... Oja, post frankeren! Dan was het handig geweest als ik de post had meegenomen he.. :duh:

Dus ik weer naar beneden, en daar zie ik het! Een lege receptie.. VOL MET ETEN! Engels drop, snoepjes, koekjes mmmm. Dus.. Je raadt het al. Hongerige Hill zal wat Engels drop pakken. Scheurt die hele moederneukende zak open, alllllllllllllles over de vloer. :yell:

Ik gauw proberen op te ruimen en ondertussen wat drop in mijn zakken te stoppen... Komt de zus van Pun aangelopen en vraagt "Wat ben jij nou aan het doen!?" :headbang:

Errrrrrrrrrrrrr, jaaaaa.. Iemand heeft die zak laten vallen en niet opgeruimd... Kan toch niet :nope: Dus ik denk ik ruim het maar even op! :fluit: Terwijl ik van binnen huilde, want ik had nog niets in mijn zakken, en aangezien zij er nu bij stond kon het ook niet meer... :treuren:

Ik zie ze nog liggen, al die lekkere dropstaafjes op de vloer:sad:I still feel the pain of not being able to eat them.

Zegt @Punjab vanochtend ook nog: Bohh, wat wel vervelend is aan cutten is dat je met honger wakker wordt eh!

YOU KNOW NOTHING PUNJAB SNOW!!!!
Wat heb ik net gelezen :gek::gek:

:roflol::roflol::roflol:

Wat doe je jezelf aan?!
Voor mij ben je nu al een winnaar!

• Like
Waarderingen: Vonk
Hahahahaha geweldig! Ik ga stuk

• Like
Haal die wierrook uit je kamer. Je word helemaal para wakker

• Like
6 liter water is inderdaad super veel water voor dames van jullie lengte en gewicht. ik denk dat jullie mogen stoppen aan 4 liter max. Dat is wat ik max drink :p en ben 40 cm groter en weeg bijna het dubbel :p

Whahaha:roflol::roflol::roflol: , aa Hill is losing her mind, Pun wat doe je ze toch aan:haha: hahaha

euhhh ik stop die dromen niet in haar hoofd he :windup:

Mooie dromen, toch niet van Pun's tren gesnoept hoop ik? ;)

Mijn ervaring is dat als je voor 16.00 uur het meeste drinkt , dat het dan 's nacht wel meevalt.

Ik ben daar niet bewust mee bezig. Maar dat is ook zo met het drinken, ik drink gewoon wanneer ik dorst heb. Daarnaast is het niet zo dat ik sinds de contest zoveel ben gaan drinken, dat is altijd al zo geweest. Maar nu misschien een litertje meer.

Ik ga hooguit 2x per dag vaker naar de wc :roflol: en laat dat nou god***domme net precies MIDDEN IN DE FUCKING NACHT ZIJN!

Maar dat terzijde :roflol:

Thanks for the tip tho, zal eens even kijken hoeveel ik ong. binnenkrijg per dag..

• Topic Starter Topic Starter

:haha: Best wel bijzonder dat je je zelfs tijdens zo'n droom echt super kut kunt voelen :P

Geweldig!!!:roflol:

Dan gaat het cutten wel goed..wanneer je over eten begint te dromem:thumbs:

Oja, van zuivel word je huid dik!:marvin:

Hahaha. True.. Terwijl ik eerlijk gezegd helemaal geen zin heb in snoep oid op het moment. Het enige waar ik naar snak zijn goede GROTE avondmaaltijden met CARBSSSSSSSSSS.

:roflol: Welkom to my world.

:roflol::roflol::roflol:

Wat doe je jezelf aan?!
Voor mij ben je nu al een winnaar!

Haha, lief dankje!

Hahahahaha geweldig! Ik ga stuk

:emo: Toen ik wakker werd moest ik ook echt wel even een paar keer met mijn ogen knipperen met de gedachte "seriously?"

Haal die wierrook uit je kamer. Je word helemaal para wakker

:roflol:

6 liter water is inderdaad super veel water voor dames van jullie lengte en gewicht. ik denk dat jullie mogen stoppen aan 4 liter max. Dat is wat ik max drink :p en ben 40 cm groter en weeg bijna het dubbel :p

Ik vind de bezorgdheid om mijn drinken wel lief hier allemaal. Maar ik drink al maanden/jaren zoveel. Ik ga echt niet minder drinken, zou niet weten hoe. Heb absoluut geen zin om de halve dag met honger EN dorst rond te lopen.. Zie het nut er ook totaal niet van om minder te drinken.

Whahaha:roflol::roflol::roflol: , aa Hill is losing her mind, Pun wat doe je ze toch aan:haha: hahaha

:roflol: Nou, dit was wel één van mijn ernstige fooddreams ever.

euhhh ik stop die dromen niet in haar hoofd he :windup:

hihi :heart:

Mooie dromen, toch niet van Pun's tren gesnoept hoop ik? ;)

Tren zou toch wilde achtervolgingen, moorden en dat soort shit creëren? Dan is mijn snoepdroompje behoorlijk onschuldig.. :P

:cheer:

Mijn ervaring is dat als je voor 16.00 uur het meeste drinkt , dat het dan 's nacht wel meevalt.

Pfoe, ik zou er niet aan moeten denken. Durf te wedden dat ik dan met epic dorst wakker wordt in plaats van dat ik naar de wc moet.

Ik kan me voorstellen dat mensen vinden dat ik veel drink, maar ik ga echt niet minder drinken hoor. Ik doe het al tijden zo, eet m'n vitamines, in al mijn maaltijden zit zout, dus ik zie geen problemen :D

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING WOENSDAG

Benen, in 30 graden. Een feest mensen! EEN FEEST!

Begin steeds vermoeider te raken en carbs te craven. Met het oog daarop had ik gisteren een tonijnsalade mee met 100gr sla, 75 gram tonijn, 200gr komkommer en 100gr snoeptomaatjes en veeeeeeeeeel meer saus dan ik eigenlijk mag :roflol:

Ik had dat op dinsdagavond klaargemaakt toen ik behoorlijk honger had. Toen ik het bakje gisteren opende dacht ik, foei Hill, zo gaat het mis he. Dus de saus er af geschraapt en braaf zonder gegeten. Die extra sla en komkommer zal me niet de das om doen haha.

Ik moet er ontzettend voor waken dat wanneer ik echt echt honger begin te krijgen en naarmate ik langer cut, dat ik mijzelf dan niet allerlei extraatjes gun. Dinsdagavond zaten we nog aan tafel te praten terwijl ik mijn carbloze eten al op had, maar de pan met Puns krieltjes stond er nog. Dus lekker met m'n vorkje krieltjes pikken terwijl Pun over zijn werk zat te vertellen. Tot Pun dit in de gaten kreeg :roflol: en ik een tik op mijn vingers kreeg (echt waar :haha:). Dat zijn van die momenten dat je weer even met beide benen op de grond moet worden gezet en je doel weer even voor ogen moet zien te krijgen (doel=niet extra eten :bang:).

Anyways. De training dus.

SQUATS
1x10x20
1x5x40
4x5x50

Niet mijn favo oefening, en het was al zo warm. Vermoeide benen door het fietsen ook. Maar op zich niet ontevreden. Tips, tricks, opmerkingen, kritiek, alles is welkom natuurlijk.

Vertical legpress in smith
1x10x27
2x8x67

Calf raises in smith SS RDL
1x30x27 (10 tenen naar buiten / 10 naar binnen / 10 vooruit) / 1x8x30
1x20x37 (10 tenen vooruit / 10 naar buiten, KRAMPPP) / 1x8x30
1x20x37 (10 tenen vooruit / 10 naar binnen, :fire:) 1x8x30

Glute pullthrough
1x10x45
1x10x49
1x10x54
1x10x59

Goblet squats
3x10x16

Box steps
3x10 per been

Curtsy lunges
3x10

Toen was het wel mooi geweest. Lange training voor mijn doen (uur en kwartier). Had erg veel rust tussen setjes nodig. Was warm, moe, bleh. Maar wel erg voldaan na de training. Nu ook behoorlijk spierpijn in m'n hamstrings / glutes.

Vrijdag weer upperbody, nu al zin in :rocknana:

Vandaag eerste rustdag van de week.. hnnnnnnnnnnnnnng. Gewoon lekker op een fatsoenlijke tijd thuis zijn, niks moeten / hoeven. Seems like ages ago :emo:

Goeie training hoor! Zou mss bij de squats je ellebogen wat meer naar beneden proberen te krijgen zodat je meer spanning op je (boven)rug kunt houden.

Super bezig alweer!
Squatten is ook niet mijn favo oefening, maar alles om strakke benen te krijgen hé!
Je doet het toch maar ;)

Dinsdagavond zaten we nog aan tafel te praten terwijl ik mijn carbloze eten al op had, maar de pan met Puns krieltjes stond er nog. Dus lekker met m'n vorkje krieltjes pikken terwijl Pun over zijn werk zat te vertellen. Tot Pun dit in de gaten kreeg :roflol: en ik een tik op mijn vingers kreeg (echt waar :haha:).
ik zie dit gewoon al voor me :roflol:
foei!! :finger:

:D Een paar krieltjes is nooit een probleem.. Maar het is ook een soort van psychologisch dingetje voor me geworden om te kijken of ze zelf tot inkeer komt of gewoon blijft prikken :roflol: En dan moet je soms (LEES: VAAK) ingrijpen :whip:

echte lievde! :D

• Like
Zo gaaf om te lezen hoe jij en Punjab lol hebben en elkaar helpen en steunen :heart:

• Like
Terug
Naar boven