MuscleMeat

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

• Topic Starter Topic Starter
Goeie training hoor! Zou mss bij de squats je ellebogen wat meer naar beneden proberen te krijgen zodat je meer spanning op je (boven)rug kunt houden.

Thanks! Weet niet precies wat je bedoelt, met ellebogen naar beneden?

Super bezig alweer!
Squatten is ook niet mijn favo oefening, maar alles om strakke benen te krijgen hé!
Je doet het toch maar ;)

Ik vind het echt verschrikkelijk :roflol: Maar ik zag gisteren in mijn beginpost dat ik dat blijkbaar in mijn schema heb gezet :roflol: Dusja -_-

ik zie dit gewoon al voor me :roflol:
foei!! :finger:

:roflol:

:D Een paar krieltjes is nooit een probleem.. Maar het is ook een soort van psychologisch dingetje voor me geworden om te kijken of ze zelf tot inkeer komt of gewoon blijft prikken :roflol: En dan moet je soms (LEES: VAAK) ingrijpen :whip:

Hahahaha. Ja.. en ik denk altijd "zolang ie niks zegt, PRIKKEEE!!" :roflol:

:heart:

Zo gaaf om te lezen hoe jij en Punjab lol hebben en elkaar helpen en steunen :heart:

Haha, wij kunnen het wel met elkaar vinden inderdaad :eyebrow:

Ik zit hem hier wel vaak af te schilderen als een grote nare buffe boeman, maar stiekem ben ik nog altijd stapelverliefd op hem en is hij de man van mijn dromen (niet van mijn nachtmerries waar engels drop in involved is).

Ik zit hem hier wel vaak af te schilderen als een grote nare buffe boeman, maar stiekem ben ik nog altijd stapelverliefd op hem en is hij de man van mijn dromen (niet van mijn nachtmerries waar engels drop in involved is).

Ik lees altijd "stapel verliefd". Zie nooit ergens "boeman" staan.
Een het allerleukste is, het komt niet eens klef over :roflol:.

• Like
Waarderingen: Vonk
Volgens mij ben je alleen klef in de eerste 3-12 maanden van je relatie, althans zo werkt dat bij mij :haha: Denk dat klefheid bij vrouwen uit het verlangen om bemind te worden vandaan komt en bij mannen voor een bepaalde behoefte :roflol:

Squats zien er echt prima uit. Al helemaal voor iemand die ze amper doet.
Misschien kan je proberen onderin de beweging sneller proberen omhoog te komen; je doet nu bijna gepauzeerde squats. Ga je meer kilo's meer kunnen verplaatsen en/of meer reps kunnen doen zonder vermoeid te raken.

Alleen de pussypad.... :emo:
Weg dat ding en meteen de traps trainen.

Misschien kan je proberen onderin de beweging sneller proberen omhoog te komen; je doet nu bijna gepauzeerde squats. Ga je meer kilo's meer kunnen verplaatsen en/of meer reps kunnen doen zonder vermoeid te raken.

Weg dat ding en meteen de traps trainen
.

Dat mag dan na de contest, tijdens zo'n diepe cut als deze moet je er alles aan doen om blessures of overbelasting te vermijden. Dus we veranderen voorlopig helemaal niks aan haar schema :engel:

Nette sqauts hoor:thumb:lekker diep:eyebrow:

Maar bedoel je nu alternatief voor bb squat of..andere manier, ik denk dat S bedoeld, meer je elleboog onder de stang.
Zorgt er voor dat je de borst wat hoger duwt en rechter sqaut, maar ik zie geen slecht vorm opzich.

Alternatief zou zijn, misschien een Goblet squat, maar je hebt Pun en die weet dat soort dingen denk ik beter:D

• Like
Haha pun en de boeman noemen, die kijkt eens lief en lult zich onder een verkeersboete nog uit. (Nohomo) voor alle haters hier

• Like
Haha pun en de boeman noemen, die kijkt eens lief en lult zich onder een verkeersboete nog uit. (Nohomo) voor alle haters hier

Als ik van de weg gehaald word, dan krijg ik er altijd wel maar 1 in plaats van de 3 die ik er vroeger kreeg :o

Maar bedoel je nu alternatief voor bb squat of..andere manier, ik denk dat S bedoeld, meer je elleboog onder de stang.
Zorgt er voor dat je de borst wat hoger duwt en rechter sqaut, maar ik zie geen slecht vorm opzich.

Alternatief zou zijn, misschien een Goblet squat, maar je hebt Pun en die weet dat soort dingen denk ik beter:D
Ik bedoel inderdaad de ellebogen iets meer onder de barbell duwen! Maar ziet er anders wel echt goed uit hoor!

Ik lees altijd "stapel verliefd". Zie nooit ergens "boeman" staan.
Een het allerleukste is, het komt niet eens klef over :roflol:.

Haha, good :D

Volgens mij ben je alleen klef in de eerste 3-12 maanden van je relatie, althans zo werkt dat bij mij :haha: Denk dat klefheid bij vrouwen uit het verlangen om bemind te worden vandaan komt en bij mannen voor een bepaalde behoefte :roflol:

Wauw, dat heeft die Pun goed voor mekaar, als ik dat hier doe krijg ik een dreun terug :D

Keurige squat zover ik het met mijn beperkte kennis kan beoordelen :thumbs:

Haha, ik heb uiteindelijk zelf gevraagd of hij me de restricties op wil liggen die ik zo nodig heb...

Dankjewel! :D

Een muggenprikje extra links of rechts lig ik niet wakker van hoor :D

Haha.. ik hoor je nog AUUUUUUUUUUUU roepen toen ik je masseerde eergisteren :trollface:

Weg dat ding en meteen de traps trainen.

Thanks! :D Goed om te horen.

Misschien moet ik ze wat sneller doen, maar ik vind het altijd een vrij ingewikkelde oefening en wil niet dat het ten koste gaat van mijn diepte. Maar is wel een goede tip om mee te nemen.

Die pussypad moet wel.. Anders heb ik 3 / 4 dagen gevoelige traps / pijn in m'n hoofd. Dat is het me echt niet waard :P

Dat mag dan na de contest, tijdens zo'n diepe cut als deze moet je er alles aan doen om blessures of overbelasting te vermijden. Dus we veranderen voorlopig helemaal niks aan haar schema :engel:

Precies dit hihi. Kan me echt niet veroorloven om een week minder goed te kunnen knallen met het oog de concurrentie.. :no:

Thanks!

Ik ga eens kijken of dit bij een volgende squat helpt / nut heeft. Mijn schouders zijn redelijk blessure gevoelig en in het verleden kreeg ik tijdens squaten altijd steken in m'n schouder, met deze houding niet..

We'd wish.. we would be so richhhhhhh

Als ik van de weg gehaald word, dan krijg ik er altijd wel maar 1 in plaats van de 3 die ik er vroeger kreeg :o

Dat is wel waar :heart:

Ik bedoel inderdaad de ellebogen iets meer onder de barbell duwen! Maar ziet er anders wel echt goed uit hoor!

Ahh, okay! Thanks! :D

ABOUT YESTERDAY.

Mensen die hier voor de gezelligheid komen kunnen misschien beter gaan :roflol: Ik denk dat @Punjab :heart: wel kan beamen dat ik niet echt gezellig meer ben. De cardio, de trainingen, het weinig eten, het begint me stiekem allemaal een beetje op te breken (nu al......:emo:).

Nu kom ik hier niet om een klaagzang op te hangen hoor, want ik ga natuurlijk wel hartstikke goed en ik maak epic progressie. Volgens Pun voelen mensen die in de laatste 8 weken van een wedstrijd zitten zich ook continu zo en moet je je een beetje kut voelen om progressie te maken. En als hij het zegt zal het wel zo zijn. (Hoe zat dat bij jou @Geroezemoes, wanneer werd het voor jou echt zwaar?)

Maar, qua fysiek voel ik me wel echt goed. Gisteren lekker wezen winkelen, de mensen die mijn instaverhalen hebben gezien hebben wellicht genoticed dat het gelukt is :P Mijn hotpants / korte broeken zijn gedownsized naar XS :bang: Dat vind ik wel vrij bizar, want ik vind mezelf nou niet echt extrasmall :roflol:

Paskamerspiegels rock

Zaterdag heb ik overigens wel goed gegeten, heb dat ook gelogd geloof ik. In de avond gebbq'd en iets van 3 kipsatestokjes, 2 kalfsoesters, en hapje ribeye. (Was dat alles? Ik knapte zowat en had het idee dat ik veel meer had gehad, misschien 3 kalfsoesters?)

Gisteren wilde ik daarom weer strict op dieet. :haha: Dat heeft Pun geweten. Heb denk ik wel 100x gezegd dat we nu echt wat moeten eten, want ik heb echt honger, ik heb hoofdpijn, ik voel me niet lekker, ik moet echt wat eten. Het is zondag hoor! Dan mag ik carbs! Dan mag ik 1200kcal! Of misschien wel 1400!!! HOOR! Zelfs nog geprobeerd te regelen dat we niet gingen koken en zouden bestellen. Ik had zo'n trek in patat met een frikandelspeciaal (of twee).

Jullie raden het al.. Samenwonen met een dedicated bodybuilder betekent geen patat en frikandellen. Het betekent een heerlijke koude pasta met kipfilet en groente. :cheer: En lekker dat dat was :lick::lick::lick::lick: Best stom dat wanneer je honger hebt dat je lichaam vette ellende wil en niet denkt oooo ik heb nu zo'n trek in een supergezonde pastasalade...

IMG-20180603-WA0022.jpg

Neemt niet weg dat ik daarna nog steeds honger had, met honger op bed ging en met honger wakker werd vanochtend. :haha:

Maar ik werd ook zo wakker, en dan vergeet je wel even dat je jezelf zielig vindt (terwijl ik dat helemaal niet ben).

Image-1.png

Dussssssssss, ik heb mezelf voorgenomen iets minder te klagen en te zeuren (kan het jullie niet beloven, sorry), gewoon op de automatische piloot te gaan en door te zetten. Nog 2 weken voordat we op vakantie gaan, dus er kunnen nog best wat lijnen en wie weet zelfs een beetje abs gecreëerd worden.

Vanavond Upperbody trainen.. Zin in :D

Jeetje je gaat lekker joh!!! Goed bezig!
Ik kreeg het rond 4 weken voor mn wedstrijd wel redelijk zwaar. Maar er is altijd zo'n periode die je even moet doorbreken en dan gaat het allemaal vanzelf! Jaloers op jouw poten joh :O en die salade ziet er echt heerlijk uit!

Jeetje je gaat lekker joh!!! Goed bezig!
Ik kreeg het rond 4 weken voor mn wedstrijd wel redelijk zwaar. Maar er is altijd zo'n periode die je even moet doorbreken en dan gaat het allemaal vanzelf! Jaloers op jouw poten joh :O en die salade ziet er echt heerlijk uit!

Thanks meis. Geloof dat ik ook gemotiveerder dan ooit ben.. Nu had ik dit jaar ook een beter startfysiek dan vorig jaar, dus sta je sneller wat droger.. Dat is wel echt fijn.. Dan voelt het tenminste alsof er ook echt wat gebeurd in plaats van "ik ben van dik naar wat minder dik gegaan" :roflol:

Pfoe.. dat is wel een lange periode om het zwaar te hebben haha. Daar ga ik dan nog maar even niet aan denken..

Ik ben benieuwd wat er van m'n benen overblijft als het vet daar ook (einnnnndelijk) eens weg begint te gaan. We'll see :D

• Like
CARDIOLEEF

Ondanks dat gisteren een rustdag zou zijn, voelt niks doen op het moment niet zo goed.. :rolleyes: We need to lose them fats men, nog maar 11 dagen tot vakantie!

Dus, gisteravond na het avondeten 40 minuten gewandeld (3,5km). 165kcal verbrand ongeveer. Dat hebben we maar weer gedaan.

Vandaag ernstig spierpijn in m'n benen, wilde vanavond een uur gaan wandelen, maar ik moet natuurlijk ook niet doorslaan en binnen een week met allerlei pijntjes en blessures op de bank zitten. De vorige keer dat ik 3x per week een uur ging wandelen had ik een half jaar last van ontstoken pezen in m'n voorvoeten... Do not want that again.

Vanavond daarom alleen een upperbodytrain..

De planning:

Pullups
DB rows
Plateloaded pulldown
Facepulls
Sideraises
Upright row
DB chestpresses
Single arm pushdown
DB Curl
Abzzz, 2 oefeningen denk ik..

Morgen weer meten, ben erg benieuwd.

Had de afgelopen dagen wat zware dagen, dus met Pun afgestemd dat ik van 't weekend 1 cheatmeal mag.. Maar vandaag voel ik me wel weer wat beter, dus zit te twijfelen of ik gewoon geen cheatmeal ga doen.. Van 't weekend maar even kijken hoe ik me dan voel.. :laugh:

Of een halve doen... en een halve houden voor een moeilijk moment ?

:roflol: Nou dan schrappen we die cheatmeal gewoon weer :haha:

Noooooooooooooooooo hahaha

Of een halve doen... en een halve houden voor een moeilijk moment ?

Het is alles of niks!

Hihi :heart:

Squats zien er inderdaad goed uit. Ellebogen zijn prima zo en er is niks mis met je spanning.

Fijn om te horen, dankjewel!

Terug
Naar boven