ABOUT YESTERDAY.
Mensen die hier voor de gezelligheid komen kunnen misschien beter gaan

Ik denk dat
@Punjab 
wel kan beamen dat ik niet echt gezellig meer ben. De cardio, de trainingen, het weinig eten, het begint me stiekem allemaal een beetje op te breken (nu al......

).
Nu kom ik hier niet om een klaagzang op te hangen hoor, want ik ga natuurlijk wel hartstikke goed en ik maak epic progressie. Volgens Pun voelen mensen die in de laatste 8 weken van een wedstrijd zitten zich ook continu zo en moet je je een beetje kut voelen om progressie te maken. En als hij het zegt zal het wel zo zijn. (Hoe zat dat bij jou
@Geroezemoes, wanneer werd het voor jou echt zwaar?)
Maar, qua fysiek voel ik me wel echt goed. Gisteren lekker wezen winkelen, de mensen die mijn instaverhalen hebben gezien hebben wellicht genoticed dat het gelukt is

Mijn hotpants / korte broeken zijn gedownsized naar XS

Dat vind ik wel vrij bizar, want ik vind mezelf nou niet echt extrasmall
Zaterdag heb ik overigens wel goed gegeten, heb dat ook gelogd geloof ik. In de avond gebbq'd en iets van 3 kipsatestokjes, 2 kalfsoesters, en hapje ribeye. (Was dat alles? Ik knapte zowat en had het idee dat ik veel meer had gehad, misschien 3 kalfsoesters?)
Gisteren wilde ik daarom weer strict op dieet.

Dat heeft Pun geweten. Heb denk ik wel 100x gezegd dat we nu echt wat moeten eten, want ik heb echt honger, ik heb hoofdpijn, ik voel me niet lekker, ik moet echt wat eten. Het is zondag hoor! Dan mag ik carbs! Dan mag ik 1200kcal! Of misschien wel 1400!!! HOOR! Zelfs nog geprobeerd te regelen dat we niet gingen koken en zouden bestellen. Ik had zo'n trek in patat met een frikandelspeciaal (of twee).
Jullie raden het al.. Samenwonen met een dedicated bodybuilder betekent geen patat en frikandellen. Het betekent een heerlijke koude pasta met kipfilet en groente.

En lekker dat dat was

Best stom dat wanneer je honger hebt dat je lichaam vette ellende wil en niet denkt oooo ik heb nu zo'n trek in een supergezonde pastasalade...
Neemt niet weg dat ik daarna nog steeds honger had, met honger op bed ging en met honger wakker werd vanochtend.
Maar ik werd ook zo wakker, en dan vergeet je wel even dat je jezelf zielig vindt (terwijl ik dat helemaal niet ben).
Dussssssssss, ik heb mezelf voorgenomen iets minder te klagen en te zeuren (kan het jullie niet beloven, sorry), gewoon op de automatische piloot te gaan en door te zetten. Nog 2 weken voordat we op vakantie gaan, dus er kunnen nog best wat lijnen en wie weet zelfs een beetje abs gecreëerd worden.
Vanavond Upperbody trainen.. Zin in