Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja? toch maar toegegeven? gezien de resultaten is die geheel op zn plek toch?!

badkamer schoonmaken, hele bovenverdieping+zolder stofgezogen en gepoetst. Telt dit als cardio? 
beter dan niets toch. Lijkt me überhaupt al enorm lastig om je eigen vriendin te begeleiden....zal vast enige wrijving af en toe geven.

krijg je een keer toezegging tot een cheat en dan ga je je twijfels uitspreken hahaha. Maar goed bezig hoor! Ook je vriend die zo consequent en streng is.

Ja? toch maar toegegeven? gezien de resultaten is die geheel op zn plek toch?!

Resulteerde in een enorme vetz*k van 75 kilo.. 
beter dan niets toch. Lijkt me überhaupt al enorm lastig om je eigen vriendin te begeleiden....zal vast enige wrijving af en toe geven.
Af en toe een zielig gezicht trekken zonder dat het effect heeft en dat soort dingen. Ruzie ofzo maken we nooit.. sowieso huishoudelijke cardio. ik zeg 4 stukjes stokbrood. Nice schouder seperatie btw. Word en is nu al een prachtig resultaat.

Haha nee hoor, dat valt mee! We zijn beiden van nature ontzettend rustige en nuchtere personen, met een goede portie inlevingsvermogen en een gezonde dosis geduld. Dus afgezien van een zielig gezicht of een enkele snauw gaat het niet en dat duurt nooit langer dan 10 seconden![]()

)
Misschien leuk om te vermelden dat ik nu ongeveer qua cm's op hetzelfde zit als vorig jaar einde contest... Benieuwd hoeveel verder ik kan gaan 
? Geloof dat dit wel een alltime low weight is van de laatste 2 / 3 jaar..
Jullie zijn overduidelijk erg happy samen!
En ja, schoonmaken telt als cardio..
En nee, ik zou mezelf daar niet voor belonen..

Ik lees beide contests ( pubjab en hillr ) en damn wat een dedication samen ..
Denk dat er op het einde van de contest 2 prijzen in jullie huis staan![]()

Denk dat er op het einde van de contest 2 prijzen in jullie huis staan![]()

Bij ons werkt dat echt totaal niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik veeeel serieuzer ben als het om trainen/voeding gaat. Hij eet regelmatig alleen brood met pindakaas als lunch.. dan zeur ik dus wel ff dat hij eiwitten moet hebbenHaha nee hoor, dat valt mee! We zijn beiden van nature ontzettend rustige en nuchtere personen, met een goede portie inlevingsvermogen en een gezonde dosis geduld. Dus afgezien van een zielig gezicht of een enkele snauw gaat het niet en dat duurt nooit langer dan 10 seconden![]()

Bij ons werkt dat echt totaal niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik veeeel serieuzer ben als het om trainen/voeding gaat. Hij eet regelmatig alleen brood met pindakaas als lunch.. dan zeur ik dus wel ff dat hij eiwitten moet hebben![]()