XXL Nutrition

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

krijg je een keer toezegging tot een cheat en dan ga je je twijfels uitspreken hahaha. Maar goed bezig hoor! Ook je vriend die zo consequent en streng is.

Haha ze krabbelde vandaag alweer terug hoor :heart:

Ja? toch maar toegegeven? gezien de resultaten is die geheel op zn plek toch?!

beter dan niets toch. Lijkt me überhaupt al enorm lastig om je eigen vriendin te begeleiden....zal vast enige wrijving af en toe geven.

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING VRIJDAG

Upperbody, veel zin om te trainen al was ik wel een beetje moe. Ben al sinds begin deze week aan het aftellen tot vakantie.. Nog 5 werkdagen te gaan :D

Pullups
1x5 GAINZZZ
1x4
1x2+3 assisted

Met filmpje speciaal voor @Spareribs #shortgirlproblems

DB Rows
3x10x8

Sideraises SS DB chest press
1x8x7 / 1x8x8
2x8x8 / 2x8x8

Pfff de sideraises vielen me zwaar vandaag zeg...

Plateloaded pulldown
3x8x60

Langzaam uitvoeren en goed spanning houden. Killing!!

DB curl
3x8x8

Benchdips
3x8

Deze kan ik voortaan wel weighted gaan doen, ging me vrij makkelijk af

Facepulls
3x10x23

Cable crunches SS Uprightrow
3x10x37 / 3x8x15

IMG-20180608-WA0013.jpg

15kg was eigenlijk te zwaar, maar de 10kg barbell was spoorloos.

Seated rows
3x8x25

IMG-20180608-WA0011.jpg

Nu mijn schoudertjes maar even rust geven, want ze hadden het zwaar vandaag.

Daarna nog 3 uurtjes huishouden gedaan, :P badkamer schoonmaken, hele bovenverdieping+zolder stofgezogen en gepoetst. Telt dit als cardio? :haha:

sowieso huishoudelijke cardio. ik zeg 4 stukjes stokbrood. Nice schouder seperatie btw. Word en is nu al een prachtig resultaat.

beter dan niets toch. Lijkt me überhaupt al enorm lastig om je eigen vriendin te begeleiden....zal vast enige wrijving af en toe geven.

Haha nee hoor, dat valt mee! We zijn beiden van nature ontzettend rustige en nuchtere personen, met een goede portie inlevingsvermogen en een gezonde dosis geduld. Dus afgezien van een zielig gezicht of een enkele snauw gaat het niet en dat duurt nooit langer dan 10 seconden :)

krijg je een keer toezegging tot een cheat en dan ga je je twijfels uitspreken hahaha. Maar goed bezig hoor! Ook je vriend die zo consequent en streng is.

Haha echt he.. Maar ik heb er nog nooit zo bij gestaan, en ik ben zo bang dat ik het ergens weer verknal... dat wil ik kostte wat kost voorkomen.

Haha ze krabbelde vandaag alweer terug hoor :heart:

:heart:

Ja? toch maar toegegeven? gezien de resultaten is die geheel op zn plek toch?!

Eens! Ze mag 3 stukjes stokbrood bij de BBQ zondag :roflol:

:roflol:

Ik heb een historie van beloningen met eten voor goed gedrag :P Resulteerde in een enorme vetz*k van 75 kilo.. :roflol:

Ik denk dat het wel meevalt, ik ben de beroerdste niet :haha: Af en toe een zielig gezicht trekken zonder dat het effect heeft en dat soort dingen. Ruzie ofzo maken we nooit..

sowieso huishoudelijke cardio. ik zeg 4 stukjes stokbrood. Nice schouder seperatie btw. Word en is nu al een prachtig resultaat.

Haha nee hoor, dat valt mee! We zijn beiden van nature ontzettend rustige en nuchtere personen, met een goede portie inlevingsvermogen en een gezonde dosis geduld. Dus afgezien van een zielig gezicht of een enkele snauw gaat het niet en dat duurt nooit langer dan 10 seconden :)

Dit :heart:

Jullie zijn overduidelijk erg happy samen!

En ja, schoonmaken telt als cardio..

En nee, ik zou mezelf daar niet voor belonen..

DE METING

Datum: 2/6

Gewicht: 56,7
Taille: 65,5
Bicep: 30,5
Buik: 73,5
Bovenbeen: 57
Billen: 92

Datum: 9/6
Gewicht: 55,6 (-1,1 :haar:)
Taille: 65 (-0,5)
Bicep: 30 (-0.5)
Buik: 72 (-1,5)
Bovenbeen: 56 (-1)
Billen: 91 (-1)

Progress :cheer: Misschien leuk om te vermelden dat ik nu ongeveer qua cm's op hetzelfde zit als vorig jaar einde contest... Benieuwd hoeveel verder ik kan gaan :D
Gewicht is wel 1,1kg lichter dan vorig jaar einde contest.. Zou ik dan ooit nog richting de 50 kilo kunnen gaan???? Geloof dat dit wel een alltime low weight is van de laatste 2 / 3 jaar..:banana:

Jullie zijn overduidelijk erg happy samen!

En ja, schoonmaken telt als cardio..

En nee, ik zou mezelf daar niet voor belonen..

Sowieso! :heart:

Ennn inderdaad geen beloning voor mijzelf. Toen ik gisteravond rond 2300u zei dat ik echt super trek had in chips, voor het eerst sinds ik aan het cutten ben, kreeg ik als antwoord "Oh? Nou je mag een stuk komkommer?"

Dusssssssss.

Maar ik ben weer erg blij met mijn progress deze week, dus dat moeten we vasthouden.. :D

'Een stuk komkommer'. I see what punjab did there.

Hnnnnggggg Proud!! :heart:

-1,1 kg in een week, sterk!
Ga je nu toch cheatmeal skippen door de vernieuwde moed van de resultaten? :D

Foto's zien er ook super uit trouwens!!
Voor de pull up's gebruik ik een toestel met trapje... superhandig :roflol:

Ik lees beide contests ( pubjab en hillr ) en damn wat een dedication samen ..

Denk dat er op het einde van de contest 2 prijzen in jullie huis staan :D

Dat hangt er vanaf hoeveel mensen ze ronselen om op hun te stemmen :trollface:

Haha nee zonder gekheid, allebei goed bezig.

Heb niet alles gelezen maar gaan jullie echte professionele foto shoot doen?

It ain't over till the fat lady sings he :p Er kan nog veel gebeuren in de komende 7 weken! Maar we doen er natuurlijk alles aan om de beste versie van onszelf neer te zetten de komende tijd!

Bij ons werkt dat echt totaal niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik veeeel serieuzer ben als het om trainen/voeding gaat. Hij eet regelmatig alleen brood met pindakaas als lunch.. dan zeur ik dus wel ff dat hij eiwitten moet hebben:p

Bij ons werkt dat echt totaal niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik veeeel serieuzer ben als het om trainen/voeding gaat. Hij eet regelmatig alleen brood met pindakaas als lunch.. dan zeur ik dus wel ff dat hij eiwitten moet hebben:p

Ja dat is weleens lastig he :p

Zo heb ik een collega die eet als ontbijt; niks, dan om 10u ongeveer een jodenkoek of een gevulde koek of _insert_willekeurige_koek en dan tussen de middag haalt ie een broodje kroket en een broodje kaas. Vervolgens eet hij savonds pas weer.. Snap echt niet hoe mensen daarop kunnen leven :eek:

Terug
Naar boven