Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Contest Log (v)HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)
Ik zat gisteren met mijn vriend bij de la place, ik had al thuis geluncht dus ik dacht dat dat geen probleem zou zijn. Besteld hij die classic burger met cheddar en grof gesneden frites Vreselijk was dat, heb toch een paar patatjes meegepikt Dat doe ik dus maar niet nog een keer.. ik laat hem maar mooi eerst lunchen voor ik even kom buurten tijdens de middag pauze.
Makkelijk is het idd niet. Maar ik geef Pun (die dan aan het autorijden is) gauw een stukje, doos weer dicht, en als ie bijna z'n mond leeg heeft volgende stukje enz. tot het in no time op is Moet me inderdaad wel inhouden om niet een puntje er af te happen, maar ik wil zo graag wat slanker op vakantie, en bij mij is het al heel snel zo dat als ik me heel even niet aan mijn schema houdt door een hapje hier of daar, ik ook wel wat extra van wat anders kan nemen.
Zo zei Pun gisteren dat ik wel pastasalade mocht nemen ipv tonijn met sla vandaag, vanwege het fietsen. Dat heb ik afgeslagen, want als ik daar eenmaal mee begin kunnen carbs altijd wel.. Het moet bij mij vooral in mijn hoofd qua ritme e.d. goed op orde zijn dan kan ik best dedicated zijn. Zodra ik afwijk is de beer los
Ach, een keertje moet kunnen inderdaad! Blijft jammer dat ik daar in mijn hoofd zo slecht op reageer, wat dat betreft heb ik best wel een stoornis denk ik. Maar zolang dat niet mijn gezondheid in gevaar brengt en ik verder normaal ben kan ik daar wel mee leven..
wat dat betreft heb ik best wel een stoornis denk ik. Maar zolang dat niet mijn gezondheid in gevaar brengt en ik verder normaal ben kan ik daar wel mee leven..
Dat herken ik wel van eerder. 1 misstap en ik ging los. Om die reden calculeer ik nu wel wat extra's in.. niet veel, maar net genoeg om niet het gevoel te hebben dat ik anders eet dan anders.
Ik heb jaren terug nog paleo gevolgd dus dat was een enorme trigger voor eetbuien en schuldgevoelens Werkte wel goed om dun te worden (zeg maar gerust graatmager), maar is ook logisch als je maar zo beperkt kan eten.
Ik vind dat je karakter hebt door nee te zeggen tegen de pizza en pasta salade!
En de bbq, tja... Het is gewoon lastig als je iedereen lekkers ziet binnen werken zelf niets mag.
Zolang het maar een avondje om de paar weken is, moet dat kunnen toch.
Bovendien ben je binnenkort profwielrenster...
Oja, Slimpie is in Belgenland nergens te vinden
Dan maar online besteld, 9 flesjes in een keer (Is wel voornamelijk voor mijn vriend, ik drink meestal gewoon water).
Yes, eerste is de hoeveelheid sets, tweede aantal reps en derde de kilo's. Is een enkele katrol, denk ik? @Punjab
Het laatste setje heb ik altijd moeite met het gewicht, dan stap ik naar voren doe één rep en dan vlieg ik terug richting de cablestation omdat ik het gewicht niet kan houden.. super stom
Helaas hier alleen een enkele kabel, weet dat ik met triceps bij een dubbele katrol wel stuk meer gewicht kan pakken (heel soms sport ik bij de BF) dus ben benieuwd hoe zwaar ik dan de pull through zou kunnen doen.
Dat herken ik wel van eerder. 1 misstap en ik ging los. Om die reden calculeer ik nu wel wat extra's in.. niet veel, maar net genoeg om niet het gevoel te hebben dat ik anders eet dan anders.
Ik heb jaren terug nog paleo gevolgd dus dat was een enorme trigger voor eetbuien en schuldgevoelens Werkte wel goed om dun te worden (zeg maar gerust graatmager), maar is ook logisch als je maar zo beperkt kan eten.
Ik kan me gelukkig tegenwoordig (lees: de laatste weken lol) wel inhouden, ik ga niet meer los, maar ik denk er wel continu aan, en dat voelt zelfs al slecht haha! Bij mij valt er maar weinig extra's in te calculeren. Een boterham met beleg is al gauw 250kcal, dat is al bijna 1/3 van mijn eten per dag.
Blijft inderdaad wel key om regelmatig te eten en de honger / trek een beetje voor te zijn. Tegenwoordig neem ik gewoon - als ik echt heel erg trek heb - een blikje cherry cola.. dat is zo lekker en dan is m'n honger ook weg!
Ik vind dat je karakter hebt door nee te zeggen tegen de pizza en pasta salade!
En de bbq, tja... Het is gewoon lastig als je iedereen lekkers ziet binnen werken zelf niets mag.
Zolang het maar een avondje om de paar weken is, moet dat kunnen toch.
Bovendien ben je binnenkort profwielrenster...
Oja, Slimpie is in Belgenland nergens te vinden
Dan maar online besteld, 9 flesjes in een keer (Is wel voornamelijk voor mijn vriend, ik drink meestal gewoon water).
Thanks chick! Soms moet je inderdaad gewoon even genieten.. Toch voelt het alsof ik dan weer een 2 á 3 dagen achterstand heb, alsof ik er nu beter bij had kunnen staan. Maar de mensen die mij een beetje kennen weten wel dat ik op een gegeven moment in zo'n mood raak, dat ik vind dat het niet snel genoeg gaat, dat er weinig progressie is. Deze week heb ik zo'n week. Maar dat komt meer ook door de naderende vakantie. So much things to do, ik wil nog abs op vakantie, ik heb trek in pita gyros, maar ik wil geen achterstand op lopen in de contest, ohh en ik hoop dat ze lekkere toetjes hebben, zo'n zin in toetjes! Maar er is geen ruimte in mijn schema voor toetjes, goh, ik hoop dat ik er een beetje fatsoenlijk uit zie in bikini, mmmmm softijs.
Misschien maak ik daarom voor mijn gevoel weinig progressie.. kutcortisol
Helaas hier alleen een enkele kabel, weet dat ik met triceps bij een dubbele katrol wel stuk meer gewicht kan pakken (heel soms sport ik bij de BF) dus ben benieuwd hoe zwaar ik dan de pull through zou kunnen doen.
Je bent welkom om eens bij ons in de gym te trainen hoor Uiteindelijk maakt het gewicht niet uit, zolang je ze maar goed aanpakt. Tenslotte is alleen het cijfertje op het apparaat anders, terwijl de inspanning immers hetzelfde is.
Echt he.. ik heb nu al trek in pizza. Hoewel ik in mijn hoofd gemotiveerd ben om al het eten te laten staan zegt mijn maag de hele dag door: FEEEEEEEEEEEEEEEED ME b*ch, FEEEEEED ME!!! Best awkward op het werk als ik met mijn werkgever sta te praten en je op de achtergrond je buik hoort knorren en rommelen
Echt he.. ik heb nu al trek in pizza. Hoewel ik in mijn hoofd gemotiveerd ben om al het eten te laten staan zegt mijn maag de hele dag door: FEEEEEEEEEEEEEEEED ME b*ch, FEEEEEED ME!!! Best awkward op het werk als ik met mijn werkgever sta te praten en je op de achtergrond je buik hoort knorren en rommelen
Thanks chick! Soms moet je inderdaad gewoon even genieten.. Toch voelt het alsof ik dan weer een 2 á 3 dagen achterstand heb, alsof ik er nu beter bij had kunnen staan. Maar de mensen die mij een beetje kennen weten wel dat ik op een gegeven moment in zo'n mood raak, dat ik vind dat het niet snel genoeg gaat, dat er weinig progressie is. Deze week heb ik zo'n week. Maar dat komt meer ook door de naderende vakantie. So much things to do, ik wil nog abs op vakantie, ik heb trek in pita gyros, maar ik wil geen achterstand op lopen in de contest, ohh en ik hoop dat ze lekkere toetjes hebben, zo'n zin in toetjes! Maar er is geen ruimte in mijn schema voor toetjes, goh, ik hoop dat ik er een beetje fatsoenlijk uit zie in bikini, mmmmm softijs.
Misschien maak ik daarom voor mijn gevoel weinig progressie.. kutcortisol
Ook best herkenbaar, en typisch aan vrouwen denk ik.
Iedereen rondom je kan wel zeggen dat je bent afgevallen of er "scherper" bij staat, maar als je zelf in de spiegel kijkt zie je nog steeds gewoon datzelfde hoopje vlees als een maand/jaar terug
Misschien een balans zoeken op vakantie, een dag wel iets zoets/vettigers en dan een/twee dagen niet...
Aan de andere kant, het is vakantie en dan moét je genieten van lokale producten