XXL Nutrition

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Ennn inderdaad geen beloning voor mijzelf. Toen ik gisteravond rond 2300u zei dat ik echt super trek had in chips, voor het eerst sinds ik aan het cutten ben, kreeg ik als antwoord "Oh? Nou je mag een stuk komkommer?"
Heerlijk dit :roflol:

Datum: 9/6
Gewicht: 55,6 (-1,1 :haar:)
Taille: 65 (-0,5)
Bicep: 30 (-0.5)
Buik: 72 (-1,5)
Bovenbeen: 56 (-1)
Billen: 91 (-1)
heel netjes!! Zeker ook dat je er nu al beter bij staat als vorig jaar!:thumbs:

Ja dat is weleens lastig he :p

Zo heb ik een collega die eet als ontbijt; niks, dan om 10u ongeveer een jodenkoek of een gevulde koek of _insert_willekeurige_koek en dan tussen de middag haalt ie een broodje kroket en een broodje kaas. Vervolgens eet hij savonds pas weer.. Snap echt niet hoe mensen daarop kunnen leven :eek:
Daar kan ik dus ook niet bij. Ik denk dat iedereen wel een paar van dat soort collega's heeft

Een zak chips voor je gaat slapen.....:finger:
Lijkt me ook een aanslag op je maag........
Beter wat groenten nemen dan...:wiet:

Dames die pull ups kunnen, altijd +1.

De helft van de mannen in de gym kan dat niet eens, althans, bij de F4F of Basic Fit denk ik dat de helft niet eens 1 goeie pull-up kan.

hier in de basic Fit word er bizar veel gedipt,alle variaties van optrekken gedaan en zelfs benen worden hier heel veel getraind ,true story

• Topic Starter Topic Starter
'Een stuk komkommer'. I see what punjab did there.

:eyebrow:

:kiss: :heart:

-1,1 kg in een week, sterk!
Ga je nu toch cheatmeal skippen door de vernieuwde moed van de resultaten? :D

Foto's zien er ook super uit trouwens!!
Voor de pull up's gebruik ik een toestel met trapje... superhandig :roflol:

Ja, ik wist niet wat ik zag! Als ik mijn chest niet had laten doen zou ik nu op 54kg staan.. kan me niet herinneren dat ik ooit zo licht ben geweest.. Ben ik echt heel blij mee.

Gister had ik een zware dag, was echt enorm vermoeid (vrijdagavond zo'n 3 uur huishouden gedaan en zaterdagochtend ook nog 3 uren... vakantie komt er aan dus dan wil ik altijd alles supernetjes hebben), daarna was ik echt volledig leeg en kapot. Chagrijnig, nergens zin in en ik voelde me echt verschrikkelijk. Stiekem zelfs even een heel klein traantje gelaten uit zelfmedelijden :roflol:

Dus als voeding gisteren 2 witte bolletjes met kaas gehad, 50gr paprikachips :eyebrow: 3 plakjes kipfilet en als avondeten haricot verts, kipkebab en 150gr krieltjes. Goed voor 1400 kcal, erg netjes vind ik zelf.

Pas na de avondmeal begon ik me wat minder belabberd te voelen.

Ik lees beide contests ( pubjab en hillr ) en damn wat een dedication samen ..

Denk dat er op het einde van de contest 2 prijzen in jullie huis staan :D

Dankjewel! We hebben nog heel wat weken te gaan en de concurrentie is niet mis. Ben heel benieuwd naar alle eindfysieken, maar vooral naar die van mezelf :P heb nog nooit eerder zo droog gestaan en toch nog best een lange weg te gaan wil ik competitiewaardig zijn..

Dat hangt er vanaf hoeveel mensen ze ronselen om op hun te stemmen :trollface:

Haha nee zonder gekheid, allebei goed bezig.

Heb niet alles gelezen maar gaan jullie echte professionele foto shoot doen?

:windup:

Thanks Pillz. Hebben we het eigenlijk niet over gehad, we hebben zelf een goede camera, dus grote kans dat we gewoon elkaars foto's maken!

Wat aardig!

It ain't over till the fat lady sings he :p Er kan nog veel gebeuren in de komende 7 weken! Maar we doen er natuurlijk alles aan om de beste versie van onszelf neer te zetten de komende tijd!

We have to! :heart:

Bij ons werkt dat echt totaal niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik veeeel serieuzer ben als het om trainen/voeding gaat. Hij eet regelmatig alleen brood met pindakaas als lunch.. dan zeur ik dus wel ff dat hij eiwitten moet hebben:p

Dat is wel jammer, maar niet iedereen heeft dezelfde prio's, je moet gewoon doen wat werkt.. en uiteindelijk draait het ook niet allemaal om trainen/voeding e.d.

Ja dat is weleens lastig he :p

Zo heb ik een collega die eet als ontbijt; niks, dan om 10u ongeveer een jodenkoek of een gevulde koek of _insert_willekeurige_koek en dan tussen de middag haalt ie een broodje kroket en een broodje kaas. Vervolgens eet hij savonds pas weer.. Snap echt niet hoe mensen daarop kunnen leven :eek:

Pfff,, ik wil dat ooooook!

Heerlijk dit :roflol:

heel netjes!! Zeker ook dat je er nu al beter bij staat als vorig jaar!:thumbs:

Thanks Marv!

Daar kan ik dus ook niet bij. Ik denk dat iedereen wel een paar van dat soort collega's heeft

Ik niet.. maar ik heb dan ook geen collega's. Mijn werkgever trakteert niet eens als ie jarig is :roflol: Als ik hem feliciteer dan zegtie "oohhjaa, dankje.. de taart komt nog hoor! In de 4 jaar dat ik voor hem werk nog nooit wat gezien, dus nu feliciteer ik 'm gewoon niet weer. :roflol:

Een zak chips voor je gaat slapen.....:finger:
Lijkt me ook een aanslag op je maag........
Beter wat groenten nemen dan...:wiet:

Geen zak!! Gewoon een beetje :eyebrow:

Zoveel honger had ik nou ook weer niet, dat ik dan maar groente neem :roflol:

Dames die pull ups kunnen, altijd +1.

Thanks! Heeft heel wat voeten in de aarde gehad, maar ik krijg het een beetje onder de knie nu!

De helft van de mannen in de gym kan dat niet eens, althans, bij de F4F of Basic Fit denk ik dat de helft niet eens 1 goeie pull-up kan.

Bij ons wordt, ook door de dames, redelijk veel gepulluped! Dus ik dacht, dat moet ik ook :emo:

hier in de basic Fit word er bizar veel gedipt,alle variaties van optrekken gedaan en zelfs benen worden hier heel veel getraind ,true story

Bij ons ook inderdaad, toen we nog in Ede e.o. trainden zagen we dat nooit. In de gym in Nijmegen is iedereen eigenlijk best wel fanatiek. Natuurlijk zitten er ook kantjesafloopmensen, maar die zijn er maar weinig!

Vanochtend voelde ik me een stuk beter door de carbs, en met het oog op de BBQ moest ik van Pun cardio doen vandaag..

Dusja:

Screenshot_20180610-085745.png

Dat zit er maar weer op! Nu de uren aftellen tot stokbrood met satésaus hnnnnggg! Fijne zondag allemaal!

Geniet ervan:)

Goede pull-ups en mooie progressie gemaakt weer hoor! :thumbup:

Wel LOL'd @ stukje apenkooien naar de pull-up stang. :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Mooie pull ups idd...hard werken....
(je kan evt nog bands suported doen om je setje vol te maken)
Wel belangrijk om je bovenrug/schouders goed aan te pakken....preventief ;)

• Like
  • Like
Haha zie je filmpje nu pas!! Heel nice die pull-ups :cool: en super schattig dat klimmen :D
Jij gaat echt lekker!!:flexgrin:

• Like
Glute pullthrough
1x10x45
1x10x49
1x10x54
1x10x59

Neem aan dat de laatste in kilo's zijn? Is dit met een dubbele of enkele katrol?

Ik schiet soms met het uitstappen maar voren om de pull through op spanning te krijgen terug naar achteren aangezien ik niet grootste ben... moet er soms zelf ook wel om lachen dus zal er voor de omgeving ook wel grappig uit moeten zien

Thanks! Zeker gedaan!

Welkom, dankjewel!

Goede pull-ups en mooie progressie gemaakt weer hoor! :thumbup:

Wel LOL'd @ stukje apenkooien naar de pull-up stang. :roflol:

Haha.. leuk he.. Eerst voelde het awkward, eerst heel gedoe om er te komen, en dan 1 negatieve rep ofzo :roflol:
Nu het een paar keer lukt kan het me niet meer zo veel schelen haha!

Mooie pull ups idd...hard werken....
(je kan evt nog bands suported doen om je setje vol te maken)
Wel belangrijk om je bovenrug/schouders goed aan te pakken....preventief ;)

Dankjewel! Pun is mijn supportband, maar omdat hij het moest filmen kon hij niet helpen haha!

Nog even en ik hoop gewoon 3 setjes van 5 reps te kunnen doen.

Wat bedoel je met bovenrug / schouders preventief goed aan te pakken, waarom?

Heerlijk dit!

Lekker kunnen genieten?

Ja op zich wel!

Ik had in de ochtend natuurlijk al gewandeld dus was een beetje gaar en hongerig. Toen om 13.00u één boterham met kaas, we zouden om 1600u bbq'n, dus is te overzien.. Maar visite kwam pas om 17.30 :treuren:

BBQ
+- 10 stukjes stokbrood met kruidenboter
1 hamburger
1 halve ribeye
1 halve kalfsbiefstuk oid.

Dit is op zich niet heel gek. Beetje jammer van het volgende:

3 malibu met ijs :eyebrow:
3 wijntjes :eyebrow:

:roflol:

Dus de volgende dag voelde ik me super gaar, hield veel vocht vast en was weer net zo vet als voor de contest. Voortaan kunnen dit soort dingen me gestolen worden.. Sure het was lekker, maar het vieze gevoel de dag er na en de "alles is verpest, dus ik kan nu ook wel gewoon weer vreten" gedachten waren het dit keer niet waard.

Voortaan wil ik gewoon weer snoep, chips en lekker een stuk taart ofzo :P

Haha zie je filmpje nu pas!! Heel nice die pull-ups :cool: en super schattig dat klimmen :D
Jij gaat echt lekker!!:flexgrin:

Haha, thanks meis :D

Glute pullthrough
1x10x45
1x10x49
1x10x54
1x10x59

Neem aan dat de laatste in kilo's zijn? Is dit met een dubbele of enkele katrol?

Ik schiet soms met het uitstappen maar voren om de pull through op spanning te krijgen terug naar achteren aangezien ik niet grootste ben... moet er soms zelf ook wel om lachen dus zal er voor de omgeving ook wel grappig uit moeten zien

Yes, eerste is de hoeveelheid sets, tweede aantal reps en derde de kilo's. Is een enkele katrol, denk ik? @Punjab

Het laatste setje heb ik altijd moeite met het gewicht, dan stap ik naar voren doe één rep en dan vlieg ik terug richting de cablestation :roflol: omdat ik het gewicht niet kan houden.. super stom :roflol:

Dus ik ken je troubles haha!

TRAINING MAANDAG
Weinig zin, kleine kater, maar ik had al in de gaten dat @Punjab helemaaaaaaaaaal geen zin had, en met het oog op mijn fattybbq gisteren moesten we wel echt naar de gym, dus netjes mijn mond gehouden en Pun naar de gym gesleept. Komt dat ook nog eens voor :roflol:

RDL
4x8x30

Glute pullthrough
1x10x49
1x8x54
1x8x59
1x8x64
1x8x69

Dat die dingen maar eens gaan groeien, nu ik vet kwijt raak blijft er niet veel over :roflol:

Legextensions
1x8x25
1x8x32
1x8x39
1x8x45
1x8x52

Enige oefening voor quads vandaag omdat ik morgen (vandaag dus) "moet" fietsen..

Glute pushdown in pullupmachine
1x8x25
1x8x32
2x8x39

Adductor SS Abductor (staand)
1x10x25 / 1x10x32
2x8x20,3 (andere was te zwaar, deed pijn) / 2x10x39

Hyper extensions SS Decline crunches
4x10 / 3x8

Dat was de training alweer. Gelukkig nadien met een voldaan gevoel naar de Domino's, want de baas had natuurlijk honger na zijn zware legtrain...

Voor mij stond er superlekker haricot verts en 200gr tartaar op het menu :eyebrow: Ben ik gezegend of niet! Die smerige pizza's van de domino's wil toch niemand!

CARDIO
En uiteraard, weer tijd voor cardio :cheer:

Maar, leuk om te zien, 0,2km per uur sneller dan de snelste keer, progress! Wie weet krijg ik ooit nog conditie ook :hedbang:

Screenshot_20180612-063727.png

Hoppa! Nog even en ik ga je inschrijven voor de Giro d'Italia :D

Goed bezig lekkerding :heart: en die drankjes waren meer dan verdiend hoor, het was ook gewoon supergezellig, daar hoort drank bij :dunno:

@Katrol, dat is een dubbele in de cablestation.

Heb je dan niet de neiging om wat te proeven?

Ik zat gisteren met mijn vriend bij de la place, ik had al thuis geluncht dus ik dacht dat dat geen probleem zou zijn. Besteld hij die classic burger met cheddar en grof gesneden frites:eek!: Vreselijk was dat, heb toch een paar patatjes meegepikt:scratch: Dat doe ik dus maar niet nog een keer.. ik laat hem maar mooi eerst lunchen voor ik even kom buurten tijdens de middag pauze.

Heb je dan niet de neiging om wat te proeven?

Ik zat gisteren met mijn vriend bij de la place, ik had al thuis geluncht dus ik dacht dat dat geen probleem zou zijn. Besteld hij die classic burger met cheddar en grof gesneden frites:eek!: Vreselijk was dat, heb toch een paar patatjes meegepikt:scratch: Dat doe ik dus maar niet nog een keer.. ik laat hem maar mooi eerst lunchen voor ik even kom buurten tijdens de middag pauze.

:roflol: De cutleef :D

Maar euhm, nee afblijven van mijn gains :finger:

Terug
Naar boven