'Een stuk komkommer'. I see what punjab did there.
Hnnnnggggg Proud!!
-1,1 kg in een week, sterk!
Ga je nu toch cheatmeal skippen door de vernieuwde moed van de resultaten?
Foto's zien er ook super uit trouwens!!
Voor de pull up's gebruik ik een toestel met trapje... superhandig
Ja, ik wist niet wat ik zag! Als ik mijn chest niet had laten doen zou ik nu op 54kg staan.. kan me niet herinneren dat ik ooit zo licht ben geweest.. Ben ik echt heel blij mee.
Gister had ik een zware dag, was echt enorm vermoeid (vrijdagavond zo'n 3 uur huishouden gedaan en zaterdagochtend ook nog 3 uren... vakantie komt er aan dus dan wil ik altijd alles supernetjes hebben), daarna was ik echt volledig leeg en kapot. Chagrijnig, nergens zin in en ik voelde me echt verschrikkelijk. Stiekem zelfs even een heel klein traantje gelaten uit zelfmedelijden
Dus als voeding gisteren 2 witte bolletjes met kaas gehad, 50gr paprikachips

3 plakjes kipfilet en als avondeten haricot verts, kipkebab en 150gr krieltjes. Goed voor 1400 kcal, erg netjes vind ik zelf.
Pas na de avondmeal begon ik me wat minder belabberd te voelen.
Ik lees beide contests ( pubjab en hillr ) en damn wat een dedication samen ..
Denk dat er op het einde van de contest 2 prijzen in jullie huis staan
Dankjewel! We hebben nog heel wat weken te gaan en de concurrentie is niet mis. Ben heel benieuwd naar alle eindfysieken, maar vooral naar die van mezelf

heb nog nooit eerder zo droog gestaan en toch nog best een lange weg te gaan wil ik competitiewaardig zijn..
Dat hangt er vanaf hoeveel mensen ze ronselen om op hun te stemmen
Haha nee zonder gekheid, allebei goed bezig.
Heb niet alles gelezen maar gaan jullie echte professionele foto shoot doen?
Thanks Pillz. Hebben we het eigenlijk niet over gehad, we hebben zelf een goede camera, dus grote kans dat we gewoon elkaars foto's maken!
Dat gevoel heb ik ook
Wat aardig!
It ain't over till the fat lady sings he

Er kan nog veel gebeuren in de komende 7 weken! Maar we doen er natuurlijk alles aan om de beste versie van onszelf neer te zetten de komende tijd!
We have to!
Bij ons werkt dat echt totaal niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik veeeel serieuzer ben als het om trainen/voeding gaat. Hij eet regelmatig alleen brood met pindakaas als lunch.. dan zeur ik dus wel ff dat hij eiwitten moet hebben
Dat is wel jammer, maar niet iedereen heeft dezelfde prio's, je moet gewoon doen wat werkt.. en uiteindelijk draait het ook niet allemaal om trainen/voeding e.d.
Ja dat is weleens lastig he
Zo heb ik een collega die eet als ontbijt; niks, dan om 10u ongeveer een jodenkoek of een gevulde koek of _insert_willekeurige_koek en dan tussen de middag haalt ie een broodje kroket en een broodje kaas. Vervolgens eet hij savonds pas weer.. Snap echt niet hoe mensen daarop kunnen leven
Pfff,, ik wil dat ooooook!
Heerlijk dit
heel netjes!! Zeker ook dat je er nu al beter bij staat als vorig jaar!
Thanks Marv!
Daar kan ik dus ook niet bij. Ik denk dat iedereen wel een paar van dat soort collega's heeft
Ik niet.. maar ik heb dan ook geen collega's. Mijn werkgever trakteert niet eens als ie jarig is

Als ik hem feliciteer dan zegtie "oohhjaa, dankje.. de taart komt nog hoor! In de 4 jaar dat ik voor hem werk nog nooit wat gezien, dus nu feliciteer ik 'm gewoon niet weer.
Een zak chips voor je gaat slapen.....

Lijkt me ook een aanslag op je maag........
Beter wat groenten nemen dan...
Geen zak!! Gewoon een beetje
Zoveel honger had ik nou ook weer niet, dat ik dan maar groente neem
Dames die pull ups kunnen, altijd +1.
Thanks! Heeft heel wat voeten in de aarde gehad, maar ik krijg het een beetje onder de knie nu!
De helft van de mannen in de gym kan dat niet eens, althans, bij de F4F of Basic Fit denk ik dat de helft niet eens 1 goeie pull-up kan.
Bij ons wordt, ook door de dames, redelijk veel gepulluped! Dus ik dacht, dat moet ik ook
hier in de basic Fit word er bizar veel gedipt,alle variaties van optrekken gedaan en zelfs benen worden hier heel veel getraind ,true story
Bij ons ook inderdaad, toen we nog in Ede e.o. trainden zagen we dat nooit. In de gym in Nijmegen is iedereen eigenlijk best wel fanatiek. Natuurlijk zitten er ook kantjesafloopmensen, maar die zijn er maar weinig!