Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Misschien een balans zoeken op vakantie, een dag wel iets zoets/vettigers en dan een/twee dagen niet...
Aan de andere kant, het is vakantie en dan moét je genieten van lokale producten :D
Heb ik ook gedaan..geeft wel een beter gevoel dan volledig all you can eat & drink gaan:thumbs:

• Like
Waarderingen: Bubs
Zelfde fenomeen hier, haha.
Dan maar wat luider praten in een poging om het gerommel te maskeren :laugh:

Ook best herkenbaar, en typisch aan vrouwen denk ik.
Iedereen rondom je kan wel zeggen dat je bent afgevallen of er "scherper" bij staat, maar als je zelf in de spiegel kijkt zie je nog steeds gewoon datzelfde hoopje vlees als een maand/jaar terug:treuren:
Misschien een balans zoeken op vakantie, een dag wel iets zoets/vettigers en dan een/twee dagen niet...
Aan de andere kant, het is vakantie en dan moét je genieten van lokale producten :D
Ook herkenbaar voor mij, ook al ben ik geen vrouw.

In het verleden heb ik ook eetbuien en compensatiegedrag gehad, daar ben ik nu wel overheen. Zolang ik maar in mijn ritme en in 'balans' blijf, voel ik mij prima. Het liefst cheat ik niet, dan ga ik mij ook nergens schuldig over voelen en hoef ik ook niets te compenseren. Tegenwoordig kan ik hier wel beter mee omgaan. Het is een beetje een stoornis. Bij mijn zus is het echt verkeerd gegaan en zij heeft jaren anorexia gehad. Gaat nu gelukkig weer beter. Mentaal kun je jezelf helemaal gek maken, met een stijging van je cortisol tot gevolg en alle gevolgen van dien.

Dat 'maag horen knorren' is ook zo herkenbaar. 's Ochtends hebben we werkoverleg en staan we in een kring (oke, dit klinkt heel dom) en tijdens de cut sta ik dan echt al een zombie op mijn benen en ben blij als ik weer kan zitten achter m'n bureau.

Ow, en sorry dat ik dit topic misbruik om ook mijn sores te delen. Maarja, gedeelde smart is halve smart toch? :)

Dat 'maag horen knorren' is ook zo herkenbaar. 's Ochtends hebben we werkoverleg en staan we in een kring (oke, dit klinkt heel dom) en tijdens de cut sta ik dan echt al een zombie op mijn benen en ben blij als ik weer kan zitten achter m'n bureau.

Doen wij ook hoor, "stand-up" in fancy shmancy termen :D

• Like
Waarderingen: BB_
Met jou kcal budget zou ik ook niet veel extra's incalculeren:) Bij mij gaat dat meestal richting het einde vd cut er steeds meer uit om toch zoveel mogelijk "vullend" voedsel te blijven eten wat de extra's vaak niet zijn:p Cola zero is voor mij een redmiddel in tijden van hongersnood:p

Ik heb gelukkig geen schuldgevoelens als ik bijv ijs eet, maar wel als ik over mijn kcal budget heen zit.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Hahaha zo herkenbaar die maag... :roflol:

Sta je daar in een ruimte waar het stil is met iemand anders, en dan plots BRRRrrrrrRRRrrrrrRRRR

En dan DE vraag, heb je honger? :angstig:

Haha.. echt he.. die vraag. You got to be fucking kidding me!!!

En dan met je vriendelijkste stem; "Nee KUT, we zien er voor de gein zo vertyft uit en lopen te knorren als een vat varkens...:scold:"

:roflol:

Je hebt de smaak goed te pakken!!

Yess! Bijna vakantie, kan niet wachten hoor!

Zelfde fenomeen hier, haha.
Dan maar wat luider praten in een poging om het gerommel te maskeren :laugh:

Ook best herkenbaar, en typisch aan vrouwen denk ik.
Iedereen rondom je kan wel zeggen dat je bent afgevallen of er "scherper" bij staat, maar als je zelf in de spiegel kijkt zie je nog steeds gewoon datzelfde hoopje vlees als een maand/jaar terug:treuren:

Je slaat de spijker op zijn kop. Je ziet aan jezelf toch altijd dingen die anders moeten. Maar vanochtend keek ik in de spiegel en toen zag ik (best moeilijk, bijna verrekte rug :roflol: dat mijn billen toch wel wat ronder worden nu er daar ook vet weggaat. Dat heb ik nog nooit gehad. Ik heb altijd van die zwembanden op mijn heupen gehad, gevolgd door een platte kont. Dus een klein vreugdedansje gedaan :P

Jaa, ik ga sowieso niet full r*tard op vakantie. Ik wil vooral gewoon low carb dagen houden. Ik wil niet kwijt wat ik nu voor elkaar heb gekregen. En genieten op vakantie gaat niet om eten. Dat moet ik echt nog eens kwijt zien te raken "gezelligheid is eten". Onzin...

Heb ik ook gedaan..geeft wel een beter gevoel dan volledig all you can eat & drink gaan:thumbs:

Ik vind het echt heel knap hoe jij het hebt gedaan dit jaar! Vergeleken met vorige jaren heb je een veel betere balans gehad, ondanks dat je wel echt genoten hebt volgens mij!

Ook herkenbaar voor mij, ook al ben ik geen vrouw.

In het verleden heb ik ook eetbuien en compensatiegedrag gehad, daar ben ik nu wel overheen. Zolang ik maar in mijn ritme en in 'balans' blijf, voel ik mij prima. Het liefst cheat ik niet, dan ga ik mij ook nergens schuldig over voelen en hoef ik ook niets te compenseren. Tegenwoordig kan ik hier wel beter mee omgaan. Het is een beetje een stoornis. Bij mijn zus is het echt verkeerd gegaan en zij heeft jaren anorexia gehad. Gaat nu gelukkig weer beter. Mentaal kun je jezelf helemaal gek maken, met een stijging van je cortisol tot gevolg en alle gevolgen van dien.

Ow, en sorry dat ik dit topic misbruik om ook mijn sores te delen. Maarja, gedeelde smart is halve smart toch? :)

De eetbuien heb ik gelukkig ook al een tijd niet meer, maar de gedachte er aan nog wel. Ritme is zo belangrijk daarvoor. Fijn wel dat het beter met je zus gaat, het lijkt me echt verschrikkelijk.

Verder allemaal heel relatable! En in dit log mag alles, ik vind het juist leuk om ook wat te lezen over anderen!

Haha :D Blij dat ik hier alleen zit, met alleen een werkgever. Dan hebben we dat soort dingen niet :roflol:

Met jou kcal budget zou ik ook niet veel extra's incalculeren:) Bij mij gaat dat meestal richting het einde vd cut er steeds meer uit om toch zoveel mogelijk "vullend" voedsel te blijven eten wat de extra's vaak niet zijn:p Cola zero is voor mij een redmiddel in tijden van hongersnood:p

Ik heb gelukkig geen schuldgevoelens als ik bijv ijs eet, maar wel als ik over mijn kcal budget heen zit.

Ik hoorde gisteren van @Punjab dat een marsijsje maar 140kcal is :eyebrow: Die kan wel in plaats van mijn smartbar een keer haha!

Ik zou jouw onderhoud wel willen hebben, maar then again zou ik ook graag jouw lijf willen hebben :roflol: Nouja, maar doorbikkelen en wie weet begint het ooit ergens op te lijken.

Bij mij is ijs eten gelijk al over mijn kcalbudget :roflol: Ik heb wat dat betreft als ik wat lekkers eet altijd reden voor schuldgevoel :P Maar ik kan er tegenwoordig (nu even niet.. maar dat komt door het zware cutten haha) wel beter mee omgaan onder het mom van "morgen weer een dag".

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING WOENSDAG

Pullups

1x4 + 1x assisted

Ik merk dat mijn handen het een beetje moeilijk hebben met alle belasting. Vakantie komt er aan dus afgelopen weekend zo'n 6/7 uren aan huishouden besteed en ik masseer @Punjab :heart: dagelijks en daar komt best wat kracht bij kijken. Dus pullups verder gelaten voor wat het is. Vorige keer kon ik 5 reps halen, en nu niet, dus vond het wel prima.

Plateloaded Lat pulldown
1x8x60
1x8x80
1x8x80

DB rows
1x8x12
2x8x14 PR

Niet zozeer omdat ik het eerder niet kon maar omdat ik altijd nog van het licht trainen ben, dit ging me best makkelijk af, alleen de db's vasthouden wordt op een gegeven moment zwaar.

Sideraises
1x8x7
1x8x8
1x8x9

Seated cablerows
2x8x25
2x8x32

Cable flyes SS Overhead cablecurl
3x8x18 / 3x8x18

Facepulls
4x10x23

DB Kickback SS Frontraises
3x10x6 / 3x8x6

Upright row
2x10x10
2x8x15

Toen zat het er weer op. Lekkere training wel, alleen weinig kracht en energie.

Vanochtend weer op de fiets naar het werk. Snelste ochtendcardio ooit :cheer: Viel me mee aangezien het echt de zwaarste cardio ooit was. Heb vanochtend meerdere keren overwogen om gewoon met de trein te gaan in plaats van op de fiets, maar ik heb mezelf maar voorgehouden dat dit dan juist de dingen zijn die het verschil maken..

Screenshot_20180614-064538.png

's Ochtends hebben we werkoverleg en staan we in een kring (oke, dit klinkt heel dom) en tijdens de cut sta ik dan echt al een zombie op mijn benen en ben blij als ik weer kan zitten achter m'n bureau.

Same here...Ik doe altijd een "Dagstart" of inderdaad fancy genoemd "Standup" met mijn team en sta dan, als coördinator, met een knorrende maag en half strak van de Yohimbine met 3 dubbele espresso's, met dat zooitje te bespreken wat we gaan doen die dag :roflol:

Ik merk dat mijn handen het een beetje moeilijk hebben met alle belasting. Vakantie komt er aan dus afgelopen weekend zo'n 6/7 uren aan huishouden besteed en ik masseer @Punjab :heart: dagelijks en daar komt best wat kracht bij kijken.
Wat een topvrouw!

Ik vind het echt heel knap hoe jij het hebt gedaan dit jaar! Vergeleken met vorige jaren heb je een veel betere balans gehad, ondanks dat je wel echt genoten hebt volgens mij!
Dat zowieso:zuip:

Lucky you!!
ik moet altijd zowat smeken om uberhaupt een massage te krijgen en dan na 5 min is het, mijn handen doen pijn moet stoppen:sad:
Herkenbaar..ik mag daarna gelijk mijn vriendin masseren, omdat ze na mij te masseren overal last heeft:roflol:

Terug
Naar boven