Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend benen gedaan, valt zwaar ondanks de airco, maar we hebben het er weer op zitten!

En na ontbijt waren er zelfs nog beetje abz. Day6 en still going strong :eyebrow:

Nu lekker bij het zwembad hangen :cheer:

Morgen komt de dokter naar het resort voor pun, bring the drugssss :roflol: Hoop dat die shit snel begint te werken.

Vanochtend alleen ontbeten omdat Pun niet naar het restaurant kon lopen, heb hem eten bij het zwembad gebracht. Ondanks dat er geen toezicht op mij was toch best netjes ontbeten, al zeg ik het zelf :p

48CB3BCF-65EE-4AFB-9151-0BA3B519D443.jpeg

Nog steeds top bezig Hill! En lief dat je zo voor Pun zorgt :)

Goed bezig meis, je ziet er goed uit en ook heel keurig dat ontbijtje .. Heel veel sterkte punjab

Trots op jou! Je flikt het maar even mooi. Al het lekkers voor het grijpen maar je weet je te beheersen. Ik maak een buiging voor je. Je ziet er top uit mop!!

Beterschap voor je mannetje!

Dankjewel allemaal! Internet hier is nie zo best, dus kan niet altijd alles citeren/posten, sorry :kiss:

Nog steeds top bezig Hill! En lief dat je zo voor Pun zorgt :)

Dankjewel! Hij is de man van mijn dromen dus doe het met liefde, het is zo oneerlijk dat hij na 2 jaar weer in deze situatie moet zitten!

Goed bezig meis, je ziet er goed uit en ook heel keurig dat ontbijtje .. Heel veel sterkte punjab

Lief! Thanks! Er zit jammer genoeg weinig verbetering in qua pijn. Wat dat betreft kan ik niet wachten om weer thuis te zijn. Hier is het toch allemaal wat behelpen..

Trots op jou! Je flikt het maar even mooi. Al het lekkers voor het grijpen maar je weet je te beheersen. Ik maak een buiging voor je. Je ziet er top uit mop!!

Beterschap voor je mannetje!

Doet me goed schat, dankje! Moet eerlijk bekennen dat het steeds moeilijker wordt. Een extra frietje hier, een toetje daar. Iets minder hard trainen want warm en nog meer van die smoesjes. Vandaag veel carbs gehad. Die drang om te eten vanuit emotie en troost staat altijd om de hoek te wachten. Gevolgd door de onzekerheid van dikke vocht en carbsbuik/benen.. :roflol:

Morgen maar weer even carbloos en wat cardio doen..

Dit was vanochtend, ze zijn er nog, maar met moeite :roflol:
23C6CB44-6064-4D7A-BA02-16B40F63A0BA.jpeg

Met pun gaat het nog steeds niet goed.. weinig verandering qua pijn, maar dat houdt mij in beweging, eten / drinken / medz halen, trappetje op, trappetje af.. je moet er de voordelen maar van in zien.

Wel heel trots op hoe hij zich houdt, hij maakt zich voornamelijk druk om mij en of ik wel blij ben terwijl hij vergaat van de pijn.. wel lief :heart:

Nog twee volle dagen fulltime tannen en dan weer naar huis en back on track! Heb nog 6 dagen vrij die ik zal gaan vullen met zware trainingen en veel cardio! Kijk er stiekem nu al naar uit :cheer:

Dankjulliewel allemaal voor jullie medeleven naar Pun toe, weet zeker dat dat hem (en mij ook!) goed doet! :kiss:

Hier alvast 300 karmapunten voor jullie ;)

Respect hoe goed jullie je er door weten te slaan en hoe positief jullie in het leven staan. Echt topsporters. Jullie relatie kan echt nooit meer stuk gaan, onmogelijk.
:bow2: oneindig karma.

Niet opgeven hoor. Je bent nu al zo ver!! Ik weet dat je het kan! Dikke knuf voor jou, en wens pun beterschap van mij. Vergeet ook niet wat tijd voor jezelf te nemen he ;)

Pff het zit niet mee. Probeer er toch nog van te genieten!

Looking good!

Jullie hebben iig genoeg te roken :roflol:

Respect hoe jullie het doen daar!

Maar als p niet kan lopen til jij hem toch ff? :p
Veel plezier nog daar!

Je ziet er nog steeds prima uit hoor, super bezig!
Echt klote van de rug van @Punjab, hopelijk is er snel beterschap!

:kiss: :heart:

Thanks allemaal!

Vanochtend geen carbs gegeten, willen morgen eigenlijk nog wat mooie strandfotos maken.. dus dan moet het maar even he :P

Zware beentrain gehad vanochtend, niet vergeleken met in NL natuurlijk, maar nu wel trillende beentjes.

DB squats +18kg
3x10

Romanian DB deadlift +18kg
4x10

Curtsy lunges
4x10 per been

Cable crunches
3x10x70 (lbs??)

Lunges op de trap
3x10x 18 traptredes

Rennend trap op en af
1x10

Wilde eigenlijk 2x10 rennend doen, maar ik ging bijna onderuit dus vond het wel goed.

Nu weer lekker zonnen, misschien zometeen nog aquagym maar heb weinig zin :roflol:

Wellicht vanmiddag wat baantjes trekken, Pun heeft om 1300u een uur massage geboekt, dus dan kan ik wel wat actiefs gaan doen.. als ik dan wel zin heb :roflol:

Respect hoor Hill! Je bent megagoed bezig!!

Keep it up!:cheer:

Semi abs in de middag :cheer:

We erg blij met mn benen, begint eindelijk wat vorm in te komen ipv dikke hompen vlees.

155718D5-0A47-4826-B68F-01EC0CB5A3F4.jpeg

Terug
Naar boven