MuscleMeat

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Semi abs in de middag :cheer:

We erg blij met mn benen, begint eindelijk wat vorm in te komen ipv dikke hompen vlees.

155718D5-0A47-4826-B68F-01EC0CB5A3F4.jpeg

Girlcrush <3

Je fysiek lijkt wel beter te zijn geworden nu tijdens je vakantie? Ziet er erg goed uit :)

• Topic Starter Topic Starter

:heart: :heart:

Zit al een mooie 'quad sweep' in!

Thanks! Mag niet klagen over de progressie. Heb ze sinds vorig jaar ook wel behoorlijk aangepakt!

:kiss: :heart:

:D we doen ook niks anders :roflol:

Je fysiek lijkt wel beter te zijn geworden nu tijdens je vakantie? Ziet er erg goed uit :)

Jaa ik ga lekker, maar dat mag ook wel met alles wat ik doe, dagelijks toch minimaal een halfuur training en of plus een half uur cardio. Ik loop ook heel wat af om pun in al zijn behoeften te voorzien :roflol: Doe ook nog steeds carbcycling, ene dag wel en andere dag geen carbs. Nu eet ik wel veel meer dan normaal, denk wel het dubbele, dus denk niet dat ik afgevallen ben in verpercentage, wellicht een beetje aangekomen, maar ik heb hier veel betere spiegels / lichtval dus dat scheelt ook een hoop. Daarbij komt nog de tan :roflol:

Dus hoop dat het thuis niet opeens gaat tegenvallen.. heb me de dag voor vakantie nog gemeten, en zal bij terugkomst het verschil laten weten, verwacht daarin wel wat te schrikken.. maar ach, ben zeker niet ontevreden tot nu toe!

Je hebt dan ook helemaal geen reden om ontevreden te zijn!
Prachtige fysiek! En indrukwekkend hoe je dit verbetert/op peil houdt op vakantie!!

Daarom niet minder van toepassing :p

Super goede shape meid!

wcw :heart:

Welcome home meis...mis je je zwemba(n)dje al? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt dan ook helemaal geen reden om ontevreden te zijn!
Prachtige fysiek! En indrukwekkend hoe je dit verbetert/op peil houdt op vakantie!!

Lief, doet me goed om te horen! Nu wel kapot :roflol:

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

:roflol: ellende!!

:heart: Ik ben zo trots op je, mijn sexy doorzetter!!

Je lijdt wel, maar echt mooier wordt je er niet op :p

:flipoff:

Thanks!!!! :cheer:

Knufffellllll :heart:

Welcome home meis...mis je je zwemba(n)dje al? ;)

Thanks!! Ik ben zo blij om thuis te zijn.. Wat een kutreis. Ik zat niet bij Pun en hij had het zo zwaar.. dat breekt mijn hart echt. Natuurlijk vertraging van een uur (wordt gemeld terwijl je net in vliegtuig zit zucht).

Niet alleen heeft hij continu pijn, hij is natuurlijk super van de kaart van de medicijnen, maar sinds paar dagen ook kotsmisselijk. Zal de dosis zijn, maar wel superkut, het helpt niet eens echt, en daarnaast ben je ook nog super misselijk. Ik heb zo met hem te doen!

Ik moest terugrijden naar huis, en klinkt misschien stom, maar ik heb echt een hekel aan autorijden, ik kan het wel, maar vind het doodeng. Eindeloze files en kutdrukte overal.

Maar het is gelukt, Pun veilig thuisgebracht en die ligt nu knockout op de bank. En ik heb lekker thuisbezorgd besteld.
E3D61D79-3942-4976-AF6E-95CB1672CC8F.jpeg

Morgen weer een nieuwe dag hoor. Hoofdpijn, moe en een klein beetje medelijden met mezelf door de zware dag.

Nu lekker knuffelen met alle katten. Waar 3 van de 4 katten meer cared dat ze eindelijk weer naar buiten kunnen ipv dat wij terug zijn

D4B59D63-E0BA-4500-B223-02E84EC3C6EB.jpeg
236E10E7-1C59-465A-8628-14A6A9BC02A8.jpeg

Welkom thuis! Klote dat jullie terug reis zo slecht was :(

Geniet van de rust thuis en beterschap voor je bikkel daar!

Terug
Naar boven