AndroidHealthClinic

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Mooie foto's Hill!

Prachtige foto's!
Gelukkig is het hier ook warm, dus kun je makkelijk acclimatiseren na die tropische temperaturen :D
Ik ben er zeker van dat je snel terug het ritme dieet/trainen zal vinden, en er superstrak zal bijstaan op het einde van de wedstrijd.
Ben benieuwd naar de eindfoto's!

• Topic Starter Topic Starter
DE SCHADE
Nou dames en heren :treuren:

18/6
Taille: 66cm
Bicep: 30,5cm
Buik: 69cm
Been: 56cm
Kuit: 37cm
Billen: 89cm
Gewicht: 55,3kg

30/6
Taille: 66cm +1cm
Bicep: 31cm +0,5cm
Buik: 71cm +2cm
Been: 57cm +1cm
Kuit: 37cm
Billen: 90cm +1cm
Gewicht: 57,6kg +2,3kg

Aardige fattygains dus. Om die reden vanochtend maar naar de apotheek 3km verderop gelopen voor @Punjab zijn medicijnen.
F851C2D7-57FE-4501-9A40-E7EC45DF26E4.png

Sinds gisteren behoorlijke zenuwpijn in mijn linkerglute.. ik hoop zo dat ik die shit niet weer te verduren krijg. Lopen heeft denk ik wel goed gedaan.

En tot slot een shapeupdate in onze waardeloze spiegel met lang zulk goed licht niet als op vakantie :roflol:

C80D2776-C43E-4962-9006-B280A0366C89.jpeg

Je ziet er nog steeds top uit hoor, komt helemaal goed binnen een paar weekjes!

Sowieso ook vocht, noworieessss. Still sharp

Niets mis mee in mijn ogen...Zeker voor een after-holiday fysiek!

ah joh...beetje vocht opslag en lichamelijke reactie op t vliegen, zal vast amper vet bij zitten! Prima fysiek nog en je bil is ietsje gegroeid en op die plek is t alleen maar goed , ook voor de man hehe...

• Like
Waarderingen: Vonk
Inmiddels maar wat vakantiefoto's uitgezocht........ Foto's zullen komende weken wat minder worden aangezien ik mijn fysiek voor einde contest nog niet wil prijsgeven.. Het moet ook niet saai worden om mijn fysiek te zien natuurlijk :roflol:

IMG_4716.jpg
IMG_3884.jpg

beetje fotoshoppen.

hill.jpg

Supertof :D

Wel in een universum met twee zonnen dan? :p

Niet zo janken. :cool: Zit echt meer in je hoofd dan op je lijf.
En tot slot een shapeupdate in onze waardeloze spiegel met lang zulk goed licht niet als op vakantie
Je kan echt tevreden zijn met je prestaties hoor. Misschien ben je iets te streng, dat is een sterk punt natuurlijk dat motiveert maar af en toe mag het ietsie minder.
Dominee Derksen gaat morgen een dienst geven, komt allen!

giphy.gif

• Topic Starter Topic Starter
Je ziet er nog steeds top uit hoor, komt helemaal goed binnen een paar weekjes!

Thanks! Ik hoop het. Is ook deels stressen om Pun. Het gaat zo slecht, dan kan ik niet goed focussen op mijzelf, heb me goed aan mijn kcal gehouden maar niet aan mijn vaste schema, dan voelt alles al gauw slecht e.d.

Is ook een beetje mijn manier van afreageren. Zojuist paar uurtjes huishouden gedaan en voel me nu een stuk beter /therapie :roflol:

Sowieso ook vocht, noworieessss. Still sharp

Thanks! Hoop het!

Niets mis mee in mijn ogen...Zeker voor een after-holiday fysiek!

Merci! Laatste weken nog even knallen hopelijk! Misschien dat ik dan echt echt abs heb..

My thoughts exactly :heart:

I would sooo tap that ass...

If I could right now :roflol: :treuren: :o

:heart: INNNNN

Gewoon op je rug liggen en haar de cardio laten doen

:roflol:

Lijkt me ook niet bevorderlijk voor zn hernia. Daarnaast, wisten jullie dat ze Tramadol ook voorschrijven aan mensen die vroegtijdig klaarkomen?

Op Puns dosis betekent dat endlessssssss work. :treuren:

:roflol:

ah joh...beetje vocht opslag en lichamelijke reactie op t vliegen, zal vast amper vet bij zitten! Prima fysiek nog en je bil is ietsje gegroeid en op die plek is t alleen maar goed , ook voor de man hehe...

Hoop het! Ben idd blij met mn bilgains! Daar waar ik vroeger een platte dikzakkont had begint er tegenwoordig eindelijk wat ronde vorm in te komen!

Very nice :D

Supertof :D

Wel in een universum met twee zonnen dan? :p

:P

Ik ben het zonnetje in huis :cheer:

Niet zo janken. :cool: Zit echt meer in je hoofd dan op je lijf.

Je kan echt tevreden zijn met je prestaties hoor. Misschien ben je iets te streng, dat is een sterk punt natuurlijk dat motiveert maar af en toe mag het ietsie minder.
Dominee Derksen gaat morgen een dienst geven, komt allen!

giphy.gif

Oke meneer Derksen, ik zal het in mijn gedachten houden :D

Valt moeilijk te ontkennen :D

Terug
Naar boven