- Waardering
- 231
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lief, doet me goed om te horen! Nu wel kapot
ellende!!
Ik ben zo trots op je, mijn sexy doorzetter!!
Thanks!!!!
Knufffellllll
Thanks!! Ik ben zo blij om thuis te zijn.. Wat een kutreis. Ik zat niet bij Pun en hij had het zo zwaar.. dat breekt mijn hart echt. Natuurlijk vertraging van een uur (wordt gemeld terwijl je net in vliegtuig zit zucht).
Niet alleen heeft hij continu pijn, hij is natuurlijk super van de kaart van de medicijnen, maar sinds paar dagen ook kotsmisselijk. Zal de dosis zijn, maar wel superkut, het helpt niet eens echt, en daarnaast ben je ook nog super misselijk. Ik heb zo met hem te doen!
Ik moest terugrijden naar huis, en klinkt misschien stom, maar ik heb echt een hekel aan autorijden, ik kan het wel, maar vind het doodeng. Eindeloze files en kutdrukte overal.
Maar het is gelukt, Pun veilig thuisgebracht en die ligt nu knockout op de bank. En ik heb lekker thuisbezorgd besteld.
![]()
Morgen weer een nieuwe dag hoor. Hoofdpijn, moe en een klein beetje medelijden met mezelf door de zware dag.
Nu lekker knuffelen met alle katten. Waar 3 van de 4 katten meer cared dat ze eindelijk weer naar buiten kunnen ipv dat wij terug zijn
![]()
![]()
ondanks dat je niet naast me zat was je er toch voor me, tussen de “half slapend half wakker half hallucinerende standen” door zag ik je wel
today 
Kijk..zo hoor ik het graag..zweep erover!

Welkom thuis! Klote dat jullie terug reis zo slecht was
Geniet van de rust thuis en beterschap voor je bikkel daar!
Ondertussen beetje voor Pun zorgen.. Vandaag voeding weer on point en vanaf morgen weer cardio en trainen. Wat lieffff, de katten dan!! Sorry nu voor jullie, toch wel beetje leuke vakantie gehad of volkomen ruk door troubles van meneer Pun?
dat is toch wel superschattig. Je bent een schatje!ondanks dat je niet naast me zat was je er toch voor me, tussen de “half slapend half wakker half hallucinerende standen” door zag ik je wel
Fijn om weer thuis te zijn :$
Hopen dat het thuis zijn jullie goed doet en jullie snel weer in de normale flow komen. Beterschap Pun!![]()

Niet te hard met die zweep knallen... slecht voor de rug...![]()

Welkom thuis kanjers! Terugreis gauw vergeten, pak een dagje rust voor lijf en ziel! Is belangrijk...
Morgen is de gym er ook nog![]()
Thanks!
Nog ff wat rust pakken dit weekend jullie beide
Respect voor jullie....beide zijn jullie DD Door Douwers...dat hebben jullie geleerd door de sport...wat een dicipline!!!
Zijn jullie een beetje op gewicht gebleven?...ik denk het wel..
thnxs Pun
Was dit nou een knipoog naar de cupmaat van @HillR ?
Volgens mij heb ik het al eerder genoemd in dit topic![]()
Welkom bij de 65I club 
Wie weet morgen beter!
, haribosnoepjes gegund, een shoarmaschotel en een minimagnum. Daarna natuurlijk tonnetjerond.