AndroidHealthClinic

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Wat lieffff, de katten dan!! Sorry nu voor jullie, toch wel beetje leuke vakantie gehad of volkomen ruk door troubles van meneer Pun?

Lief, doet me goed om te horen! Nu wel kapot :roflol:

:roflol: ellende!!

:heart: Ik ben zo trots op je, mijn sexy doorzetter!!

:flipoff:

Thanks!!!! :cheer:

Knufffellllll :heart:

Thanks!! Ik ben zo blij om thuis te zijn.. Wat een kutreis. Ik zat niet bij Pun en hij had het zo zwaar.. dat breekt mijn hart echt. Natuurlijk vertraging van een uur (wordt gemeld terwijl je net in vliegtuig zit zucht).

Niet alleen heeft hij continu pijn, hij is natuurlijk super van de kaart van de medicijnen, maar sinds paar dagen ook kotsmisselijk. Zal de dosis zijn, maar wel superkut, het helpt niet eens echt, en daarnaast ben je ook nog super misselijk. Ik heb zo met hem te doen!

Ik moest terugrijden naar huis, en klinkt misschien stom, maar ik heb echt een hekel aan autorijden, ik kan het wel, maar vind het doodeng. Eindeloze files en kutdrukte overal.

Maar het is gelukt, Pun veilig thuisgebracht en die ligt nu knockout op de bank. En ik heb lekker thuisbezorgd besteld.
E3D61D79-3942-4976-AF6E-95CB1672CC8F.jpeg

Morgen weer een nieuwe dag hoor. Hoofdpijn, moe en een klein beetje medelijden met mezelf door de zware dag.

Nu lekker knuffelen met alle katten. Waar 3 van de 4 katten meer cared dat ze eindelijk weer naar buiten kunnen ipv dat wij terug zijn

D4B59D63-E0BA-4500-B223-02E84EC3C6EB.jpeg
236E10E7-1C59-465A-8628-14A6A9BC02A8.jpeg

Je bent een schatje! :heart: ondanks dat je niet naast me zat was je er toch voor me, tussen de “half slapend half wakker half hallucinerende standen” door zag ik je wel :kiss:

Fijn om weer thuis te zijn :$

Hopen dat het thuis zijn jullie goed doet en jullie snel weer in de normale flow komen. Beterschap Pun! :thumbup:

• Like
Waarderingen: Vonk
Welkom thuis!

Diet starts on monday..

Niet te hard met die zweep knallen... slecht voor de rug... :D

Welkom thuis kanjers! Terugreis gauw vergeten, pak een dagje rust voor lijf en ziel! Is belangrijk...

Morgen is de gym er ook nog ;)

• Like
Nog ff wat rust pakken dit weekend jullie beide
Respect voor jullie....beide zijn jullie DD Door Douwers...dat hebben jullie geleerd door de sport...wat een dicipline!!!
Zijn jullie een beetje op gewicht gebleven?...ik denk het wel..

thnxs Pun

• Like
Welkom thuis!

• Like
Z cup? Van Zo wat een t**ten? :p

• Like
Volgens mij heb ik het al eerder genoemd in dit topic :p

Sterkte Punjab

En zijn de metingen al gedaan.. @HillR valt het mee met de schade?

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Welkom thuis! Klote dat jullie terug reis zo slecht was :(

Geniet van de rust thuis en beterschap voor je bikkel daar!

Dankjewel :kiss:

Zeker genieten, eerst nog even 10 wasjes draaien, huis opruimen enzovoort.. :roflol: Ondertussen beetje voor Pun zorgen.. Vandaag voeding weer on point en vanaf morgen weer cardio en trainen.

Hoop dat Pun zich wat beter gaat voelen.. Vind het niet heel leuk om alleen naar de gym te gaan, maar misschien dat ik tijdens mijn vrije dagen nog een aantal keer naar de gym fiets, dan heb ik de cardio toch ook weer mooi meegenomen.

Wat lieffff, de katten dan!! Sorry nu voor jullie, toch wel beetje leuke vakantie gehad of volkomen ruk door troubles van meneer Pun?

Hihi, schatjes he. Ragnar heeft ons zo gemist. Ik kan niet eens alleen naar de wc zonder dat hij meegaat. Was nog even weg voor boodschappen, Pun vertelde dat hij continu bij de voordeur heeft zitten janken :heart: dat is toch wel superschattig.

Vakantie was wel leuk hoor, het is alleen jammer dat we niet fullblown hebben kunnen genieten. Voor mijn fysiek wel beter. Anders zaten we al gauw 2 á 3 uren te tafelen, nu kon pun slechts 10 minuten zitten, dus gauw eten naar binnen werken en terug naar appartement e.d.

Het is natuurlijk niet wat je voor ogen hebt mbt vakantie, maar we hebben genoten waar mogelijk. Merk wel dat ik nu toch wel weer tegen het randje van "op" ben. Het kost toch behoorlijk veel energie. Dus vandaag even rustig aan.

Je bent een schatje! :heart: ondanks dat je niet naast me zat was je er toch voor me, tussen de “half slapend half wakker half hallucinerende standen” door zag ik je wel :kiss:

Fijn om weer thuis te zijn :$

All yours :heart:

Hopen dat het thuis zijn jullie goed doet en jullie snel weer in de normale flow komen. Beterschap Pun! :thumbup:

Weet het wel zeker, nu weer even goede mojo vinden. Op één of andere manier kan ik dat toch minder goed wanneer Pun niet helemaal fit is. Ben ik al gauw geneigd alles kut en zielig te vinden, en daar hoort vreterij bij.
Gelukkig is pun niet zo wazig van de medz dat hij me gewoon strak aan de lijn houdt :roflol:

Welkom thuis!

Diet starts on monday..

I wish. Geen genade voor mij.

Vanochtend was één van de eerste dingen die Pun zei dat ik me vandaag weer aan mijn dieet moet houden en er hard aan moet trekken voor de contest /cry

Niet te hard met die zweep knallen... slecht voor de rug... :D

:roflol:

Welkom thuis kanjers! Terugreis gauw vergeten, pak een dagje rust voor lijf en ziel! Is belangrijk...

Morgen is de gym er ook nog ;)

:heart: Thanks!

Kijk..zo hoor ik het graag..zweep erover!

:eyebrow:

Nog ff wat rust pakken dit weekend jullie beide
Respect voor jullie....beide zijn jullie DD Door Douwers...dat hebben jullie geleerd door de sport...wat een dicipline!!!
Zijn jullie een beetje op gewicht gebleven?...ik denk het wel..

thnxs Pun

Dankjewel Bosco! We moeten wel he!

Ik ga morgenochtend wegen en meten.

Merci!

Was dit nou een knipoog naar de cupmaat van @HillR ?

Zal ik FF beter GGokken dan?

HH :D

Z cup? Van Zo wat een t**ten? :p

Volgens mij heb ik het al eerder genoemd in dit topic :p

:roflol: Welkom bij de 65I club :cheer:

Sterkte Punjab

En zijn de metingen al gedaan.. @HillR valt het mee met de schade?

Namens Pun ook bedankt Sofiea! Morgenochtend meten en wegen.. Ik ben benieuwd. Geen abs gezien vanochtend.. :roflol: Wie weet morgen beter!

Heb me gisteren ook wel misdragen hoor. Dat autorijden vind ik zo zwaar (kansloos vind ik het, maar ik doe het niet met opzet, heartrate over 9000, trillende benen..) Dus heb ik mezelf gisteravond een stuk of 10, of 15 :roflol:, haribosnoepjes gegund, een shoarmaschotel en een minimagnum. Daarna natuurlijk tonnetjerond.

Maar om mijn pussyself maar eens een schop onder de kont te geven vanochtend opnieuw in de auto gestapt en boodschappen gedaan (ja, dat heb ik serieus nog maar 1x eerder gedaan sinds we hier wonen.......)

Vandaag een eiwitreep op, en een monster. Vanavond carbloos eten. Dan heb ik de 3k kcal van gisteren wel weer een beetje rechtgetrokken.

• Topic Starter Topic Starter
Inmiddels maar wat vakantiefoto's uitgezocht........ Foto's zullen komende weken wat minder worden aangezien ik mijn fysiek voor einde contest nog niet wil prijsgeven.. Het moet ook niet saai worden om mijn fysiek te zien natuurlijk :roflol:

IMG_4716.jpg
IMG_3884.jpg

Mooie foto's voor je collage ;)

Terug
Naar boven