XXL Nutrition

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

@Punjab thnxs :thumbs: mn karmadoos zit al aardig vol :D

Goed bezig, op vakantie gaan en dan je shape zo goed kunnen behouden. Dat moet ik nog leren. Dikke respect voor jullie! Hopelijk hebben jullie de batterij ondanks alles toch goed kunnen opladen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks guys!

Jullie hadden gelijk... :bow: Vanochtend -1,1kg op de weegschaal.

Nog steeds wel een kilo meer dan mijn lichtste gewicht, maargoed. Dat is nog wel weer weg te poetsen hoop ik.

Begin wat pijntjes hier en daar te krijgen. Mijn voorvoeten beginnen weer tegen te werken door het vele wandelen. Mijn handen zijn overbelast door het vele masseren, en verder is mijn glutezenuw geirriteerd. Lang leve het lichaam :cheer:
Nu mag ik niet klagen want Pun krijgt heel wat meer te verduren, maar het maakt het allemaal wel wat zwaarder. Ik blijf een vrouw he, dus dat klagen hoort erbij mensen!

Gisteren qua gevoel een slechte dag mbt voeding. Voor het slapen gaan nog maar even alles uitgerekend in my fitnesspal, kwam uit op 990 kcal. Dat is toch prima.

TRAINING
Weinig zin, maar ik moest of gaan cardio'n van Pun of gymmen. Ik wilde (gisteren bedacht xD) op de fiets naar de gym gaan, +- uur en kwartier fietsen retour. Maar ik was vanochtend megaslap. Dus lekker de auto gepakt.

Legextensions SS RDL
1x10x25 / 1x8x30
1x10x32 / 1x8x30
1x8x39 / 1x8x30
1x8x45 / 1x8x30
1x8x52

Sideraises
1x8x6
1x8x7
1x8x8

Cable Flyes SS Seated cable rows
1x8x18 / 1x8x25
2x8x18 / 2x8x32

Kettlebell swings SS decline crunches
3x8x20 / 3x10

Rope pushdown SS Latpulldown
3x8x9 / 3x8x45

DB Rows SS Uprightrow
3x8x10 / 3x8x10

Toen nog wat geposeerd voor de spiegel, maar mijn benen zaten nog steeds vol dus er was niet echt iets te zien :P

Bij thuiskomst it hit me all quite hard. Slap, futloos, moe, kon niet goed meer zien met m'n linkeroog (flikkeringen). Toen bedacht ik me dat ik op nuchtere maag was gaan trainen. Dat is natuurlijk een super goed idee ook! :clap: Applaus voor mezelf!

Gauw 2 boterhammen met kipfilet naar binnen gewerkt, een halve eiwitreep (still need to watch them calories right) en zojuist een salade van sla, tonijn, komkommer en tomaatjes. Inmiddels is de hoofdpijn ingetreden, dus wellicht een kleine migraine aanval? Who knows. Na het eten voel ik me wel 10-15 minuutjes fitter om vervolgens weer keihard in te kakken.

Geen verdere cardio vandaag, misschien morgenavond nog een stuk wandelen. Ik vind het alleen zo vervelend om Pun alleen thuis te moeten laten, ik weet heus wel dat hij zich redt, maar het is gewoon een naar gevoel, wie weet heeft ie je nodig terwijl jij bezig bent met je fysiek :eyes:

Nu ga ik maar even in het zonnetje zitten, kutcarbcycling. Al 2 dagen geen carbs op, dit wordt m'n derde dag, en het is hier binnen 24 graden, mogen jullie 1x raden wie het koud heeft en met kippenvel op de bank zit :roflol: Had ik op vakantie ook regelmatig op de low carb days, zit je in het zonnetje, 28 graden, brandende zon, en ik heb het koud. Dus eerst maar even opwarmen :cheer:

Tot slot nog maar een fotootje van mijn fysiek vanochtend, vlak voor ik naar de gym ging.

niceeee!!! Stiekem had je dus zelfs nog wat meer lekkernij kunnen eten! Maarja , dat is achteraf. Super resultaat.

Duidelijk playing to win hier haha :D

Maar supernette log hoor, leuk om te lezen en de progressie te volgen en leuk om die interactie te zien tussen jou en Pun.

Herkenbaar ook, mijn meissie heeft soortgelijke stats (lengte, gewicht, echter zonder de Zzzzz dan :p), we trainen ook samen en ook zij zit in haar laatste cutfase nu.

:D -1.1 kg jippie!

• Like
Waarderingen: Vonk
Heeft die tramadol nog meer voordelen?:D *doet naar de dokter gaan*

En dikke billen 5 reeten! Goed bezig

Nu ga ik maar even in het zonnetje zitten, kutcarbcycling. Al 2 dagen geen carbs op, dit wordt m'n derde dag, en het is hier binnen 24 graden, mogen jullie 1x raden wie het koud heeft en met kippenvel op de bank zit :roflol: Had ik op vakantie ook regelmatig op de low carb days, zit je in het zonnetje, 28 graden, brandende zon, en ik heb het koud. Dus eerst maar even opwarmen :cheer:

Je lijkt mijn vriendin wel, die klaagt ook bij temperaturen minder dan 30 graden dat het koud is :D

Tot slot nog maar een fotootje van mijn fysiek vanochtend, vlak voor ik naar de gym ging.

Damn wat een fysiek, netjes hoor :thumbs:

• Like
Ook mijn eerste gedacht vocht ja, zo als iedereen al zei.
Nu waarschijnlijk even carb depleten en weer gaan met die banaan.
Je staat er nog steeds goed bij Hill, van mij mogen alle dames er zo blij lopen:D

• Like
Ik zie nog steeds abs, dus je kunt zeker net ontevreden zijn ;)
Trainen op lege maag doe ik altijd 's morgens, is een gewoonte denk ik.
Hoewel ik me zaterdag en vandaag toch ook wat slapjes voelde, zal ook wel aan de warmte liggen.

Anyhow, je bent nog steeds super bezig!

• Like
niceeee!!! Stiekem had je dus zelfs nog wat meer lekkernij kunnen eten! Maarja , dat is achteraf. Super resultaat.

Haha, blij dat ik gewoon met mate heb genoten en me geen moment onzeker heb gevoeld over mijn fysiek, dat is nog nooit voorgekomen, dus dat is een hele overwinning voor mijzelf en mijn zelfbeeld!

Duidelijk playing to win hier haha :D

Maar supernette log hoor, leuk om te lezen en de progressie te volgen en leuk om die interactie te zien tussen jou en Pun.

Herkenbaar ook, mijn meissie heeft soortgelijke stats (lengte, gewicht, echter zonder de Zzzzz dan :p), we trainen ook samen en ook zij zit in haar laatste cutfase nu.

Thanks! Hoop dat je meisje ook haar doelen bereikt!

Yeahh! Was een grote verrassing!

Heeft die tramadol nog meer voordelen?:D *doet naar de dokter gaan*

En dikke billen 5 reeten! Goed bezig

:roflol: geen verdere voordelen, je moet het niet willen slikken hoor..

Je lijkt mijn vriendin wel, die klaagt ook bij temperaturen minder dan 30 graden dat het koud is :D

Damn wat een fysiek, netjes hoor :thumbs:

Thanks Vissertje! Ernstig he, dat je het dan toch koud kunt hebben.. weet ik iig dat ik t goed doe qua cut, ben wel blij met deze temperaturen nu!!

Ook mijn eerste gedacht vocht ja, zo als iedereen al zei.
Nu waarschijnlijk even carb depleten en weer gaan met die banaan.
Je staat er nog steeds goed bij Hill, van mij mogen alle dames er zo blij lopen:D

Thanks!!!

Ik zie nog steeds abs, dus je kunt zeker net ontevreden zijn ;)
Trainen op lege maag doe ik altijd 's morgens, is een gewoonte denk ik.
Hoewel ik me zaterdag en vandaag toch ook wat slapjes voelde, zal ook wel aan de warmte liggen.

Anyhow, je bent nog steeds super bezig!

Ben ik ook zeker niet! Ik deed voorheen ook wel trainen op nuchtere maag, maar ik zit behoorlijk onder onderhoud, dus dat hakt er dan wel enorm in. Doe ik niet weer als ik zoe diep aan het gaan ben, heb me echt heel kut gevoeld haha.

Thanks meis!!

Cardio
Het moest maar weer even aangezien vandaag carbdag was en ik 200kcal meer heb gegeten.

Wilde in eerste instantie een uurtje, maar mijn voeten beginnen echt tegen te stribbelen, dus een afslag eerder genomen. Vanaf vandaag maar weer schoenen met zooltjes aan als ik langer op mn voeten moet staan / lopen.

908E319C-C3BB-4D0E-8883-75E58C8E3BC9.png

5D7EB337-078C-4F9E-B887-70F7F7BAA75C.jpeg

En een fotootje van cardio op vakantie :P blij dat ik van die trap af ben :roflol:

Haha, blij dat ik gewoon met mate heb genoten en me geen moment onzeker heb gevoeld over mijn fysiek, dat is nog nooit voorgekomen, dus dat is een hele overwinning voor mijzelf en mijn zelfbeeld!
Als jij al onzeker ben over je fysiek, zou de rest van de wereld niet eens uit huis durven te gaan. :clap: Mooi dat je jezelf hebt overwonnen, onzekerheid is echt een strijd tegen jezelf. Meeste mensen die onzeker zijn (ben ik ook lang geweest) hebben eigenlijk hebben geen reden dit te zijn, maar het siert je, want ik vind ik het een teken van bescheidenheid. Ik stoor mij meer aan mensen die helemaal geen geweldige fysiek hebben, maar er wel bijlopen alsof ze Mr./Ms. Olympia zijn. Of mensen die een beneden gemiddeld IQ/EQ hebben, maar wel kletsen alsof ze het universum hebben gecreëerd.

Lekker weer die cardio :D ook flink doorgelopen dan met 5km in 3 kwartier! Ik loop denk ik iets minder snel zelfs, maar ben een stuk langer:o.

Proud! Je ligt nog ontzettend op koers, gaat helemaal goed komen lekker ding! :kiss:

Heel benieuwd naar het eindresultaat
Dis gonna be good!!

Das waar @HillR .
Merk ook wel dat het lastiger en lastiger wordt om op nuchtere maag te gaan trainen.
Maar ik wil er niet aan toegeven :D

Zag er best een mooi trapje uit hoor :roflol:

Die traptreden zijn voor jou natuurlijk ook een wereld stap. Je zo toe kunnen zetten op vakantie respect!
Thanks is voor mijn dwergenpootjes idd een wereldreis :roflol:

Als jij al onzeker ben over je fysiek, zou de rest van de wereld niet eens uit huis durven te gaan. :clap: Mooi dat je jezelf hebt overwonnen, onzekerheid is echt een strijd tegen jezelf. Meeste mensen die onzeker zijn (ben ik ook lang geweest) hebben eigenlijk hebben geen reden dit te zijn, maar het siert je, want ik vind ik het een teken van bescheidenheid. Ik stoor mij meer aan mensen die helemaal geen geweldige fysiek hebben, maar er wel bijlopen alsof ze Mr./Ms. Olympia zijn. Of mensen die een beneden gemiddeld IQ/EQ hebben, maar wel kletsen alsof ze het universum hebben gecreëerd.

Aww, dankjewel!

Onzekerheid zal toch altijd wel blijven, maar ik kan me tegenwoordig al wel beter realiseren dat ik me niet aan moet stellen, ik loop er bijv. Niet bij te paraderen ofzo, maar ik verschuil me ook niet meer achter een handdoekje of 13 lagen kleding /progress

Lekker weer die cardio :D ook flink doorgelopen dan met 5km in 3 kwartier! Ik loop denk ik iets minder snel zelfs, maar ben een stuk langer:o.

Thanks! Ik loop inderdaad aardig door, maar ik heb dan ook een doel, lanterfanten is er dan niet bij.

Proud! Je ligt nog ontzettend op koers, gaat helemaal goed komen lekker ding! :kiss:

:heart: Nu volhouden en zorgen dat ik je operatie niet als excuus gebruik voor endless vreetfestijnen.... zo eerst maar eten preppen voor de komende dagen..

Heel benieuwd naar het eindresultaat
Dis gonna be good!!

Ik ook! Hoop dat het wat wordt!

Das waar @HillR .
Merk ook wel dat het lastiger en lastiger wordt om op nuchtere maag te gaan trainen.
Maar ik wil er niet aan toegeven :D

Zag er best een mooi trapje uit hoor :roflol:

Ja he! Is toch een behoorlijk intensieve aanslag ook elke keer. Heel goed, lekker doorzetten!

UPDATE

Zoals sommigen in Puns log misschien al hebben gelezen heeft onze voortvarendheid effect gehad. Na 5 lange uren wachten in de kliniek, MRI en gesprek is er voor morgen een operatie gepland en worden we vandaag al in Keulen verwacht voor onderzoeken..

Zal de komende dagen daarom weinig te melden hebben... dan maar een terugblik naar vakantie terwijl ik ernstig mijn best moet doen mijn shape vast te houden nu, operaties, drukte en ellende zijn GEEN excuus voor makkelijk en slecht eten HillR!!!!! Please keep that in mind!!

Nope, make me proud honey! :kiss: :heart:

Oh, operatie :bang:
Goeie moed alvast @Punjab en @HillR.
Duimen voor een spoedig herstel!

Ik ben er trouwens van overtuigd dat je genoeg doorzettingsvermogen hebt om verder te gaan op dit elan :)

Terug
Naar boven