- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanochtend -1,1kg op de weegschaal. 
Applaus voor mezelf!
Had ik op vakantie ook regelmatig op de low carb days, zit je in het zonnetje, 28 graden, brandende zon, en ik heb het koud. Dus eerst maar even opwarmen 

), we trainen ook samen en ook zij zit in haar laatste cutfase nu.Nu ga ik maar even in het zonnetje zitten, kutcarbcycling. Al 2 dagen geen carbs op, dit wordt m'n derde dag, en het is hier binnen 24 graden, mogen jullie 1x raden wie het koud heeft en met kippenvel op de bank zitHad ik op vakantie ook regelmatig op de low carb days, zit je in het zonnetje, 28 graden, brandende zon, en ik heb het koud. Dus eerst maar even opwarmen
![]()

Tot slot nog maar een fotootje van mijn fysiek vanochtend, vlak voor ik naar de gym ging.
niceeee!!! Stiekem had je dus zelfs nog wat meer lekkernij kunnen eten! Maarja , dat is achteraf. Super resultaat.
Duidelijk playing to win hier haha
Maar supernette log hoor, leuk om te lezen en de progressie te volgen en leuk om die interactie te zien tussen jou en Pun.
Herkenbaar ook, mijn meissie heeft soortgelijke stats (lengte, gewicht, echter zonder de Zzzzz dan), we trainen ook samen en ook zij zit in haar laatste cutfase nu.
Heeft die tramadol nog meer voordelen?*doet naar de dokter gaan*
En dikke billen 5 reeten! Goed bezig
geen verdere voordelen, je moet het niet willen slikken hoor..Je lijkt mijn vriendin wel, die klaagt ook bij temperaturen minder dan 30 graden dat het koud is
Damn wat een fysiek, netjes hoor![]()
Ook mijn eerste gedacht vocht ja, zo als iedereen al zei.
Nu waarschijnlijk even carb depleten en weer gaan met die banaan.
Je staat er nog steeds goed bij Hill, van mij mogen alle dames er zo blij lopen![]()
Ik zie nog steeds abs, dus je kunt zeker net ontevreden zijn
Trainen op lege maag doe ik altijd 's morgens, is een gewoonte denk ik.
Hoewel ik me zaterdag en vandaag toch ook wat slapjes voelde, zal ook wel aan de warmte liggen.
Anyhow, je bent nog steeds super bezig!
blij dat ik van die trap af ben 
Als jij al onzeker ben over je fysiek, zou de rest van de wereld niet eens uit huis durven te gaan.Haha, blij dat ik gewoon met mate heb genoten en me geen moment onzeker heb gevoeld over mijn fysiek, dat is nog nooit voorgekomen, dus dat is een hele overwinning voor mijzelf en mijn zelfbeeld!
Mooi dat je jezelf hebt overwonnen, onzekerheid is echt een strijd tegen jezelf. Meeste mensen die onzeker zijn (ben ik ook lang geweest) hebben eigenlijk hebben geen reden dit te zijn, maar het siert je, want ik vind ik het een teken van bescheidenheid. Ik stoor mij meer aan mensen die helemaal geen geweldige fysiek hebben, maar er wel bijlopen alsof ze Mr./Ms. Olympia zijn. Of mensen die een beneden gemiddeld IQ/EQ hebben, maar wel kletsen alsof ze het universum hebben gecreëerd.Thanks is voor mijn dwergenpootjes idd een wereldreisDie traptreden zijn voor jou natuurlijk ook een wereld stap. Je zo toe kunnen zetten op vakantie respect!

Als jij al onzeker ben over je fysiek, zou de rest van de wereld niet eens uit huis durven te gaan.Mooi dat je jezelf hebt overwonnen, onzekerheid is echt een strijd tegen jezelf. Meeste mensen die onzeker zijn (ben ik ook lang geweest) hebben eigenlijk hebben geen reden dit te zijn, maar het siert je, want ik vind ik het een teken van bescheidenheid. Ik stoor mij meer aan mensen die helemaal geen geweldige fysiek hebben, maar er wel bijlopen alsof ze Mr./Ms. Olympia zijn. Of mensen die een beneden gemiddeld IQ/EQ hebben, maar wel kletsen alsof ze het universum hebben gecreëerd.
Lekker weer die cardioook flink doorgelopen dan met 5km in 3 kwartier! Ik loop denk ik iets minder snel zelfs, maar ben een stuk langer
.
Proud! Je ligt nog ontzettend op koers, gaat helemaal goed komen lekker ding!![]()
Nu volhouden en zorgen dat ik je operatie niet als excuus gebruik voor endless vreetfestijnen.... zo eerst maar eten preppen voor de komende dagen..Heel benieuwd naar het eindresultaat
Dis gonna be good!!
Das waar @HillR .
Merk ook wel dat het lastiger en lastiger wordt om op nuchtere maag te gaan trainen.
Maar ik wil er niet aan toegeven
Zag er best een mooi trapje uit hoor![]()