MuscleMeat

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Respect hoor Hill! Je weet het dit jaar allemaal goed vol en vast te houden:bow:

Komen weekend alles maar ff laten bezinken...;)

Goed dat er zo snel al wat gaat gebeuren aan Pun's rug, ik zie hartstikke licht aan het einde van tunnel! Zet 'm op jullie beiden!:flexing:

• Topic Starter Topic Starter

Im trying!! :heart:

Oh, operatie :bang:
Goeie moed alvast @Punjab en @HillR.
Duimen voor een spoedig herstel!

Ik ben er trouwens van overtuigd dat je genoeg doorzettingsvermogen hebt om verder te gaan op dit elan :)

Dank meis!!

Respect hoor Hill! Je weet het dit jaar allemaal goed vol en vast te houden:bow:

Thanks!! Miserabel gefailed de afgelopen dagen..

Komen weekend alles maar ff laten bezinken...;)

Precies... maar wel weer strak op regime..

Goed dat er zo snel al wat gaat gebeuren aan Pun's rug, ik zie hartstikke licht aan het einde van tunnel! Zet 'm op jullie beiden!:flexing:

Thanksss!! Komt helemaal goed!!

UPDATE

Zoals velen weten is @Punjab s :heart: operatie achter de rug en zijn we weer lekker thuis. THANK GOD.

Het valt voor mij bijna niet te combineren, als mijn hoofd zo vol zit met stress en zorgen schiet eten ed er automatisch bij in. Althans fatsoenlijk eten. Op zulke momenten wil ik gewoon PATATTTTT!!

Ik had heel braaf bakjes met eten meegenomen, kipfilet met spinazie! :cheer:

Eindstand:
3 dagen achtereen Friet met Hamburger / steak
Eindeloze snoepjes
En verder nog wat gezondere dingen..

Bij thuiskomst heb ik mijn bakjes spinazie en kip maar in de container gepleurd:fluit:

ik ben gewoon niet gemaakt voor dit soort shit. Heb overbelaste handen / vingers ( door het vele autorijden :roflol: ) Overbelaste voorvoeten door het vele wandelen en een overbelast hoofd :P

Dus eerlijk gezegd vind ik het allemaal vrij vervelend. Cardio / wandelen gaat niet, het waait te hard voor fietsen :haha: Ik heb te veel honger.

:splat::splat:

En nog meer van dat geklaag.

Maar ik ben weer een vette homp vocht en daar word ik dan weer verdrietig van, ik ging zo lekker en nu voelt het weer verpest.

Dus sinds vanmiddag (na snoepjes en een lekker broodje) de rem er weer op, halfuurtje gefietst en braaf carbloos gegeten. We moeten nog even knallen deze laatste weken!

Moet even kijken hoe ik het met de gym moet doen.... moet gewoon fulltime werken vanaf maandag, maar kan Pun ook niet compleet aan zijn lot overlaten en alleen in de avond 2 a 3 uurtjes met hem zijn / voor hem zorgen.

Vind het allemaal maar ingewikkeld combineren en ben dan al gauw zo van ik vind het wel goed. Dat moet ik zien te voorkomen... slaat namelijk nergens op!

Duussssss, all dem problemz :loony:

Dit weekend maar even semi rustig aan, moet ook weer fatsoenlijk functioneren op het werk..

Genoeg smoesjes! :wave:

Ik red me wel lekker ding! Afgelopen dagen refeed waren ook meer dan verdiend :kiss: Nu ik geopereerd ben kun je weer focus op jezelf leggen en dat uurtje in de gym doe je mij echt niets mis mee, sterker nog ze zijn verplicht! Daarna staat er thuis eten voor je klaar :heart:

Geen burgers en patat :o

Kom op, het valt allemaal wel te combineren!
Je hebt een super vent die zich wel een uurtje alleen kan redden 's avonds, en ik zie zelfs dat hij voor je gaat koken tegen de verveling :D

Even diep in- en uitademen en focus er weer op, je kunt het!:cheer:
Paar dagen zondigen zal heus niet alles verpest hebben, je hebt nog tijd om de draad weer op te pikken.
Als je zoveel stress om je heen hebt is het soms gewoon teveel om ook nog eens op eten ed. te focussen.

Maar ik ben weer een vette homp vocht en daar word ik dan weer verdrietig van, ik ging zo lekker en nu voelt het weer verpest.

Komt aaaallemaal wel weer goed, dat is zo weer weg:thumb:. Rust maar lekker uit van het weekend, dat hebben jullie meer dan verdiend:)

Ik red me wel lekker ding! Afgelopen dagen refeed waren ook meer dan verdiend :kiss: Nu ik geopereerd ben kun je weer focus op jezelf leggen en dat uurtje in de gym doe je mij echt niets mis mee, sterker nog ze zijn verplicht! Daarna staat er thuis eten voor je klaar :heart:

Kijk..zo kun je weer prima herpakken!

Ik herken je volledig overigen @HillR . Je hebt nog 3 weken en de schade (buiten vocht om) zal best meevallen.

Gas erop nu!

Jullie zijn 2 diamantjes die schitteren en bikkelhard zijn...GO FOR IT!!! ;)

:heart: Je bent een schatje! (op de spoiler na :( )

Inderdaad. Vanavond op tijd naar bed en morgen weer naar de gym. Wij willen abs op de contestfoto! :1e:

Nou, omdat jij het bent!! :cheer:

Kom op, het valt allemaal wel te combineren!
Je hebt een super vent die zich wel een uurtje alleen kan redden 's avonds, en ik zie zelfs dat hij voor je gaat koken tegen de verveling :D

Even diep in- en uitademen en focus er weer op, je kunt het!:cheer:
Paar dagen zondigen zal heus niet alles verpest hebben, je hebt nog tijd om de draad weer op te pikken.
Als je zoveel stress om je heen hebt is het soms gewoon teveel om ook nog eens op eten ed. te focussen.

Vind het wel moeilijk hoor... maar idd, ik moet me er maar even door heen slaan. Het is gewoon dat je hele ritme naar de klote is.

Normaliter werk je, staan we vroeg op, gaan we samen naar het werk, komen terug en gaan samen naar de gym, vervolgens eten maken, wellicht nog even cardio en dan naar bed.

Nu is het een en al hectiek, hierheen, daarheen, dit doen, zus doen, en dat allemaal "alleen". Dat ben ik niet gewend.

Eerlijk gezegd leun ik best wel op Pun met dat soort dingen, dus als hij wegvalt en ik dat "ook nog" zelf moet doen............. Aghja. Het moet maar he :D

Komt aaaallemaal wel weer goed, dat is zo weer weg:thumb:. Rust maar lekker uit van het weekend, dat hebben jullie meer dan verdiend:)

:cheer: thanks! Ik ga m'n best doen!! :D Jullie woorden motiveren!

Kijk..zo kun je weer prima herpakken!

Ik herken je volledig overigen @HillR . Je hebt nog 3 weken en de schade (buiten vocht om) zal best meevallen.

Gas erop nu!

Ja, hij weet het leuk te vertellen, hopelijk kan ik het in mijn hoofd net zo regelen, want dat is op het moment hetgeen wat het meest tegenwerkt. Maar jullie motiveren allemaal zo enorm, dat je wel moet he... Can't let DBB down :roflol:

Jullie zijn 2 diamantjes die schitteren en bikkelhard zijn...GO FOR IT!!! ;)

:kiss: LIEF!

Thanks Grote S! Jij gaat ook lekker zag ik!! :D

TRAINING

Jaja lieve mensen. Ik mag dan wel klagen en geen zin hebben, in huize Punjab wordt daar korte metten meegemaakt... Dus vanochtend op het fietsje naar de gym. Wel een andere gym dan we normaliter sporten, want deze is 3km dichterbij :roflol:

Had weinig zin, maar eenmaal onderweg op de fiets, zonnetje, lekker muziekje ging ik als een speer. Natuurlijk wel doodop toen ik in de gym arriveerde, maar ik had me al voorgenomen te gaan knallen.

RDL
1x10x30
1x10x40
1x8x50

Okay Hill, misschien een beetje overdreven om zo zwaar te RDL'n, doe je nooit. Maar het ging lekker... Hopelijk wordt zenuwpijn me wel bespaard..... Ik was iig goed opgewarmd door het fietsen..

DB Rows
1x10x12
2x8x14

Plateloaded pulldown
1x8x40
2x8x60

Ander apparaat dan ik normaliter gebruik, deze heeft een smallere beweging ofzo. Daardoor een stuk zwaarder op lager gewicht. Wat ook irritant is, is dat ik te klein ben en dus niet bij die hendels kan :roflol: Dus moet ik op het zitje gaan staan en die dingen vastpakken om vervolgens het gewicht naar beneden te halen, te gaan zitten en dan de oefening uit te voeren.

Nadeel daarvan is weer dat ik minder weeg dan 60kg, dus ik kan er niet aan gaan hangen en op die manier het gewicht naar beneden trekken :roflol: Het was een beetje behelpen, maar het is gelukt!

Sideraises
3x8x9

Pfffff, één of andere onnozele had de 9kg dumbbels op de 6kg db plek gelegd. En deze onnozele dacht al, sinds wanneer is 6kg zo zwaar........ Kreeg amper mijn reps vol, en moest bij mijn laatste setje ook even extra rustmomentje inlassen om het setje vol te maken. Ik moest al bijna huilen, ZIE JE WEL!!!!! Een week niet sporten en gelijk alle gains verloren, alle kracht verloren.... Zie ik pas op het eind dat ik dus met 9kg DB's aan het reppen ben *koekoek*

DB presses SS DB curl
3x8x10 / 3x8x6

Cable pushdown, single arm
3x8x5

Curtsy Lunges
1x10
2x10 + 5kg

Hanging legraises
3x8

Het was erg druk in de gym en ik was er wel klaar mee. Met opzet weinig voor rug gedaan, Heb al wekenlang continu hoofdpijn door spanning in mijn traps / bovenrug. Laatste dagen helemaal erg, geen zin om dat erger te maken door bijv. facepulls / upright rows te doen.

Dussss, de training en de cardio voor vandaag is gedaan. Had epic patattenpomp in mn schouder, dat was dan wel weer leuk!

E364FD1E-9266-4B55-A680-67105959F501.png 941EC8B9-6E3F-4560-A5C1-3CE04E9DB734.png

63F7B691-9B7F-450C-970E-F9E84C99A0E5.jpeg

Zometeen even een schema maken voor de resterende weken qua eten en trainen!

Fijn weekend!!

En bedankt allen voor de positive vibes! :cheer:

Lol’d @ 9kg db’s :roflol:

Haha ik had iets gelijkaardigs voor met de legpress twee weken geleden xD
Typisch vrouwen zeker? Eerst even setjes uitdoen en dan pas gewicht checken :P

:haha::haha:

419001E5-5A8F-475F-B0B4-E6524B83A3B7.png

Vandaag maar weer even verplichte cardio. Ging best lekker.

Pun moet voor zijn herstel veel wandelen (ieder uur 20 minuten en dat dagelijks met 10 minuten uitbreiden). Dus naast bovenstaande cardio ook tweemaal 20 minuten wandelen, wel op lager tempo, maar toch. Volgens mijn app was het per x 2km en zon 90 kcal verbrand. :cheer:

De planning is gemaakt voor de laatste drie weken!!

Week 1:
Maandag - Quads, Hams, Kuiten & Buik
Dinsdag - Cardio 's-avonds wandelen
Woensdag - Rug, Schouders & Armen
Donderdag - Cardio 's-avonds wandelen
Vrijdag - Quads, Hams, Kuiten & Buik

Week 2:
Maandag - Rug, Schouders (front) & Triceps
Dinsdag - Cardio 's-avonds wandelen
Woensdag - Hamstrings, Buik & Cardio (Geen trapmachine!)
Donderdag - Cardio 's-avonds wandelen
Vrijdag - Rug, Schouders (side) & Biceps

Week 3: (Fotoweek)
Maandag - Rug, Buik & Armen
Dinsdag - Cardio 's-Avonds wandelen
Woensdag - Rug, Buik & Armen

Ben benieuwd of ik nog wat in vetpercentage kan dalen. Ik ga niet kloten met zout en vocht. Hooguit een beetje met carbs. Vorig jaar wel gedeplete e.d en we hebben niet echt het idee dat het veel uit heeft gemaakt. Nu sta ik ook niet wedstrijddroog dus is dat opzich ook wel logisch.

:piggy:

You go girl! Jij gaat sowieso een goede eindshape neerzetten want die heb jij nu al!!

Succes de laatste 3 weken!!

Weekend doe je niks qua training?

You go girl! Jij gaat sowieso een goede eindshape neerzetten want die heb jij nu al!!

Thanks meis! Ben benieuwd.. ik hoop het, ik sta al wel 3 weken stil sinds de vakantie. Dus hoop nog een tandje bij te kunnen zetten!

Succes de laatste 3 weken!!

Weekend doe je niks qua training?

Thanks!

Jaa in het weekend zal er ook gecardio'd worden, maar dat is optioneel en nog niet vastgelegd. A.s. zaterdag hosten we bijv. een buurtBBQ, dus heb ik de zaterdag sws geen tijd om nog cardio te doen, en de zondag maar even kijken of ik dan nog zin heb.

Het is vooral even van belang dat ik mezelf niet voorbij loop. Ik moet ook gewoon weer werken, daarnaast voor Pun zorgen uiteraard en alles daarom heen omdat Pun nog niets kan/mag.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik kan me goed voorstellen dat het de laatste tijd erg zwaar voor je is. Je bent echt super goed bezig en je fysiek is echt goed hoor, op de laatste foto zie ik zelfs een ader over je schouder lopen, dat is echt wel tof. Blijf het hoofd rustig houden en denk goed om jezelf. Maar natuurlijk niet vergeten om ook om @Punjab te denken hé :p

Terug
Naar boven