Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

• Topic Starter Topic Starter

Yes! Merk wel dat het met werken (lol, nog maar één dag gewerkt) wel een stukje zwaarder is. Maar nog even doorzetten!

Ik kan me goed voorstellen dat het de laatste tijd erg zwaar voor je is. Je bent echt super goed bezig en je fysiek is echt goed hoor, op de laatste foto zie ik zelfs een ader over je schouder lopen, dat is echt wel tof. Blijf het hoofd rustig houden en denk goed om jezelf. Maar natuurlijk niet vergeten om ook om @Punjab te denken hé :p

Dankjewel voor je motiverende woorden!

@Punjab never leaves my mind hoor :D

• Like
Waarderingen: Vonk
TRAINING MAANDAG

Eerste dag werken zit er weer op, hele dag achter je PC zitten is dan toch wel weer even een omschakeling zeg.. pfff.

RDL
3x10x30

Nog behoorlijk spierpijn van afgelopen zaterdag, had niet gedacht dat dat zo erg zou zijn. Enigszins logisch natuurlijk omdat ik drie weken lang niet echt heb getraind.. :roflol:

Goblet Squats
3x10x16

Kettlebellswings
3x10x16

Box stepups
3x10

Glute pullthrough
1x10x21,5
2x10x27,5

Andere cablestation dan normaal, begint echt zwaar te worden om het gewicht voor je uit te trekken en dan staan te blijven. De oefening zelf is op zich niet zwaar, maar hou dat gewicht eerst maar eens op zijn plaats :O

Legextensions
1x10x39
1x8x45
2x8x52 + dropset, 1x4x39 + 1x4x25 + 1x4x11

Seated calfmachine
1x10x93
1x10x100
1x10x109

Lying legraises
3x10

Lunges
1x10x20

Last van mijn voeten helaas, ze krijgen het zwaar te verduren en begin steeds meer last te krijgen eigenlijk. Lunges is dan echt een kutoefening qua pressure op je voorvoeten. Dus verder maar geskipt.

CARDIO
30 minuten wandelen, 2,85km, 136 kcal.

Dat is dan wel weer handig aan Puns revalidatie :roflol: Lekker samen wandelen :cheer:

Vanavond weer 45 / 60 minuten wandelen, afhankelijk van mijn voeten.

CARDIO

Gisteren qua mood een slechte dag. Ik zie niet zoveel progressie meer en de lage kcal beginnen parten te spelen. Ben niet heel gezellig meer en kan niet wachten tot de contest voorbij is :roflol:

Had geen zin meer om te wandelen, helaas....... Ik moest alsnog.

Wandelen viel me zwaar, zenuwpijn in m'n glutes, overall lui, moe, honger, en nog meer van dat eindeloze vrouwengeklaag. Had besloten rondje van 4km te doen om mezelf te matsen.

Halverwege mezelf een schop onder mijn kont gegeven en een rondje van 6km gemaakt onder het mom van "ik zal je wat geven om over te klagen". Viel me uiteindelijk niet heel erg tegen al was ik nadien wel helemaal kapot. Gelukkig had @Punjab :heart: eten voor me gemaakt en dat stond klaar toen ik thuis kwam. Lekker kip met broccoli :cheer: Ik heb echt een hekel aan broccoli, maar omdat ik zo'n honger heb was het zelfs echt heaven om te eten :roflol:

61B640B4-F142-4585-8E2C-836564996C0B.png

Ik ben mijn gymkleding vergeten *zucht*, dus vandaag uit werk eerst maar even naar huis en dan maar op de fiets naar de gym, beetje extra cardio is ook niet verkeerd, al vind ik het wel zonde van mijn tijd :P

[QUOTE="HillR, post: 10025961

Ik ben mijn gymkleding vergeten *zucht*, dus vandaag uit werk eerst maar even naar huis en dan maar op de fiets naar de gym, beetje extra cardio is ook niet verkeerd, al vind ik het wel zonde van mijn tijd :P[/QUOTE]

Oh dit ken ik... verschrikkelijk. Ik vergeet vaak 1 schoen... een broek.. of iets anders doms.

Kom op girl nog maar en paar daagjes!

Nog eventjes knallen Hill! Volhouden!

Volhouden nu! Je gaat zo keihard je shape van vorig jaar crushen!:cheer:

Vanavond broccoli dus? :kiss:

Je bent er bijna :heart:

@Lucille2405
haha ernstig he :roflol:

Gisteravond al mijn gymtas gepakt zodat ik dat niet zou vergeten... :gek:

Nog eventjes knallen Hill! Volhouden!

Thanks, komt goed.. Moet echt even mijn mindset van "alles is kut" veranderen naar "life is good" :fluit:

Volhouden nu! Je gaat zo keihard je shape van vorig jaar crushen!:cheer:

Ik hoop het! Gek wel dat het niet zo voelt.. Maar dat heb ik richting het einde van mijn cut altijd. Dan probeert het duiveltje op mijn schouder mij zover te krijgen dat mijn shape toch niet goed is en ik net zo goed gewoon lekker kan eten omdat al deze moeite het niet waard is.. :roflol:

I'm not gonna fall for that shit!!! (hoop ik :P )

Vanavond broccoli dus? :kiss:

Je bent er bijna :heart:

NEEEEEEEEEE :roflol:

Vanavond snijboontjes. Ik heb voor mezelf een biefstukje uit de vriezer gehaald, ik dacht jij wilt misschien vissticks? Maar je kunt ook wat anders halen if you want :heart: Liggen ook nog schnitzels in de vriezer evt. :kiss:

Ik vind helemaal mooi :cool:

En er wordt nergens voor gevallen de komende 3 weken, behalve mijn charmes :eyebrow:

Ik vind helemaal mooi :cool:

En er wordt nergens voor gevallen de komende 3 weken, behalve mijn charmes :eyebrow:

Misschien moeten we het nog even over de BBQ hebben zaterdag :eyebrow:

Mag ik bijv. malibu? of Hugo? En stokbrood met satésaus? en salades? en enenenennenenennenen ALLES????

5 stukjes brood, geen Malibu of Hugo.. :heart:

:scold::thumbd:

VODKA met spa fruit is ook lekker...

Keep it up! Even volhouden nog:D

Mijn vriendin is er dit weekend weer eens niet. Ik wil wel helpen met een flesje captain morgan:D

Oh dit ken ik... verschrikkelijk. Ik vergeet vaak 1 schoen... een broek.. of iets anders doms.

Kom op girl nog maar en paar daagjes!

Hier moest ik wel even om lachen, 1 schoen vergeten :roflol:

Kom op @HillR, nog even doorbijten!
Denk aan al die zalige kcal die je achteraf weer mag eten, zelfs 1500kcal zal hemels voelen :D
Bbq kun je écht wel van genieten zonder teveel binnen te krijgen hoor.
Is natuurlijk wel handig als je 'm zelf organiseert want dan heb je het in de hand...

NU PAS?!?!!

5 stukjes brood, geen Malibu of Hugo.. :heart:

:heart: En als ik nu 2 broodjes inruil voor een malibu? :eyebrow:

Haha, nee.. okay. Het moet maar dan :D :kiss:

VODKA met spa fruit is ook lekker...

Mehhh, ik ben echt wel heel erg zinnig voor wat betreft alcohol.

HEULE zoete witte wijn (Moscato nog iets)
Mojito
Malibu met ijs
Hugo limited editon orange van Galileo.

Dat is het wel :roflol:

De rest hoef ik echt niet haha.

Keep it up! Even volhouden nog:D

:cheer: Sowieso!

Mijn vriendin is er dit weekend weer eens niet. Ik wil wel helpen met een flesje captain morgan:D

Ieeeeeeeeeel. :P

Hier moest ik wel even om lachen, 1 schoen vergeten :roflol:

Kom op @HillR, nog even doorbijten!
Denk aan al die zalige kcal die je achteraf weer mag eten, zelfs 1500kcal zal hemels voelen :D
Bbq kun je écht wel van genieten zonder teveel binnen te krijgen hoor.
Is natuurlijk wel handig als je 'm zelf organiseert want dan heb je het in de hand...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmm can't wait!
Jaa, gaat sws goedkomen, ik heb Pun die er op toeziet, en ik heb een doel he.. :barf: Daar moet je wat voor over hebben.

Het valt allemaal wel mee, het klagen is gewoon een manier om er mee om te kunnen gaan :P

Terug
Naar boven