AndroidHealthClinic

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

• Topic Starter Topic Starter
METING
Twee weken later dan de vorige meting

Taille -2cm
Bicep -1cm
Buik -1cm
Been -1cm
Billen -2cm
Gewicht -2kg (nu op 55,6 zelfde als de week voor vakantie :roflol: )

EF94166F-BB5A-4286-A664-0F37693FA624.jpeg

Geen training gedaan gisteren, last van overbelast been door het wandelen eergister, kon amper lopen en fietsen zat er helemaal niet in. Daarom morgen maar een wat langere training en fullbody, dan heb ik uiteindelijk alles gedaan wat ik moest doen!

Vandaag vrij omdat Pun naar De kliniek moet om de hechtingen er uit te halen. Hij is nu volledig van de meds af, heb eindelijk mijn nuchtere Pun weer terug :heart: wel enorme afkickverschijnselen, kan me niet herinneren dat die twee jaar terug zo hevig waren. Maar slaan we ons ook wel weer doorheen!

Vandaag zijn we overigens 4 jaar samen :heart: Thanks DBB!!! :cheer:

Gewicht hetzelfde als voor de vakantie, maar wel minder cm's toch?:)

Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Mn buik is nog een cm dikker dan voor vakantie, mn benen hetzelfde, en de rest 1cm minder, gains have been lost.. kleine stilstand van een paar weken, maar daarom nu zoveel mogelijk knallen!!

Oooooh shiiiit! Je gaat lekker Hill!:cheer:

Het koud hebben is en goed teken en begrijpelijk:woot:

Nice abs! Je staat er superstrak bij zeg :eek:
Gefeliciteerd met jullie jubileum!! :birthday:

Damn, je hebt strakkere abs dan mij... Echt super tof hoor, en complimenten dat je het allemaal zo goed volhoud :thumbs:

Strak hoor!

Gefeliciteerd :thumb:

Wow!!! mooie buik(je) meis
Laat Pun maar lekker uitrazen...je helpt hem door lief voor hem te zijn hé :)

Zo strak zag je buik er toch niet uit voor de vakantie ??? Of heb ik iets gemist?

Annyway, ziet er super de puper uit !

Wat heb jij een prachtige smalle taille! Damn!:heart:

Zo dat ziet er goed en gezond uit:bow::bow:

En ook gefeliciteerd

• Like
Waarderingen: Vonk
Oooooh shiiiit! Je gaat lekker Hill!:cheer:

Het koud hebben is en goed teken en begrijpelijk:woot:

:cheer: Thanks :D Dat koud hebben begint wel een dingetje te worden, ondanks carbs vandaag (2 krieltjes en 2 boterhammen) nog steeds koud.. Begin me ook steeds verlepter te voelen :(

Nice abs! Je staat er superstrak bij zeg :eek:
Gefeliciteerd met jullie jubileum!! :birthday:

Damn, je hebt strakkere abs dan mij... Echt super tof hoor, en complimenten dat je het allemaal zo goed volhoud :thumbs:

Dankjewel Vissertje! Het is zwaar, maar we gaan nog even door!

Dankje Rambo!

Wow!!! mooie buik(je) meis
Laat Pun maar lekker uitrazen...je helpt hem door lief voor hem te zijn hé :)

Thanks! Ik ben zeker lief voor hem, maar het begint allemaal steeds meer moeite te kosten nu mijn energiepeil zo laag is.. blijf gewoon mijn best doen haha.

Zo strak zag je buik er toch niet uit voor de vakantie ??? Of heb ik iets gemist?

Annyway, ziet er super de puper uit !

Ik geloof het ook niet, maar heb zelf toch wat een vertekend beeld. Kan maar heel goed zijn dat de meting net even op een andere plek zat, of net wat minder strak aangetrokken is door Pun.

:D

Wat heb jij een prachtige smalle taille! Damn!:heart:

:kiss:

Zo dat ziet er goed en gezond uit:bow::bow:

En ook gefeliciteerd

Danku danku!!

CARDIO
Vandaag een dagje vrij, en wat doe je dan? Juist, cardio.

Vandaag was carbdag, dus vanochtend 2 boterhammen met kaas, als lunch tonijn met sla, tussendoor een proteinebar en als avondeten 200gr kipfilethaasjes, 200gr sperziebonen en 2 krieltjes (Yup, van die kleine aardappeltjes die je kant en klaar in de winkel koopt). Ik had met opzet eerst de sperziebonen gegeten en kip en daarna aan de krieltjes begonnen, maar ik zat al vol, Pun merkte dat op dus ik mocht niet meer aardappeltjes, anders had ik er zo nog meer van naar binnen gestouwd.

Nu spijt van, want nu heb ik natuurlijk wel weer honger :(

Maar cardio dus:

Zo'n 11km gewandeld, en behoorlijk wat kcal verbrand.

6F4A89F8-3D1C-4DC7-8DA6-2B373F1957EB.png
E72D7DC9-BD57-489A-99E4-5EF73BA3A0AE.png

88F66F9F-28C5-4236-9E59-A08901E26E7D.png

Congrats! Met die snoeiharde abs, en met de hechtingloze Pun, en met samenzijn:)

• Like
Waarderingen: Vonk
Gefeliciteerd met jullie jubileum en dit knetterharde fysiek. Ik vind met alle moeite, stress en pijn dat dit echt een “bodybuilding log is zoals die hoort te zijn. Grinden tot bittere eind. Zonder nog meer te slijmen vind ik dit de complimenten waard!

Congrats! Met die snoeiharde abs, en met de hechtingloze Pun, en met samenzijn:)

Thanks! De hechtingen zitten er nog in.. We zijn niet gegaan omdat Pun dusdanige afkickverschijnselen heeft van de medz dat hij niet in staat was om drie uur in de auto te zitten.. Achteraf maar goed ook, want nadat ik een emailtje had gestuurd met afmelding kregen we een telefoontje dat we inderdaad niet hoefden te komen omdat de hechtingen er nog niet uit kunnen omdat het zijn tweede operatie is moeten ze langer blijven zitten. :duh:

Thank god dat we niet 3 uren voor niks hebben gereden....

Gefeliciteerd met jullie jubileum en dit knetterharde fysiek. Ik vind met alle moeite, stress en pijn dat dit echt een “bodybuilding log is zoals die hoort te zijn. Grinden tot bittere eind. Zonder nog meer te slijmen vind ik dit de complimenten waard!

Wat een compliment, dankjewel!!!

Wow Hill, je ziet er al strak uit zeg! Klote te horen van Pun.. Hopelijk is hij snel weer de oude!

Terug
Naar boven