Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

• Topic Starter Topic Starter
Prima begin pics ! Shape van vorig jaar ga je zeker voorbij!

Thanks meis.. Ik ben heel benieuwd. Ik raak altijd een beetje in paniek in het begin, gaat het wel goed.. moet het niet sneller.. gaat het uberhaupt lukken..

Hoop dat dat gauw voorbij gaat haha.

Thanks!

:devilnana:

Je hebt gewoon een top fysiek! :thumb: nu al!!!
Echt respect voor jou! go go go girl!!

Lief, dankjewel. Ik ben er nog lang niet...

Mooie start fysiek hoor! Heel benieuwd hoe je er aan het einde van de contest bijstaat!!

Thanks.. Ik ben ook benieuwd, ik ga in ieder geval m'n best doen..

En wat heb je toch een mooie poes...
not sure if serious

Don't get me started, ik kan uren over m'n katten praten..

Leuk, welkom!

TRAINING WOENSDAG

Einnnnnnnnnnndelijk weer trainen. Afgelopen maandag zouden we ook trainen, maar dit meisje was vergeten de sporttassen in te pakken en in de auto te zetten.. :(

Maargoed.. Benen stonden op het programma.

Goodmornings
1x10x20

Legpress was inmiddels vrij gekomen dus Goodmornings even gelaten voor wat het is en gauw overal 20kg plates weghalen like a real scavenger. god***domme net plates bij de machine gehangen komt er een kerel die ze pakt. Niet even vragen of ik ze toevallig gebruik. :scold: Not on my watch. Vriendelijk verzocht om met zijn tengels van mijn plates af te blijven.

Legpress
1x10x80
1x8x120
1x8x160
1x8x200 :huilen:
1x8x240 :treuren:

Kon goed merken dat ik gisteren heb gefietst. Ging echt ten koste van m'n legpress. Opwarmsetje was al zwaar en de laatste twee setjes echt heel erg mijn best moeten doen om de laatste reps te halen. Daarna stond ik te trillen op mijn benen.

Goodmornings
3x10x20

Goblet squats (met hak op verhoging) Langzaam uitvoeren, diep zakken en explosief omhoog
4x8x12

Legextension SS calve machineding
1x8x45 / 1x10x83
1x8x52 / 1x10x95
1x4x59 +1x4x45 / 1x10x100
Dropsetje 1x5x45 + 1x4x32 + 1x4x18

Goed dood na de tijd. Te hoog begonnen op de legextension waardoor ik mijn derde setje in kracht faalde en dus moest verlagen in gewicht. Balen.

Adductor (staand) SS Abductor
3x10x39 / 3x10x18

Echt geen kracht meer in mijn benen. Ik had nog wat meer oefeningen voor glutes willen doen, maar het was op. Forceren heeft ook geen zin, dat levert me vaak alleen maar een gluteontsteking op.

En toen dames en heren!!!! Toen was het tijd voor avondeten :mc:

Geen macdonalds. maar bloemkool, krieltjes, kipfilet en fritessaus van oliehoorn...
Ernstig grote maaltijd :roflol: Ik zat bomvol nadien..

IMG_20180516_191520.jpg

not sure if serious
Don't get me started, ik kan uren over m'n katten praten..

Zeker serious! Ik hou van katten/poezen. Heb zelf ook een prinsesje rondwandelen, die verlangt dat ze op haar gewenste tijden te eten krijgt en wordt geaaid... :D

En een kater die 500 miljoen keer per dag naar binnen en naar buiten wil en dat duidelijk maakt door evenredig vaak te miauwen en aan de schuifpui te krabben... :rolleyes:

Ik vrees dat ik vandaag hetzelfde ga ervaren met benen! Gister gefietst ook en de trap voelde al als ellende..

Desalnietteplus heb je er een flinke workout uitgeknald, dus dat moet ik ook maar doen dan!:woot:

Die maaltijd moet een ware traktatie geweest zijn! Maar waarom die mayo als je zo laag in kcals zit?

TRAINING WOENSDAG

Einnnnnnnnnnndelijk weer trainen. Afgelopen maandag zouden we ook trainen, maar dit meisje was vergeten de sporttassen in te pakken en in de auto te zetten.. :(

Maargoed.. Benen stonden op het programma.

Goodmornings
1x10x20

Legpress was inmiddels vrij gekomen dus Goodmornings even gelaten voor wat het is en gauw overal 20kg plates weghalen like a real scavenger. god***domme net plates bij de machine gehangen komt er een kerel die ze pakt. Niet even vragen of ik ze toevallig gebruik. :scold: Not on my watch. Vriendelijk verzocht om met zijn tengels van mijn plates af te blijven.

Legpress
1x10x80
1x8x120
1x8x160
1x8x200 :huilen:
1x8x240 :treuren:

Kon goed merken dat ik gisteren heb gefietst. Ging echt ten koste van m'n legpress. Opwarmsetje was al zwaar en de laatste twee setjes echt heel erg mijn best moeten doen om de laatste reps te halen. Daarna stond ik te trillen op mijn benen.

Goodmornings
3x10x20

Goblet squats (met hak op verhoging) Langzaam uitvoeren, diep zakken en explosief omhoog
4x8x12

Legextension SS calve machineding
1x8x45 / 1x10x83
1x8x52 / 1x10x95
1x4x59 +1x4x45 / 1x10x100
Dropsetje 1x5x45 + 1x4x32 + 1x4x18

Goed dood na de tijd. Te hoog begonnen op de legextension waardoor ik mijn derde setje in kracht faalde en dus moest verlagen in gewicht. Balen.

Adductor (staand) SS Abductor
3x10x39 / 3x10x18

Echt geen kracht meer in mijn benen. Ik had nog wat meer oefeningen voor glutes willen doen, maar het was op. Forceren heeft ook geen zin, dat levert me vaak alleen maar een gluteontsteking op.

En toen dames en heren!!!! Toen was het tijd voor avondeten :mc:

Geen macdonalds. maar bloemkool, krieltjes, kipfilet en fritessaus van oliehoorn...
Ernstig grote maaltijd :roflol: Ik zat bomvol nadien..

IMG_20180516_191520.jpg

Goede training en goede maaltijd! :flexbiceps::eating:

Ik vrees dat ik vandaag hetzelfde ga ervaren met benen! Gister gefietst ook en de trap voelde al als ellende..

Desalnietteplus heb je er een flinke workout uitgeknald, dus dat moet ik ook maar doen dan!:woot:

Die maaltijd moet een ware traktatie geweest zijn! Maar waarom die mayo als je zo laag in kcals zit?

Ga jij nou vragen waarom iemand voor 90kcal aan mayo neemt? :roflol: Het moet niet gekker worden :roflol:

Zeker serious! Ik hou van katten/poezen. Heb zelf ook een prinsesje rondwandelen, die verlangt dat ze op haar gewenste tijden te eten krijgt en wordt geaaid... :D

En een kater die 500 miljoen keer per dag naar binnen en naar buiten wil en dat duidelijk maakt door evenredig vaak te miauwen en aan de schuifpui te krabben... :rolleyes:

Haha, geweldig! Ik ben er ook stapelgek van. Over 4/5 weken moeten we met vakantie en moet ik ze in handen laten van onze buren.. Verschrikkelijk vind ik dat.
Wij hebben er 4, 2 ragdolls van 2 jaar, een bengaal/mainecoon van 4 jaar en een halve bengaal van 11. Een stelletje is het hoor. Ik zou er niet zonder kunnen. Maar voordat ik het hele levensverhaal en karakter van ze ga delen hou ik mijn mond maar :roflol:

Jaa, dat is best pittig he! Gewoon knallen inderdaad, we moeten wel :( :P

Was echt inderdaad een traktatie. Nog maar 2 low carb dagen achter de rug gehad :roflol: (super kansloos om dan al zo hongerig te zijn), maar "ik was er zo aan toe". Natuurlijk gisteren effectief ook maar iets van 400 kcal gegeten als je de 500kcal van het fietsen er af trekt. Dus ik was vrij slapjes. Om die reden dus de fritessaus toegevoegd. Pun zei dat ik het verdiend had :D

Goede training en goede maaltijd! :flexbiceps::eating:

Haha, geweldig! Ik ben er ook stapelgek van. Over 4/5 weken moeten we met vakantie en moet ik ze in handen laten van onze buren.. Verschrikkelijk vind ik dat.
Wij hebben er 4, 2 ragdolls van 2 jaar, een bengaal/mainecoon van 4 jaar en een halve bengaal van 11. Een stelletje is het hoor. Ik zou er niet zonder kunnen. Maar voordat ik het hele levensverhaal en karakter van ze ga delen hou ik mijn mond maar :roflol:

Dat is een flink harig gezelschap! Mooie rassen hebben jullie hoor... Ik had vroeger 2 Perzen en nu 2 Engelse kortharen van 9 en 1, beide als kitten uit het asiel...Die van 1 (het poesje) is echt mijn 3e dochter. Die krijgt alles voor elkaar :roflol: Maar zal je contestlog niet verder vervuilen :emo:

Ik snap het punt wel. Maar die fritessaus.. die is echt hemels. En bij krieltjes hoort fritessaus (en ook bij sperzieboontjes, snijboontjes) anders hoef ik het niet.... :gek:
Ik log mijn knoflooksaus, fritessaus etc. ook niet altijd hoor:trollface:

En ik vreet toch regelmatig krieltjes:o

Uiteraard in!!
Heel veel suc6 meid! Denk dat onze beidde startshapes nu een stuk beter zijn, dus op naar die lijnen in de benen:D

Krieltjes:heart:

TRAINING DONDERDAG

Upperbody op de planning. Pfff, het was weer ernstig heet in de gym. Gelukkig viel 't wel mee qua drukte. Die cardio van dinsdag en het carbcyclen is me nog niet eerder zo zwaar gevallen. Ik was echt weer een vaatdoek. Not sure whats wrong :( Hoop dat het me wel wat makkelijker af zal gaan, normaliter begin ik me pas kut te voelen na 5/6 weken :roflol:

Pullups
2 zelluf + 3 assisted

Plateloaded pulldown
1x10x40
1x8x60
1x8x80 Bohh zwaar.

DB Row SS Sideraises
1x8x12 / 1x8x6
1x8x12 / 1x8x7
1x8x12 / 1x8x8

Facepulls
1x10x23
1x10x28
1x10x32

Rope tricep pushdown
1x8x18
3x8x23

Single arm cable curl
3x10x9

Upright row
4x10x10

En tot slot, aangezien ik het dikkertje van de contest ben:

CARDIO

15 minuten Stairmaster op niveau 10.:splat:

Wat een ernstig slechte conditie heb ik zeg. In totaal 20 minuten op dat apparaat gestaan, maar moest na 3/4 minuten echt even een minuutje pauze hebben :roflol: Hartslag zat continu tussen de 155-170, I thought I was going to die. Mijn benen waren ook absoluut niet blij met die inspanning. Ik had natuurlijk al spierpijn van gister (en van dinsdag), maar vandaag is het echt helemaal fucked up :fire:

Wel mooi 155kcal verbrand.

Ennnn tot slot een happy face, want m'n veintje is weer terug :heart:
IMG-20180517-WA0023.jpg

Sterke training en ik vind dat je er nu al hartstikke goed uitziet ! You go girl!!

Terug
Naar boven