darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima begin pics ! Shape van vorig jaar ga je zeker voorbij!

Je hebt gewoon een top fysiek!nu al!!!
Echt respect voor jou! go go go girl!!
Mooie start fysiek hoor! Heel benieuwd hoe je er aan het einde van de contest bijstaat!!

Not on my watch. Vriendelijk verzocht om met zijn tengels van mijn plates af te blijven.

Ik zat bomvol nadien.. Don't get me started, ik kan uren over m'n katten praten..not sure if serious

TRAINING WOENSDAG
Einnnnnnnnnnndelijk weer trainen. Afgelopen maandag zouden we ook trainen, maar dit meisje was vergeten de sporttassen in te pakken en in de auto te zetten..
Maargoed.. Benen stonden op het programma.
Goodmornings
1x10x20
Legpress was inmiddels vrij gekomen dus Goodmornings even gelaten voor wat het is en gauw overal 20kg plates weghalen like a real scavenger. god***domme net plates bij de machine gehangen komt er een kerel die ze pakt. Niet even vragen of ik ze toevallig gebruik.Not on my watch. Vriendelijk verzocht om met zijn tengels van mijn plates af te blijven.
Legpress
1x10x80
1x8x120
1x8x160
1x8x200
1x8x240
Kon goed merken dat ik gisteren heb gefietst. Ging echt ten koste van m'n legpress. Opwarmsetje was al zwaar en de laatste twee setjes echt heel erg mijn best moeten doen om de laatste reps te halen. Daarna stond ik te trillen op mijn benen.
Goodmornings
3x10x20
Goblet squats (met hak op verhoging) Langzaam uitvoeren, diep zakken en explosief omhoog
4x8x12
Legextension SS calve machineding
1x8x45 / 1x10x83
1x8x52 / 1x10x95
1x4x59 +1x4x45 / 1x10x100
Dropsetje 1x5x45 + 1x4x32 + 1x4x18
Goed dood na de tijd. Te hoog begonnen op de legextension waardoor ik mijn derde setje in kracht faalde en dus moest verlagen in gewicht. Balen.
Adductor (staand) SS Abductor
3x10x39 / 3x10x18
Echt geen kracht meer in mijn benen. Ik had nog wat meer oefeningen voor glutes willen doen, maar het was op. Forceren heeft ook geen zin, dat levert me vaak alleen maar een gluteontsteking op.
En toen dames en heren!!!! Toen was het tijd voor avondeten
Geen macdonalds. maar bloemkool, krieltjes, kipfilet en fritessaus van oliehoorn...
Ernstig grote maaltijdIk zat bomvol nadien..
![]()

Ik vrees dat ik vandaag hetzelfde ga ervaren met benen! Gister gefietst ook en de trap voelde al als ellende..
Desalnietteplus heb je er een flinke workout uitgeknald, dus dat moet ik ook maar doen dan!
Die maaltijd moet een ware traktatie geweest zijn! Maar waarom die mayo als je zo laag in kcals zit?
Het moet niet gekker worden 
Wel als dat 10% van je dieet is...Ga jij nou vragen waarom iemand voor 90kcal aan mayo neemt?Het moet niet gekker worden
![]()

Zeker serious! Ik hou van katten/poezen. Heb zelf ook een prinsesje rondwandelen, die verlangt dat ze op haar gewenste tijden te eten krijgt en wordt geaaid...
En een kater die 500 miljoen keer per dag naar binnen en naar buiten wil en dat duidelijk maakt door evenredig vaak te miauwen en aan de schuifpui te krabben...![]()

Ik vrees dat ik vandaag hetzelfde ga ervaren met benen! Gister gefietst ook en de trap voelde al als ellende..
Desalnietteplus heb je er een flinke workout uitgeknald, dus dat moet ik ook maar doen dan!
Die maaltijd moet een ware traktatie geweest zijn! Maar waarom die mayo als je zo laag in kcals zit?
(super kansloos om dan al zo hongerig te zijn), maar "ik was er zo aan toe". Natuurlijk gisteren effectief ook maar iets van 400 kcal gegeten als je de 500kcal van het fietsen er af trekt. Dus ik was vrij slapjes. Om die reden dus de fritessaus toegevoegd. Pun zei dat ik het verdiend had 

Ga jij nou vragen waarom iemand voor 90kcal aan mayo neemt?Het moet niet gekker worden
![]()

Haha, geweldig! Ik ben er ook stapelgek van. Over 4/5 weken moeten we met vakantie en moet ik ze in handen laten van onze buren.. Verschrikkelijk vind ik dat.
Wij hebben er 4, 2 ragdolls van 2 jaar, een bengaal/mainecoon van 4 jaar en een halve bengaal van 11. Een stelletje is het hoor. Ik zou er niet zonder kunnen. Maar voordat ik het hele levensverhaal en karakter van ze ga delen hou ik mijn mond maar![]()
Maar zal je contestlog niet verder vervuilen 
Ik log mijn knoflooksaus, fritessaus etc. ook niet altijd hoorIk snap het punt wel. Maar die fritessaus.. die is echt hemels. En bij krieltjes hoort fritessaus (en ook bij sperzieboontjes, snijboontjes) anders hoef ik het niet....![]()

Hoop dat het me wel wat makkelijker af zal gaan, normaliter begin ik me pas kut te voelen na 5/6 weken 

Hartslag zat continu tussen de 155-170, I thought I was going to die. Mijn benen waren ook absoluut niet blij met die inspanning. Ik had natuurlijk al spierpijn van gister (en van dinsdag), maar vandaag is het echt helemaal fucked up 
En tot slot, aangezien ik het dikkertje van de contest ben:
]