AndroidHealthClinic

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

• Topic Starter Topic Starter
EMO UPDATE

Ik begin te merken dat ik langzamerhand op mijn achterste benen begin te lopen. Afgelopen weken zijn (mentaal) zo slopend geweest terwijl het eigenlijk vakantie had moeten zijn, waarna je weer met goede moed volop aan het werk kunt en er weer een jaar tegen aan zou moeten kunnen. Ik voel me kutter en meer vermoeid dan voor de vakantie :roflol: Als ik me bedenk dat ik nu weer een jaar moet wachten voordat ik weer zomervakantie heb zakt de moed mij toch wel een beetje in de schoenen.

Desalniettemin gewoon schouders eronder en gaan, toch? Uiteindelijk word je van klagen niet beter en ga je jezelf alleen maar meer in de weg zitten. Maar ik merk wel dat het met de dag een beetje moeilijker wordt.

Anyways. Ik zit te twijfelen of ik toch niet een watercut moet doen voor de foto's. Ik vraag me af dat als ik gewoon zo doorga mijn fysiek wel goed genoeg is voor de foto's. Zo voelt het niet, als ik het niet zou doen vraag ik me af of ik wel goed genoeg mijn best heb gedaan, als de foto's dan niet zo zijn zoals ik zou willen dan is dat niet echt goed voor mijn emotionele gesteldheid. Ik ben op het moment echt ontzettend bang dat de foto's gaan tegenvallen. (Super stom).

Op het moment hou ik veel vocht vast. Dikke enkels en mijn broeken, die mij vrijwel allemaal te groot zijn, laten diepe groeven achter in mijn benen. Heel raar, want ik heb net twee lowcarb dagen achter de rug en eet niet anders / meer zout en drink ook gewoon meer dan voldoende.

Wat zouden jullie in mijn geval doen c.q. aanraden?

Besloten om vandaag (weer..........) niet te gaan trainen. Morgen hosten we een buurtBBQ en met "we" is het voornamelijk "ik" omdat Pun nog niet zoveel kan / mag doen. Ik heb geen zin om vanavond al in de stress te zitten of ik qua tijd alles wel red om het klaar te maken. Dus had ik in gedachten de training verschoven naar zaterdagochtend, maar dan zit je weer met die tijdsdruk, dus inmiddels is de train verschoven naar zondag.. :cheer: So much for dedication :P

Nog heel even volhouden, daarna mag je weer leunen op mij, letterlijk en figuurlijk :heart:

Up eerst even je water inname vandaag t/m zondag, kijk wat dat met het vocht in de benen doet. :kiss:

Kom op, je bent er bijna @HillR ! Nog even volhouden, weet zeker dat het je lukt!!

Voordeel van zelf de bbq te organiseren is dat je weet wat er overal in zit hé, heb je meer controle.
Ik doe er ook weer eentje zaterdag en maak gewoon mijn brochettes enzo zelf. Full control, love it :D
Als je niet zo ver woonde kwam ik een handje meehelpen, kon je toch nog trainen tussendoor.
En konden we samen klagen over al het lekkers dat klaargemaakt wordt en we uiteindelijk niet mogen binnen werken. :roflol:
Maar helaas... :eyes:

Nog heel even volhouden, daarna mag je weer leunen op mij, letterlijk en figuurlijk :heart:

Up eerst even je water inname vandaag t/m zondag, kijk wat dat met het vocht in de benen doet. :kiss:

:heart: Je bent geweldig! Ik ga m'n best doen!

Kom op, je bent er bijna @HillR ! Nog even volhouden, weet zeker dat het je lukt!!

Voordeel van zelf de bbq te organiseren is dat je weet wat er overal in zit hé, heb je meer controle.
Ik doe er ook weer eentje zaterdag en maak gewoon mijn brochettes enzo zelf. Full control, love it :D
Als je niet zo ver woonde kwam ik een handje meehelpen, kon je toch nog trainen tussendoor.
En konden we samen klagen over al het lekkers dat klaargemaakt wordt en we uiteindelijk niet mogen binnen werken. :roflol:
Maar helaas... :eyes:

Wat ontzettend lief, dankjewel hoor! Het komt ook wel goed!

De BBQ is gewoon lekker plain en simple. Ik maak als extra alleen een salade van pasta, muscle meat kipreepjes en sla/tomaat/komkommer/paprika. Verder zijn er hamburgers, Spiesjes van kipfilet van Muscle Meat, karbonaadjes, speklapjes en wat worstjes. On the side nog wat stokbrood met satésaus/kruidenboter, dus ik kan idd heel goed inschatten wat ik kan / mag eten. Zal toch er om heen druk zijn met alles regelen e.d. dat ik niet heel veel bezig kan zijn met "OHHH LOOK AT ALL THE FOOOOOOOOOOOOD".

Beetje proberen te ontstressen, is natuurlijk altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
In korte tijd heb jullie ook veel meegemaakt, en er gaan nog zaken volgen.

Vertrouw in jezelf, je photoshoot gaat gewoon een succes worden.

Gefeliciteerd met jullie jubileum en dit knetterharde fysiek. Ik vind met alle moeite, stress en pijn dat dit echt een “bodybuilding log is zoals die hoort te zijn. Grinden tot bittere eind. Zonder nog meer te slijmen vind ik dit de complimenten waard!
Dit.

Gefeliciteerd met jullie fijne relatie!

Hill! Je stresst te veel...relax!!

Stress = cortisol = vocht..

Met nog 2 weken te gaan zou je best even een depleten..en voorzichtig laden kunnen proberen. Of gewoon eens kijken wat het doet wanneer je enkel deplete..

En waarom maar 1 keer per jaar op vakantie? Jullie kunnen toch wel vaker?

EMO UPDATE

Ik begin te merken dat ik langzamerhand op mijn achterste benen begin te lopen. Afgelopen weken zijn (mentaal) zo slopend geweest terwijl het eigenlijk vakantie had moeten zijn, waarna je weer met goede moed volop aan het werk kunt en er weer een jaar tegen aan zou moeten kunnen. Ik voel me kutter en meer vermoeid dan voor de vakantie :roflol: Als ik me bedenk dat ik nu weer een jaar moet wachten voordat ik weer zomervakantie heb zakt de moed mij toch wel een beetje in de schoenen.

Desalniettemin gewoon schouders eronder en gaan, toch? Uiteindelijk word je van klagen niet beter en ga je jezelf alleen maar meer in de weg zitten. Maar ik merk wel dat het met de dag een beetje moeilijker wordt.

Anyways. Ik zit te twijfelen of ik toch niet een watercut moet doen voor de foto's. Ik vraag me af dat als ik gewoon zo doorga mijn fysiek wel goed genoeg is voor de foto's. Zo voelt het niet, als ik het niet zou doen vraag ik me af of ik wel goed genoeg mijn best heb gedaan, als de foto's dan niet zo zijn zoals ik zou willen dan is dat niet echt goed voor mijn emotionele gesteldheid. Ik ben op het moment echt ontzettend bang dat de foto's gaan tegenvallen. (Super stom).

Op het moment hou ik veel vocht vast. Dikke enkels en mijn broeken, die mij vrijwel allemaal te groot zijn, laten diepe groeven achter in mijn benen. Heel raar, want ik heb net twee lowcarb dagen achter de rug en eet niet anders / meer zout en drink ook gewoon meer dan voldoende.

Wat zouden jullie in mijn geval doen c.q. aanraden?

Besloten om vandaag (weer..........) niet te gaan trainen. Morgen hosten we een buurtBBQ en met "we" is het voornamelijk "ik" omdat Pun nog niet zoveel kan / mag doen. Ik heb geen zin om vanavond al in de stress te zitten of ik qua tijd alles wel red om het klaar te maken. Dus had ik in gedachten de training verschoven naar zaterdagochtend, maar dan zit je weer met die tijdsdruk, dus inmiddels is de train verschoven naar zondag.. :cheer: So much for dedication :P

Volgens mij doe je het supergoed!!!

Je weet wat je wilt, af en toe weeg je je prioriteiten tegen elkaar af (soms gaat sociaal (BBQ) boven sporten) en je gaat ervoor. Niets aan veranderen! Behalve je schuldgevoel wat vaker opzij zetten als je "body" even niet op prioriteit nr 1 staat.

Succes met de laatste loodjes!

#vanmijkrijgjesowiesoextrapunten

Nog suc6 met de laatste loodjes!!

Even volhouden nog:)

houd vol je bent er bijna je kan het ;)

En? Hoe was de BBQ?

Thanks all!

BBQ was leuk, wel erg druk en veel moeten doen natuurlijk, tegen de tijd dat ik kon gaan genieten was ik doodmoe :roflol:

Eindstand:
1 stukje stokbrood met kruidenboter
1 stukje stokbrood met pindasaus
1 hamburger
1 stukje kipfilet a 100gram
1 lepel rundvleessalade +half ei
+- halve fles wijn

Zat al heel snel vol :(

Shape vanochtend:
A7C78CB4-A73B-4495-82DE-33FB27C7A7AF.jpeg

Superblij hoofd ook :roflol: Is wel aan me te zien dat ik het cutten een beeeetje zat begin te worden :emo:

Zometeen weer lekker bbqen. Morgen weer een dag hoor...:wave:

Fijne avond!!!!

Lekker geniet ervan! Toch nog een paar wijntjes mogen drinken

Je midsectie is echt nice nu hoor!:bow:

Terug
Naar boven