Fitness Seller

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Gvd die lijnen, heel sick.

Damn, ik zou een moord doen voor die buik van je :eek:
Goed ingehouden bij de bbq hoor, zeker een complimentje waard!!
Nog even volhouden, je kunt al de dagen begin doorstrepen op de kalender ;)

Mooie buik!! Ook netjes gedaan tijdens de bbq, respect:)

:roflol: daarmee zou ik haar fysiek geen eer aan doen :eek:

Ze is zo ontzettend ver gekomen en dat gaat te zien zijn op de foto’s :heart:

Damn die buik... :heart:

Jammer dat er zo'n hoge broek overheen zit :p

• Topic Starter Topic Starter
Lekker geniet ervan! Toch nog een paar wijntjes mogen drinken

Thanks :D Lekker hè! Heeft Pun zelfs speciaal nog gehaald voor mij :heart:

Je midsectie is echt nice nu hoor!:bow:

Dankje Marvin! Ben er ook erg blij mee (vooral in de ochtend :roflol: )

:D Thanks, erg leuk om te horen :D

Damn, ik zou een moord doen voor die buik van je :eek:
Goed ingehouden bij de bbq hoor, zeker een complimentje waard!!
Nog even volhouden, je kunt al de dagen begin doorstrepen op de kalender ;)

Aww lief! Zolang je mij er maar niet voor vermoord :P

Mooie buik!! Ook netjes gedaan tijdens de bbq, respect:)

Thanks SP! Hoe gaat het met jou?

Inderdaad. Strak buikje maar de benen staan nog wat 'vochtig'. Hopelijk werkt de 'truc speciale' van Punjab om dat nog weg te krijgen.

Ik hoop met je mee!

:haha: Alsof ik dat nodig heb verdomme!!!!! :sad:

:roflol: daarmee zou ik haar fysiek geen eer aan doen :eek:

Ze is zo ontzettend ver gekomen en dat gaat te zien zijn op de foto’s :heart:

:heart: Ik hoop het. Insecurities slaan toe :(

Ik was ook niet serieus gelukkig. Ze staat er zeker al beter bij dan vorig jaar!

Gelukkig, ik zou je bijna ontvolgen op insta!!!! :yell:

Weet ik! En overigens understatement ;)

:kiss: :kiss: :heart

Damn die buik... :heart:

Jammer dat er zo'n hoge broek overheen zit :p

:roflol:

Ik kan niet de hele dag maar halfnaakt rondlopen é, dit was al naakt genoeg..

Goeie hint voor de contestfoto's! :kiss:

Minder, minder , minder... uuuuuu was er niet iets met die uitspraak?? :p

:roflol:

No worries guys, ik heb m'n bikini afgelopen weekend gekocht:

s-l300.jpg

Broeken tot over de navel kunnen i.m.o. echt niet in de contestfoto's.:rolleyes:

Dat lijkt me vrij logisch toch..

Als jij het zegt wie zijn wij dan om dit tegen te spreken :p.

:haha::haha:

Lifestory

Laatste loodjes jongens (en meisjes). Zal het ooit goed genoeg zijn?

Pun begint zich met de dag wat beter te voelen, dus ons leven begint stilletjes aan weer :cheer: Gisteren lekker een terrasje gepakt aan het water en daar heel braaf een gezonde salade met gegrilde kip gegeten.

Komt er een duitse dude naar ons toegelopen met de vraag of Freek hem misschien wil helpen een buitenboordmotor achter een boot te tillen "Yeah, I was looking for someone to help me out, and then I saw you.. I thought, this is it! He is perfect for it!

:roflol: Sorry dude, he can't.

Maar ik zou HillR niet zijn als ik mijn hulp niet zou aanbieden.. Waarom vraagt niemand mij ooit zulke dingen?! Ik heb toch ook buffe armen enzo! :yell: Dus toen ik zei "Maby I can help you out?" Zegt hij, "Well its a 40pk motor, around 100kg, but we can try, you look kinda strong too".

Nou, daar wordt je ego natuurlijk ook niet echt mee gestreeld. "Kinda strong". :splat:

Dus eerst even lekker eten en vervolgens die dude helpen. Supergrote moederneukende motor (Fuckkk wat dacht ik nou met mijn stoere hoofd). Hij moest eerst van uit een schuur, in een karretje, om vervolgens een steile helling af, de steiger op en dan achter de boot hangen. :bang: Maar ik denk, ik laat me niet kennen.

Easy peasy (nouja, niet heel erg, krassen en blauwe plekken all over te place) maar die hufter vrij snel in het karretje gekregen. Toen bij de boot overhead pressen over de reling heen, en toen langzaam achter de boot laten zakken (uur mee bezig geweest want we kregen hem niet door het gat :roflol: Bleek er een lifehack te zijn, kon je een stangetje los maken voor extra ruimte :laugh: Wij eerst een uur lopen kloten met dat apparaat, omhoog, scheef, omlaag, omhoog. Toen stangetje los en klaaaar.

Dus ik heb mijn workout van gisteren wel gehad............ want ik was te lui om naar de gym te gaan... :eyes:
Gisteravond endless honger, dus 8 stukjes stokbrood :grinny: met kruidenboter duh, 2 stukjes karbonade en 2 worstjes. :eatmeat:

Nu weer mijn best doen hoor.. :o

:wave:

Ahaha de hernia die er bij mij in was geschoten begin dit jaar kwam dus door een motherfucking buitenboord motor tillen van Mn eigen boot. Toen ik hem neerlegde pang... klaar was Chris.

petje af cutten is verrot kut ...... ben al weken aan het grommen tegen alles en iedereen :P

• Topic Starter Topic Starter
Dat had je gewoon verdiend na die...

Op zich wel, alleen is daar dan gelijk het stemmetje, je doet je best niet! Je verslapt! JE VERPEST ALLLLLESSS.

Dus sinds gisteren maar weer keihard aan de slag...

@HillR

Cutten eist wel zijn tol zelfs je tet*en gaan eraan.

:roflol: Wat ben ik toch blij dat ik niet op die chick lijk.

Ahaha de hernia die er bij mij in was geschoten begin dit jaar kwam dus door een motherfucking buitenboord motor tillen van Mn eigen boot. Toen ik hem neerlegde pang... klaar was Chris.

Ik heb gelukkig een sterk ruggetje :P Zit wel onder de blauwe plekken nu, hoop dat die nog wegtrekken voor de shoot :roflol:

petje af cutten is verrot kut ...... ben al weken aan het grommen tegen alles en iedereen :P

Thanks! Ik ben ook niet heel gezellig. De meeste mensen kan ik wel schieten, maar ik probeer me nog redelijk in te houden..

Terug
Naar boven